HD-Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: HD-Tv

Newcomer Kristian`s Hifi sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question HD-Tv

Når du kjøper en HD-dekoder, hvilket programmkort må man bruke? eller må man ordne det fra dataen?

og hvor mange kanaler får man inn på den?

Mvh Kristian

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Kristian`s Hifi
    Når du kjøper en HD-dekoder, hvilket programmkort må man bruke? eller må man ordne det fra dataen?

og hvor mange kanaler får man inn på den?

Mvh Kristian
    Jeg er ikke helt sikker,men når du sier HD-dekoder regner jeg med at det er en HD-satelitttuner du mener?? Pr.dato så er det en MPEG 2 tuner fra CanalDigital eller en Euro 1080 tuner.Begge har orginale kort som må kjøpes hos forhandlere eller direkte av CD eller Euro 1080.MEN-begge disse tunerne har fremtiden bak seg d.v.s. at de ikke vil gi deg noen HD fremtid fordi det legges om til MPEG 4. Det kommer i handelen en Pace MPEG4 og 2 iløpet av 2-3 uker som vil kunne gi oss noen free on air HD-kanaler,samt muligheten til å bruke den som en vanlig SD tuner (standard definisjon).Det ser ut til at CD ikke får sende Fotball VM i HD her i Norge så da blir nok MPEG 4 tuneren derfra ytterligere forsinket.Smør deg med tålmodighet og vent med å bruke penger på dette akkurat nå. Jeg får testet en Pace HD-MPEG 4 tuner veldig snart så skal jeg komme tilbake med rapport til forumet.Husk at det også har noe å si hvorhen du bor i landet og hva din antenne er istand til å plukke opp av satelitter o.s.v.
    Stølen

Newcomer hitme357 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mpeg4

Først ute med ekte HD digital-tv? ihvertfall den første jeg har sett med mpeg2 og mpeg4. Pace DS810XE MPEG2/4 for Satellitt

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/hitme357

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av hitme357
    Først ute med ekte HD digital-tv? ihvertfall den første jeg har sett med mpeg2 og mpeg4. Pace DS810XE MPEG2/4 for Satellitt

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/hitme357
    Jeg bestillte den igår kommer på lager 2 mai.Vi skal prøve å få BBC HD free on air når Fotball VM begynner.på Astra 2D
    Stølen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •