Lyse nett og hdtv - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 32 av 54 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 ... SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 1066
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøver nok en gang: Er det virkelig ikke mulig å få motorola boksene til å starte opp med høyere volum. Hvorfor i himmelens navn starter den med kun 50 pst volum???:twisted:

Intermediate oyvindk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tibian
    Prøver nok en gang: Er det virkelig ikke mulig å få motorola boksene til å starte opp med høyere volum. Hvorfor i himmelens navn starter den med kun 50 pst volum???:twisted:
    Nei, for deg som bruker er det ikke mulig. Men det er jo klart at Lyse kunne gjort dette gjennom å endre softwaren. Og det synes jeg egentlig de burde.

Forøvrig har det hendt 4-5 ganger på 2-3 uker at boksen min har resatt seg. Det er for dårlig, siden det fucker opp det man har programmert av opptak.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt intrykk er at 50% volum er omtrent vanlig linjenivå, i alle fall sammenliknet med mine andre kilder. Høyere enn det er muligens en ren forsterkning eller kompresjon av dynamikk?

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blacksmit
    Takk.. Men hva med lyd spørsmålet?? Får man alltid inn som PCM fra boksen?? Hvordan kan man se om hvilket format lyden er i på kanalen/programmet?
    Generellt sendes alle SD kanalene med 2.0 stereo lyd og vil komme opp som PCM. HD kanalene sender dolby digital 5.1 og vil da komme inn som det, det samme gjelder en eller to av Canal+ kanalene hvis du har det hjemme.

Så PCM i displayet har du på de aller fleste kanalene.

C

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Er innom og sjekker litt hvordan det går med Lyse etter at jeg sa opp abbonemnetet og returnerte boksene.

Ser dere fortsatt sliter også med denye boksene og jeg avventer derfor inntil videre med å prøve dette igjen.

Gjentatte reset var det som irriterte meg mest og det jeg fikk vite da jeg sa opp var at dette ville bli rettet opp i neste SW!
    Det er 4 mndr siden nå...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ser jeg GET skal tilby Canal+ HD Sport... Hvorfor i svarte klarer ikke LYSE dette ?

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Nå ser jeg GET skal tilby Canal+ HD Sport... Hvorfor i svarte klarer ikke LYSE dette ?
    I want, I want... Tror jeg må sende en mail til Lyse og høre om/kreve at dette blir aktuelt frem i tid. Jeg VIL se Premier League i HD.... :twisted:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I want, I want... Tror jeg må sende en mail til Lyse og høre om/kreve at dette blir aktuelt frem i tid. Jeg VIL se Premier League i HD....
    Me too !! Send en mail, så ser vi hvordan det ligger ann

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte LYSE for å sjekke opp i dette, og de trodde de også ville få kanalen etterhvert, men det var helt uvisst når det ville skje...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hørt noe fra lyse om canal+HD. Har sendt mail til lyse, men de har ennå ikke svart meg.

Get sine HD kunder vil i løpet av våren få TV1000 HD og Viasat Sport HD. Vil lyse tilby disse kanalene.

Ser at man må betale kr 890 i etablering for å få HD hos lyse. Vil denne prisen reduseres.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaaland
    Noen som har hørt noe fra lyse om canal+HD. Har sendt mail til lyse, men de har ennå ikke svart meg.

Get sine HD kunder vil i løpet av våren få TV1000 HD og Viasat Sport HD. Vil lyse tilby disse kanalene.

Ser at man må betale kr 890 i etablering for å få HD hos lyse. Vil denne prisen reduseres.
    Canal+ FilmHD får du i HD på Lyse dersom du har aktivert HD hos Lyse (de tar fortsatt dessverre kr. 895.- for dette), og du abonnerer på Canal+ Total (til 249.-/mnd).

Når det gjelder Canal+Sport HD får du bare via satelitt. Det er ikke hos Lyse det ligger, men hos Canal +. De sender ikke Canal+Sport HD via hverken Lyse, Canal Digital kabeltv eller hos Get. Kun via satelitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hermansen
    Når det gjelder Canal+Sport HD får du bare via satelitt. Det er ikke hos Lyse det ligger, men hos Canal +. De sender ikke Canal+Sport HD via hverken Lyse, Canal Digital kabeltv eller hos Get. Kun via satelitt.
    Dette stemmer ikke helt. Canal Digital tilbyr Canal+ Sport HD på kabel-tv og har hatt dette tilbudet en god stund nå.

https://www.canaldigital.no/template...t____4867.aspx

- Judaz

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Judaz
    Dette stemmer ikke helt. Canal Digital tilbyr Canal+ Sport HD på kabel-tv og har hatt dette tilbudet en god stund nå.

https://www.canaldigital.no/template...t____4867.aspx

- Judaz
    Da tok jeg feil der. Fikk bare opplyst dette fra Canal Digital (og Lyse). Men de gjelder nok bare "fremmede kabelnett" som Lyse og Get.

/Øystein

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sendt lyse mail om de kommer med nye HD kanaler. Her er svaret jeg fikk:

Per dags dato er det ikke avklart hvilke nye HD-kanaler som kommer til å bli tilgjengelige via Lyse. Når mer informasjon foreligger, vil du finne dette på Lyse

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hermansen
    Da tok jeg feil der. Fikk bare opplyst dette fra Canal Digital (og Lyse). Men de gjelder nok bare "fremmede kabelnett" som Lyse og Get.

/Øystein

Get tilbyr Canal Plus HD Våre kanalpakker - Get

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, ny her på forumet.

Fikk nettopp mail fra CD. Ser ut som om CD kundene får en mengde med HD-innhold snart. Se bare her:

"Family og Entertain fylles med HD-innhold

Alle kunder med Family, Entertain eller Canal+ vil fra 1. juni få flere nye HD-kanaler inkludert. Nå er endelig ekte HDTV tilgjengelig for folk flest. Det eneste du trenger er en HD-mottaker fra Canal Digital og en HD-klar tv.
    Voom HD, Silver HD, Discovery HD, History Channel HD, National Geographic HD og Eurosport HD inkluderes fra 1. juni. I Entertain får du i tillegg Canal+ Film HD og Canal+ Sport HD."

På tide at Lyse m/partnere får r@va i gir!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har egentlig fått inntrykk av at LYSE ikke bryr seg så veldig om kundene sine...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette står på Get.no - Get
    Pris pr måned: kr 99,-
    Etableringspris: kr 299,-
    Forutsetter abonnement på Get digital-tv.

For å se TV-kanaler i HD-kvalitet, må du ha et eget abonnement på HD-kanaler.

Per i dag tilbyr vi følgende kanaler i HD-kvalitet: Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD, Discovery HD, Voom HD, Silver HD og Luxe HD.

Konklusjon. Get har lavere etableringskostnad, flere kanaler, og man trenger ikke cd pakka i tillegg for å se cd filmhd og sporthd.
    Jeg har sagt opp hd-pakka til nte. Makan til dårlig tilbud...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer ikke..
    Fra get.no:

Discovery HD, Voom HD, Silver HD og Luxe HD er i HD pakken.
    Canal+ film HD og Canal+ Sport HD er tilgjengelig i Canal+-pakkene, du må bestille canal+ for å få film eller sport HD hos get også

Priser
    HD-pakken kr 99,- per måned
    Enkeltkanaler fra HD-pakken kr 49,- per måned
    Canal+ Total kr 249,- per måned
    Canal+ Film kr 199,- per måned
    Canal+ Sport kr 229,- per måned

Men etableringen er billigere hos Get.. Det hadde det vert fint om de endret!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, leste bare framsiden

Men betyr dette at vi må ha viasat-pakken i tillegg hvis vi skal ha viasat-hd når den tid kommer også? Dette kan bli DYRT...

Side 32 av 54 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •