Sammenligning av Bluray og HDDVD filmer - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 30 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 589
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er det jeg mener også, dette er den først med combo med 30GB på hd-dvd siden og ikke 15 som det har vært før.

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men til $40 - hvem gidder kjøpe den...

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    $40? Den får du for $34 på www.hidefdvd.com. Det er jo bare i overkant av 200-lappen, og det er jo ikke så gæærn´t
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle

Jeg, og sikkert flere andre her inne
    Dessuten koster den 34$ på hidefdvd og ikke 40$
    Dvs 220,- kroner, frakt ligger på 25,-
    Vil ikke si at dette er avskrekkende dyrt om du ikke handler billigdvd på rema og nille da

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg egentlig mente var 'hvem gidder kjøpe den for DVD-delen'. De selger jo vanlige DVD'er for $15.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er vi jo enige i. Men som det er skrevet om lenger bak i tråden, vil dette være praktisk i forhold til utleiemarkedet. De har ett cover...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle
    Jeg betaler gjerne 40 om det gir meg bedre bilde/lyd en den versjonen jeg har fra før

Fikk akkurat "Land of the Dead" til den prisen.
    HDbilde of Dolby Digital Plus - overlever 40 (CAD...) for det.

Ot;
    Ellers, 3 utgaven av samme filmen jeg har.
    På DVD må man ha begge om man "vil ha alt".
    R1 har DTS lyd, men R2 har litt mer extras.

Har 3 av samme filmen, sukk.

Har denne alt extras kan jeg kvitte meg med begge dvd'ene da

Phew

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av moffe
    Jeg, og sikkert flere andre her inne
    Dessuten koster den 34$ på hidefdvd og ikke 40$
    Dvs 220,- kroner, frakt ligger på 25,-
    Vil ikke si at dette er avskrekkende dyrt om du ikke handler billigdvd på rema og nille da
    Slipper du unna fortollingsgebyr når prisen er over 200,- da??

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Slipper du unna fortollingsgebyr når prisen er over 200,- da??
    Det har jeg aldri gjort så lenge de skriver verdien klart på pakka.... (!) Da blir det straks urimelig dyrt. 200,- grensa er forøvrig helt håpløs, men det er en annen diskusjon...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, de skriver verdien under 20 $ på pakken, det gjorde de sist da jeg bestillte og fikk 3 filmer i samme pakke fra hidefdvd

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig, det. Fikk akkurat Backdraft HDDVD og på pakken sto verdien med fraktbeløpet. "Total value: $3,8"...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, nå må vi tilbake til tema...

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb PS3 og Bluray vs HDDVD

En tanke jeg har vært innom angående Bluray og PS3 er følgende (ser dette er nevnt på andre forum også):

Sony mener å ha en meget god Bluray-spiller i PS3. Nå med HDMI og 1080p ut. Det store spørsmålet blir hvorfor folk skal kjøpe en separat BD-spiller til
    10-15k, når en kan få en omtrent like bra spiller i PS3 til halve prisen?! Og i tillegg få markedets beste konsoll på kjøpet.

Hvordan skal Sony overbevise forbrukeren om at man bør kjøpe en egen BD-spiller? Enten så er PS3 oppskrytt og blir en svært så enkel (les dårlig) BD-spiller, eller så kommer de andre selskapene til å slite med salget av sine spillere.

Kan dette være grunnen til at PS3 ikke blir lansert i Europa til jul; pga press fra resten av Bluray Disc Ass. "Skal det satses på Bluray, skal vi ha markedet i Europa uten PS3 frem til mars 2007!"? For hvor mange Samsung BD-1000 tror du at de selger dersom PS3 står i julevinduene til 4500-5500kr?

Jeg tror det ligger helt andre krefter bak på hvorfor Sony ikke lanserer PS3 i Europa til jul, enn at de gikk tom for blå laser. Da tror jeg de heller ville ha solgt 100k færre spillere i Japan og USA, slik at Europa kunne serveres 200k PS3 til jul. Det å lansere en konsoll for hele verden samtidig, selv om det ikke er nok til alle, viste seg å være svært viktig under lanseringen av XBOX 360! Og dette vet Sony. Vi vet at mye av fremtiden til hele Sony Corp står og faller på Bluray.

Noe helt annet er det på HDDVD-siden. Flere målinger viser at ca. 80% av eierne av XBOX 360 vil kjøpe HDDVD-modulen. La oss moderere oss noe, og si at 50% av XBOX 360 eiere kjøper HDDVD-modulen innen mars 2007. MS er realistiske når de mener å ha solgt 10 mill XBOX 360 innen jul 2006; dvs 5 mill HDDVD-spillere eller fler. Dette er 2. julen som XBOX 360 står uten konkurranse fra PS3.

I tillegg, som mange ganger nevnt, kommer HDDVD straks med 2. gen spillere til en veldig rimelig penge. En med 1080i, dersom man mener det er godt nok. Og en med 1080p; begge til en pris godt under 10k. For mange vil 1080i være mer enn godt nok, når prisen blir såpass lav.

Og når det gjelder kvalitet på lyd og bilde, overgår HDDVD Bluray (i hvertfall til VC1 blir standard på BD).

Tilgangen til software er også viktig. Her har HDDVD en stor fordel da det ikke finnes regionskoding. Man kan bestille helt nye US-titler, SpecialEd. fra Japan eller europeiske utgivelser. Jeg blant flere, synes det var trist at vi ikke kom til å få FOX-titler på HDDVD, da FOX eksklusivt støtter Bluray. Men når Studio Canal nå kommer til å gi ut flere FOX-titler i Europa, må dette irritere Bluray-gruppen voldsomt.

Det har i den siste tiden også kommet frem at Panasonic og Samsung planlegger å slippe kombi-spiller av HDDVD/ Bluray.

Bluray får 50GB kapasitet og HDDVD får 45GB.

Filmene er billigere for HDDVD.

Warner, som nå kommer til å utvikle tripple-layer plate, med
    DVD/ HDDVD/ Bluray.

Vi kan heller ikke glemme det lange forspranget HDDVD har til Bluray.

Jeg tror Bluray skal slite med å bli HD-fomatet som går av med seieren. Populariteten til HDDVD i USA, Canada og Europa er over all forventning og forrige måned solgte HDDVD 11 disker for hver Bluray-disk!

Jeg tror IKKE PS3 klarer å "redde" Bluray...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med så lang tekst orker jeg ikke å sitere hvert innslag, men jeg føler en viss trang til å dementere et par punkter her. Tar meg friheten til å fjerne uvesentlig tekst. Mine betraktninger i rødt.

Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Sony mener å ha en meget god Bluray-spiller i PS3. Nå med HDMI og 1080p ut. Det store spørsmålet blir hvorfor folk skal kjøpe en separat BD-spiller til
    10-15k, når en kan få en omtrent like bra spiller i PS3 til halve prisen?! Og i tillegg få markedets beste konsoll på kjøpet.

Hvordan skal Sony overbevise forbrukeren om at man bør kjøpe en egen BD-spiller? Enten så er PS3 oppskrytt og blir en svært så enkel (les dårlig) BD-spiller, eller så kommer de andre selskapene til å slite med salget av sine spillere.

Det har alltid vært marked for dyrere spillere. Hvordan kan Denon selge DVD-spillere til 12k hvis det ikke er marked for det? PS3 vil ikke kunne nå alle målgrupper.

Kan dette være grunnen til at PS3 ikke blir lansert i Europa til jul; pga press fra resten av Bluray Disc Ass. "Skal det satses på Bluray, skal vi ha markedet i Europa uten PS3 frem til mars 2007!"? For hvor mange Samsung BD-1000 tror du at de selger dersom PS3 står i julevinduene til 4500-5500kr?

Europa er dessverre ikke like viktig som USA og Japan. Vi henger langt etter når det gjelder HD. Derfor så er det mye viktigere å få 100k spillere i disse markedene.

Jeg tror det ligger helt andre krefter bak på hvorfor Sony ikke lanserer PS3 i Europa til jul, enn at de gikk tom for blå laser. Da tror jeg de heller ville ha solgt 100k færre spillere i Japan og USA, slik at Europa kunne serveres 200k PS3 til jul. Det å lansere en konsoll for hele verden samtidig, selv om det ikke er nok til alle, viste seg å være svært viktig under lanseringen av XBOX 360! Og dette vet Sony. Vi vet at mye av fremtiden til hele Sony Corp står og faller på Bluray.

Du om det. Det har ikke blitt masseprodusert noen form for next gen format enda. Det vil være normalt at det blir knapphet på enkelte komponenter i slike sammenhenger. Etterhvert vil disse flaskehalsene fjernes.

Noe helt annet er det på HDDVD-siden. Flere målinger viser at ca. 80% av eierne av XBOX 360 vil kjøpe HDDVD-modulen. La oss moderere oss noe, og si at 50% av XBOX 360 eiere kjøper HDDVD-modulen innen mars 2007. MS er realistiske når de mener å ha solgt 10 mill XBOX 360 innen jul 2006; dvs 5 mill HDDVD-spillere eller fler. Dette er 2. julen som XBOX 360 står uten konkurranse fra PS3.

Har du link til en vitenskaplig utført undersøkelse, eller referer du til meningsmålinger utført av diverse fora? Undersøkelser utført på fora betyr nada, niks ingenting... Hvorfor? Man får ikke representativt utvalg.

I tillegg, som mange ganger nevnt, kommer HDDVD straks med 2. gen spillere til en veldig rimelig penge. En med 1080i, dersom man mener det er godt nok. Og en med 1080p; begge til en pris godt under 10k. For mange vil 1080i være mer enn godt nok, når prisen blir såpass lav.

BD kommer med et helt arsenal av BD-spillere... Det skulle ikke forundre meg om det lanseres en billigvariant fra BD's side også.

Og når det gjelder kvalitet på lyd og bilde, overgår HDDVD Bluray (i hvertfall til VC1 blir standard på BD).

Er det codecen som avgjør? Det finnes en rekke meget gode D-VHS titler, og surprise de er i MPEG-2.

Det har i den siste tiden også kommet frem at Panasonic og Samsung planlegger å slippe kombi-spiller av HDDVD/ Bluray.

Spørsmålet blir da, er om dette er en fordel for BD eller HD-DVD Hvis det er slik at US får 80% av filmene utgitt på BD, vil jeg tro dette vil gavne BD formatet

Bluray får 50GB kapasitet og HDDVD får 45GB.
    Har du link til troverdig kilde som sier at HD-DVD har konkrete planer om å utgi 3 lags plater? Hvis man vil snakke teori så kan man si 45GB vs 200GB. Forskjellen blir bare større.

Filmene er billigere for HDDVD.

Har du link? Sist jeg hørte, kostet de omtrent det samme

Warner, som nå kommer til å utvikle tripple-layer plate, med
    DVD/ HDDVD/ Bluray.

Utvikle, men det er ikke sikkert det blir en realitet...

Vi kan heller ikke glemme det lange forspranget HDDVD har til Bluray.

Hvilket forsprang? Det er solgt noen få tusen spillere!

Jeg tror IKKE PS3 klarer å "redde" Bluray...

Godt mulig, vi får se... Det er for tidlig å trekke altfor bastante konklusjoner.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg plukker ut noe av teksten din:

"Det har alltid vært marked for dyrere spillere. Hvordan kan Denon selge DVD-spillere til 12k hvis det ikke er marked for det? PS3 vil ikke kunne nå alle målgrupper."

- Forskjellen er jo her at det ikke fantes noe konkurrerende format til DVD. DVD er DVD og noe var villig til å betale mer for bedre DVD-kvalitet. Nå har vi to formater som kriger om markedsandeler. For 10-11 år siden ble de i 12.time enige om å lansere ett format: DVD. Slik er det jo ikke nå.

"Europa er dessverre ikke like viktig som USA og Japan. Vi henger langt etter når det gjelder HD. Derfor så er det mye viktigere å få 100k spillere i disse markedene"

- Dersom vi ser på utviklingen av HD og antall solgte HD-Ready flatskjermer og projektorer i Europa, er den enorm. Europa har ingen HDTV kanaler å snakke om, og markedet skriker etter HD-software. USA og Japan har mye å velge i av tv-kanaler; så det vil være enormt "behov" i Europa.

"Har du link til en vitenskaplig utført undersøkelse, eller referer du til meningsmålinger utført av diverse fora? Undersøkelser utført på fora betyr nada, niks ingenting... Hvorfor? Man får ikke representativt utvalg."

- Hehe, vitenskapelige undersøkelser i forbrukermarkedet? Du kan da ikke måle etterspørsel i vitenskap! Etterspørel måles i meningsmålinger og erfaringer fra pressen. Dersom ingen vil ha produktet kan du jo legge frem så mange vitenskapelige emiprier som du vil...

"BD kommer med et helt arsenal av BD-spillere... Det skulle ikke forundre meg om det lanseres en billigvariant fra BD's side også."

- DET hadde jo kommet som en overraskelse; etter så mye kritikk Toshiba har fått for å dumpe priser. Hvordan skal BD klare det under lanseringen av et nytt format. Da må jo alle ha omtrent samme pris siden innmaten vil jo være tilnærmet lik?..

"Er det codecen som avgjør? Det finnes en rekke meget gode D-VHS titler, og surprise de er i MPEG-2."

- D-vhs er en ting. Forholder meg til fakta. Finn en bra tittel på Mpeg2 som ikke får kritikk for lunken bildekvalitet. Ok, kanskje du finner én Hvorfor utsetter flere selskaper sine lanseringer av BD-filmer for å kompe i VC1? Det er vel opplest og vedtatt at VC1 er overlegen Mpeg2!

"Hvis det er slik at US får 80% av filmene utgitt på BD, vil jeg tro dette vil gavne BD formatet"

- Dette blir jo gjetning. Hvor har du det tallet fra? Slik er jo ikke situasjonen nå.

"Hvilket forsprang? Det er solgt noen få tusen spillere!"

- Forsprang!? Mener du forspranget er ubetydelig. Omtrent like ubetydelig som forspranget PS2 hadde til den bedre Xbox. Husker jeg rett klarte aldri xbox ta inn forspranget.

Nei, det er lov å leve i Bluray-håpet, men jeg tror det blir færre og færre som har tro på at fromatet overlever
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Forskjellen er jo her at det ikke fantes noe konkurrerende format til DVD. DVD er DVD og noe var villig til å betale mer for bedre DVD-kvalitet. Nå har vi to formater som kriger om markedsandeler. For 10-11 år siden ble de i 12.time enige om å lansere ett format: DVD. Slik er det jo ikke nå."

Så det vil si at man ikke kan selge den dyrere HD-DVD spilleren fordi det finnes en billigere en? Hør hva du sier.. Det vil alltid finnes marked for spillere som har flere features og eller har kostet på kvaliteten i en eller annen grad. Om den koster 1000kr eller 100 kr mer.

" Dersom vi ser på utviklingen av HD og antall solgte HD-Ready flatskjermer og projektorer i Europa, er den enorm. Europa har ingen HDTV kanaler å snakke om, og markedet skriker etter HD-software. USA og Japan har mye å velge i av tv-kanaler; så det vil være enormt "behov" i Europa."

Men siden man ikke har innhold så kan veien være tyngre å tråkke opp...

"Hehe, vitenskapelige undersøkelser i forbrukermarkedet? Du kan da ikke måle etterspørsel i vitenskap! Etterspørel måles i meningsmålinger og erfaringer fra pressen. Dersom ingen vil ha produktet kan du jo legge frem så mange vitenskapelige emiprier som du vil..."

Meningsmålinger kan være vitenskaplige eller ikke. Men undersøkelser som gjøres på AVforum kan aldri bli representative. Siden de ikke blir representative vil de aldri være av verdi. Samme med undersøkelser på andre underholdningsprogrammer. Skal man gjennomføre slike undersøkelser så må man gjøre dem blant et tilfeldig utvalg av populasjonen, og utvalget må være tilstrekkelig stort. Hvis ikke vil resultatene være vridd, biased kall det hva du vil. Rett blir det ikke.

"DET hadde jo kommet som en overraskelse; etter så mye kritikk Toshiba har fått for å dumpe priser. Hvordan skal BD klare det under lanseringen av et nytt format. Da må jo alle ha omtrent samme pris siden innmaten vil jo være tilnærmet lik?.."

To every action there is a reaction.

"D-vhs er en ting. Forholder meg til fakta. Finn en bra tittel på Mpeg2 som ikke får kritikk for lunken bildekvalitet. Ok, kanskje du finner én Hvorfor utsetter flere selskaper sine lanseringer av BD-filmer for å kompe i VC1? Det er vel opplest og vedtatt at VC1 er overlegen Mpeg2!"

Hvorfor kritiseres MPEG-2 hvis D-VHS har vist at MPEG-2 @ 19 Mbit/s gir god kvalitet? Ja, BD har åpenbart vært altfor slappe ved lanseringen.. Jeg er helt enig i at de kunne gjort mye anderledes.

"Dette blir jo gjetning. Hvor har du det tallet fra? Slik er jo ikke situasjonen nå."

Det er folk som har tatt offisielle salgstall fra filmindustrien og regnet ut markedsandelene studioene som støtter HD-DVD og BD.. Da kom BD ut med 80% og HD-DVD 40%. De 20 ekstra prosentene er studioer som støtter begge. OM det er helt rett vites ikke, men det virket nå engang fornuftig da jeg så på det i februar. Det man har lansert til nå har jo vært en liten andel av mediebiblioteket deres.

"Forsprang!? Mener du forspranget er ubetydelig. Omtrent like ubetydelig som forspranget PS2 hadde til den bedre Xbox. Husker jeg rett klarte aldri xbox ta inn forspranget."

Forskjellen er at PS2 hadde mange millioner enheter ute i markedet. HD-DVD har 40 000.

"Nei, det er lov å leve i Bluray-håpet, men jeg tror det blir færre og færre som har tro på at fromatet overlever"

Vi får se... Jeg har ikke plassert mine penger noen steder så jeg kan i allefall sitte å kommentere uten å ha stakes i noen av leirene.

Mvh

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Jeg utfordrer deg til 10-stegs duell
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I juli så var salgsforholdet mellom HD DVD og Blu-ray 8 til 1 i HD DVD's favør. I August var forholdet 11 til 1. Dette er offisielle tall fra et bransemagasin. Jeg har ikke linken akkurat nå, men kan sikkert finne skulle det være nødvendig. Blu-ray har potensiale, men akkurat nå er de ikke i nærheten av HD DVD engang.

Selv gidder jeg ikke å forholde meg til hva som har best i potensiale, men hva som i praksis viser seg å være fordelaktig på kvalitet, pris m.m.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    I juli så var salgsforholdet mellom HD DVD og Blu-ray 8 til 1 i HD DVD's favør. I August var forholdet 11 til 1. Dette er offisielle tall fra et bransemagasin. Jeg har ikke linken akkurat nå, men kan sikkert finne skulle det være nødvendig. Blu-ray har potensiale, men akkurat nå er de ikke i nærheten av HD DVD engang.
    Tror du glemmer noen små detaljer:
    -Alle som har annonsert standalone spillere for HD-DVD har har allerede lansert spillere. For BlueRay er det kun Samsung som har lansert en defekt spiller, mens en rekke andre merker har spillere med publisert spec og pris som snart kommer.
    -Produksjonen av titler for HD-DVD er i full gang da alle annonserte spillere allerede er ute. For BlueRay er et par prøvetitler ute, men man har enda ikke klart å produsere platene slik man ønsker med flere lag og man forventer at dette er på plass til spillerne kommer på banen.

Så om du skal kjøpe inn alt du finner av HD idag og dra til en øde øy hvor du skal kose deg med det i flere år så er HD-DVD absolutt formatet du bør satse på. Om ikke spiller "forspranget" HD-DVD har idag svært liten rolle. Neste sommer er det få som vil huske dette.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett så er begge formater lansert. At BD lanserte en elendig spiller vitner vel om at ett forsprang sees på som svært viktig. Viss ikke hadde Bluray ventet til desember 06 eller kanskje februar 07, og kommet med en god spiller. Slik ble det ikke fordi de ønsket ikke at HDDVD skulle få for stort forsprang.

...så det er jo litt rart at Bluray-tilhengere her på forumet bagateliserer et forsprang, når Bluray selv ser dette som viktig...?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Side 25 av 30 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine