Lyse nett og hdtv - Side 36

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 36 av 54 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 ... SisteSiste
Viser resultater 701 til 720 av 1066
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Telenor har skaffet seg enerettighet til å sende Canal+ Sport HD over IPTV.. Og gjett to ganger hvem som skal starte å bygge ut fiber snart..

Fiber / Tips og nyheter / Internett - Telenor

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempepositivt at Telenor satser på fiber mot privatmarkedet. På tide at Altiboks får noe reell konkurranse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    Kjempepositivt at Telenor satser på fiber mot privatmarkedet. På tide at Altiboks får noe reell konkurranse.
    Jepp, konkurranse er bra og sunt for forbrukere, men mener du at konkurranse fra allerede eksisterende leverandører av tv/internett/telefoni ikke er reell?

Edit: Glemte et ord og to.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

telenor

Når telenor nå skal bygge fiber er det IKKE til ekisterende områder/anlegg. kun til nye.

Når det gjelder canal digitial og sport HD så har CD valgt og ikke sende dette på fiber da de kun ønsker og sende dette via parabol eller kabeltv (dritt kobber'n)

jeg leser at det er missnøye med lyse sine tjenester da får dere heller avslutte kundeforholdet enn å klage.
    Det er norges rimeligste tv tilbud i følge dine penger.
    Samt at hvis den ene kanalen er så veldig viktige så får du enten bestille cd via kabel eller parabol.

det hjelper ingen av oss kundene og klage her. for lyse eller partnere gidder nok aldri og lese forumet her dessverre. :cry:

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ma032
    Når telenor nå skal bygge fiber er det IKKE til ekisterende områder/anlegg. kun til nye.

Når det gjelder canal digitial og sport HD så har CD valgt og ikke sende dette på fiber da de kun ønsker og sende dette via parabol eller kabeltv (dritt kobber'n)

jeg leser at det er missnøye med lyse sine tjenester da får dere heller avslutte kundeforholdet enn å klage.
    Det er norges rimeligste tv tilbud i følge dine penger.
    Samt at hvis den ene kanalen er så veldig viktige så får du enten bestille cd via kabel eller parabol.

det hjelper ingen av oss kundene og klage her. for lyse eller partnere gidder nok aldri og lese forumet her dessverre. :cry:
    Det stemmer ikke. Jeg vet at Lier Fibernett som leverer Lyse Altibox leser på dette forum. Da det var mest tull med de nye Motorola 1910 dekoderne var jeg nede og byttet en boks som døde etter oppdatering. Da ble nevt at de hadde lest på AVForum om en "Ingeniør'n" som var kunde hos de og som ikke hadde vært helt fornøyd. Det stemte bra men jeg var stum som en østers :-D.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mortenn
    Jepp, konkurranse er bra og sunt for forbrukere, men mener du at allerede eksisterende leverandører av tv/internett/telefoni ikke er reell?
    Leser du hva jeg skriver, skjønner du kansje hva jeg mener, slik at du slipper å spørre. Eller blir det litt som å tørke seg i ræva før man driter?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 2mas
    Jepp, den kommer 25 mai. SVT HD nærmere sommern. Så ryker Luxe ut etterhvert også. Luxe, Voom og Silver er jo bare fyll kanaler, med mindre man er spesielt interessert uansett.
    Da er 25. mai snart historie. Har noen sett noe til den nye kanalen, eller vet noe mer om når/om den kommer?

J.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke på kanalista her iallefall (viken fiber). I stedet oppdaga jeg en kanal som heter "Stavanger 2008" !?!? Litt av en oppgradering av TV tilbudet!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Ingen ny HD kanal i listen enda...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser du hva jeg skriver, skjønner du kansje hva jeg mener, slik at du slipper å spørre. Eller blir det litt som å tørke seg i ræva før man driter?
    Den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorlig..

Kan du resten?

Til dere andre som ikke har fått HD-kanal i dag; har dere sjekket under skjulte kanaler? (Har ikke Altibox her men det er typisk at det er det som må til)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok..
    Det er lenge siden jeg har oppgradert kanalpakke, men jeg mente at når jeg bestilte HD intro måtte jeg ta strømmen på boksen, og at kanalene først dukka opp etter at den boota på nytt. Trenger PIN for å se skjulte kanaler så det får jeg ikke testa enda. Noen andre som har prøvd dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakka med vikenfiber i dag, de sier følgende : Altiboks har tatt seg vann over hodet og Eurosport HD kommer først senere, forhåpentligvis før EM.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir mer og mer irritert på Altibox/Lyse, som nok engang ikke klarer å levere når de skal. Det later til å være en seriøs kompetansemangel i disse selskapene...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakka med vikenfiber i dag, de sier følgende : Altiboks har tatt seg vann over hodet og Eurosport HD kommer først senere, forhåpentligvis før EM.
    Er det mulig ???? Nå som jeg endelig hadde tenkt å skaffe med HD da det begynner å komme noe med innhold. Har allerede gledet meg i flere uker til å se Tour deFrance og OL i HD men nå spøker det kanskje for begge deler.

Godt jeg ikke har skrudd ned CD parabolen fra veggen enda. Blir vel kanskje å hoppe tilbake til CD nå da - får sjekke når bindingen fra Lier Fibernett går ut.

Hva slags bortforklaring hadde Alitbox om denne saken, er det Eurosport HD som ikke holder skjemaet eller er det penger det står på?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk beskjed fra Lyse at kanalen skal være på plass til 1. juni. Får håpe at det stemmer

C

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Eurosport HD

Hei,

Jeg fikk Eurosport HD på mandag 26.5. Har Altibox fra Sandefjord bredbånd. Måtte hverken reboote eller endre på instillinger, den bare dukket opp på slutten av kanallista.

J.

Newcomer Carlos_007 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja sjekket også i går kveld og jeg hadde Eurosport HD vet du (Lyse) ;-)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er bildekvaliteten?

Newcomer Carlos_007 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja!! Så bare i 10min i går natt, og så klart bedre kvalitet enn SD med ikke noe Blu-Ray akkurat!! Dette var på 106" lerretet via TW2000 der jeg kjører 1080i oppløsning ut fra Lyse boksen!? På 52 " i stua var det selvfølgelig veldig bra;-)
    Men vet ikke om det var riktig HD sending, var "pauseinnslag" og "hva som kommer"!?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser på tennis på den kanalen akkurat nå, meget god billedkvalitet. Stor forskjell fra eurosport sine vanlige sendinger. Passer veldig bra at eurosport både sender fotball-EM og OL i sommer

Side 36 av 54 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •