Skal kjøpe meg HD-DVD spiller fra Toshiba

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Diceman sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal kjøpe meg HD-DVD spiller fra Toshiba

Jobber i en butikk som selger diverse multimedia og snakket nå med importøren av Toshiba. Han fortalte meg at de ventet inn spillere i November. Jeg har ikke flatskjerm, men et sinnsykt bra Panasonic tv. Det jeg lurer på er om jeg vil få bedre bilde enn det jeg har med vanlig dvd idag? Jeg kjører RGB. Vil HDDVD ha vanlig DD/DTS eller må jeg bytte ut forsterkeren også? Kan jeg spille vanlig dvd på disse spillerene? Er disse spillerene sonefrie? Burde kunnet dette når jeg jobber i en slik butikk, men det er på dette forumet jeg henter mest informasjon:-D Vær snille med megops:

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan spille av vanlige DVD'er i HD-DVD spillere. Det spørs vel om du vil oppleve noen veldig stor forskjell i bildekvaliteten hvis du sitter med en 32 tommer CRT.

Du finner litt informasjon i denne tråden: http://avforum.no/forum/hd-hardware-generelle-tr-der/38641-hd-dvd-spiller-bestilt.html

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Diceman
    Jobber i en butikk som selger diverse multimedia og snakket nå med importøren av Toshiba. Han fortalte meg at de ventet inn spillere i November. Jeg har ikke flatskjerm, men et sinnsykt bra Panasonic tv. Det jeg lurer på er om jeg vil få bedre bilde enn det jeg har med vanlig dvd idag? Jeg kjører RGB. Vil HDDVD ha vanlig DD/DTS eller må jeg bytte ut forsterkeren også? Kan jeg spille vanlig dvd på disse spillerene? Er disse spillerene sonefrie? Burde kunnet dette når jeg jobber i en slik butikk, men det er på dette forumet jeg henter mest informasjon:-D Vær snille med megops:
    Problemet med å gå over i HD i stortsett alle former, er at det baller på seg.Skal du utnytte HDMI så må du investere i utstyr med HDMI og det har ikke din gamle CRT.Men- dersom du investerer i Plasma/LCD skjerm eller HD-ready ,prosjektor så får du en helt annet opplevelse.
    Stølen

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du ikke har progressive inngang på TVen din så vil jeg ikke anbefale deg å satse på HD DVD enda, det er slett ikke verdt investeringen med mindre du har snarlige planer om å anskaffe deg noe sånt. Du bør ha en TV på minimum 40", og den må ha støtte for høyere oppløsning enn vanlig PAL før du bør tenke på å bruke penger på et format som fortsatt ikke har vist om det vil slå igjennom eller ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •