Toshiba's HD-E1 & HD-XE1 & HD-EP10 - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 32 av 95 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 ... SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 1894
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk min HD-XE1 i dag.

General -> Maintenance -> Update viser at spilleren har firmware 1.3/T19T

Anders

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en teknisk tråd, så vennlig ta produkt/prisjakt i riktige kategorier.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Dette er en teknisk tråd, så vennlig ta produkt/prisjakt i riktige kategorier.
    Jeg vil vel karakterisere det som et teknisk spørsmål, når man lurer på hva slags firmware versjon som er installert på spillerne som selges i Norge for tiden, og derfor spør hvor spilleren er kjøpt.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersHu
    Fikk min HD-XE1 fra Nettdata i dag.

Anders
    da er min versjon 1.1, som jeg fikk i fra AVshop forrige tirsdag.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jrs
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?
    Sendte nemlig en mail til Toshiba Norge (postN@toshibatec-tnd.com) og lurte på om de kunne sende meg en CD med 1.3 på, siden den tydelighvis ikke ligger på serveren deres, slik at spilleren kan laste den ned selv.

Fikk da til svar at de var usikker på om 1.3 er beregnet for Norge.
    Tror egentlig at personen som svarte ikke "hadde peiling", så det hadde vært greit å få bekreftet at det faktisk selges spillere i Norge med 1.3.
    Husk at importør for Toshibas DVD spillere, TV osv ikke er Toshiba.no, men Toshibanorge.no. Og Gøte Lundblad. Jeg sende en mail dit i går, så jeg sier i fra hva svaret blir.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil vel karakterisere det som et teknisk spørsmål, når man lurer på hva slags firmware versjon som er installert på spillerne som selges i Norge for tiden, og derfor spør hvor spilleren er kjøpt.
    Det var ikke ment som noe mer enn en "reminder", siden det ofte sklir ut når det stilles spørsmål om hvor produktene er kjøpt. Ikke noe mer

Fikk da til svar at de var usikker på om 1.3 er beregnet for Norge.
    De tingene som er fikset i 1.3 burde da være like relevante for Norge som for andre land...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersHu
    Fikk min HD-XE1 i dag.

Anders
    Og jeg fikk min i dag... Og har samme firmware som deg. Da har jeg den nyeste da?

Newcomer piano sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min fra avshop for et par uker siden, også den med versjon 1.1

Litt irriterende at toshiba ikke kan se å få lagt ut versjon 1.3 på nettet, når jeg ser at det er et par ting jeg har hatt småproblemer med som nettopp 1.3 skal fikse.

Svært interessert i å høre om det er mulig å få tak i 1.3 fra en cd eller noe!

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min fra Avshop har også 1.1/T17T. Kjipt å vite at spillerne i England fikk med seg en CD med 1.3 update. Hadde vært kjekt om Toshiba kunne ha lagt ut den som download, slik at vi kunne ha lastet den ned og brent den på den CD/DVD. :neutral:
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Active oba sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sandnes
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min fra Komplett med fw 1.3.
    Sparte meg muligens for litt bryderi da jeg benytter HDMI-DVI overgang som enkelte har hatt problemer med og som for det meste skal være løst med denne oppdateringen.

Firmware Update Information for Owners of Toshiba HD DVD Players: Models HD-XA2, HD-A2, HD-A2W, and HD-D2

Har også sett at enkelte i England har fått med CD med oppdatering til 1.3 så det finnes definitivt en Europeisk versjon av 1.3.

Enig i at det er merkelig at de ikke har lagt ut oppdateringen enda, men det er kun et par dager siden den ble lagt ut i USA så vi kan jo håpe den er rett rundt hjørnet.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oba
    Enig i at det er merkelig at de ikke har lagt ut oppdateringen enda, men det er kun et par dager siden den ble lagt ut i USA så vi kan jo håpe den er rett rundt hjørnet.
    Jeg syntes jeg leste ett sted at den kom ca en uke etter usa, altså slutten av neste uke. (ikke spør om link)

Det var en på ett engelsk avforum som hadde fått den, og sendte den til de som spurte. Rart at ingen har lagt den ut som download på nettet.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min HD-E1 idag, den har fw1.2, håper den nye kommer snart siden jeg ser antydninger til "lagg" ved noen scener...
    Kansje noen andre kan sjekke om de opplever det samme; på filmen V for Vendetta får jeg "hakking" omtrent fra 26:50 og utover et stykke et lite stykke...det er når Evey våkner opp hos V og går inn i stuen...

Edit; etter litt surfing på nettet, tror jeg det jeg opplever er såkalt 3:2 motion judder...noe med problemer ved 24p, 60hz og sakte panoreringer...så det er vel bare slik det er, hadde det samme med xbox360 add-on.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet jeg maser om dette, men hvorfor gjør de ikke disse spillerene sonefrie på DVD? Har fått XE1 i stua, og er storfornøyd med bilde og lyd, men har flere DVD filmer som er sone1....
    Forøvrig syns jeg viften støyer litt i meste laget... jeg er veldig kresen på sånt da.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min HD-E1 kom fra netthandelen.no, og hadde FW1.2

P.S
    Litt annet spørsmål; Min modell ser ut til å ha betagnelsen HD-E1KE. Er det den "vanlige" betegnelsen på norske utgaver av HD-E1?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, dette er en teknisk tråd. Dere trenger ikke oppgi hvilken forhandler dere kjøpte fra, bare oppgi FW, det holder i lange baner... Takker.

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde problemer med hdmi-dvi med min E1 som ble returnert for et par uker siden. Takk og lov for at jeg gjorde det! Fikk min XE1 i går, og det var ikke forskjeller i småtingsavdelingen jeg opplevde. HD dvd filmer er ikke bare litt, men ganske mye bedre gjengitt kontra E1. Dette kan selvfølgelig ha litt med å gjøre at man kan justere bildet i mye større grad med XE1 spilleren. SD dvd ble gjengitt med en dybdeskarphet og detaljeringsevne som er intet mindre enn bemerkelsesverdig! Build og finish på XE1 spilleren er dessuten formidabel i forhold til plastikk følelsen med E1. Jeg beholder denne spilleren uten tvil! Right in my gut :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper ikke dette her stemmer, hentet fra avforums.com:

P.s. It has occurred to me that this firmware disc is probably the reason why Tosh UK delayed releasing the xe1.According to a long thread over on avs nobody was able to update there xa2 via the internet until they updated to v1.2 firmware.That for a player without all it's functions fully activated yet and updated over the web could be a real problem!

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FW 1.3/T19T rett fra boksen :-)

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt at ikke update til E1 og XE1 ligger her. Toshiba HD DVD Player Firmware Upgrades (HD-A1/XA1, HD-A2)
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Kjipt at ikke update til E1 og XE1 ligger her. Toshiba HD DVD Player Firmware Upgrades (HD-A1/XA1, HD-A2)
    Vi får håpe at noen brukere legger den ut snart, eventuelt at Toshiba får ut fingeren og legger ut oppdateringen på sin updateserver.

Side 32 av 95 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •