Lyse nett og hdtv - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 54 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 1066
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bare for å sjekke... Er det noen her med fiber fra NTE som har Canal + HD film?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tibian
    Bare for å sjekke... Er det noen her med fiber fra NTE som har Canal + HD film?
    jeg og flere har, men krever canaldigitalpakken.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spørrelars
    jeg og flere har, men krever canaldigitalpakken.

Ok! At man må ha canaldigitalpakken forstår jeg. Utrolig at ikke samtlige kunder skal få identisk tilbud. Må vel prøve nok en telefon. Siste e-post ble ikke besvart

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser at vi har fått silver hd også i dag... hvilken type kanal er dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Får nå inn Silver HD kanalen!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lyse tunere

Er det noen som vet når lyse sine bokser med dobble tunere+og harddisk kommer?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hansemann
    Er det noen som vet når lyse sine bokser med dobble tunere+og harddisk kommer?
    Det tror jeg det kan bli lenge til. Snakket med en kundebehandler fra lyse for en uke siden, og han sa at det ikke var noen planer i nærmeste framtid om en dekoder med opptaksmulighet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av onkel kåre
    Det tror jeg det kan bli lenge til. Snakket med en kundebehandler fra lyse for en uke siden, og han sa at det ikke var noen planer i nærmeste framtid om en dekoder med opptaksmulighet.
    Jeg snakket med dem for 1 mnd siden og fikk da beskjed at disse boksene skulle komme før jul. Det var i praksis samme boksen som HD boksen i dag, men med harddisk og ny software i tillegg..

Men kanskje de har ombestemt seg ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av onkel kåre
    Det skal vel ikke være HDCP på en analog scart utgang.
    HD boksene til Lyse støtter Macrovision copy-protection. Det betyr at det legges inn noen signaler i RGB strømmen (eller S-video eller c-video strømmen). Og alle nyere opptakere tolker dette signaler. Dersom flagget er satt skal den ikke ta opp en sending.

Det fungerer i praksis som copy-once eller copy-never flagget gjorde på CD plater i cd-brennerens barndom.

Så det gjelder å finne en opptaker som ikke leser dette flagget eller oppgradere den du har med en firmware som gir blaffen.

Det merkelige, sett fra en abonnents side, er at begge boksene som Lyse benytter (1500 og 1900 serien) støtter Macrovision copy-protection men av en eller annen grunn virket det som det bare er aktivert i 1900 boksen (HD versjonen). Lurer på hvorfor....

.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Hitachi HD opptager og den tar opp fint den!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som sliter med at fjernkontrollen ikke virker? Noen ganger slutter den bare plutselig å fungere. Har prøvd med andre batterier.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sigve
    Noen som sliter med at fjernkontrollen ikke virker? Noen ganger slutter den bare plutselig å fungere. Har prøvd med andre batterier.
    Fjernkontrollen kan programmeres for å styre flere enheter. Jeg trykker TV for å styre TV, STP for å styre dekoderboksen og AUX for DVD. Hvis du ved en feil trykker TV mister du styring på STP og viseversa. Forøvrig kurerte siste FW mange feil, men min har forsatt en tendens til å velge kanal f.eks 44 når jeg ønsker 4 etc. Flere med samme problem ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt samme problem med kontrollen ja, men Lyse kommer visstnok med en fiks på dette også.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!

Jeg visste ikke at den gikk ann å programmeres. Skal sjekke når jeg kommer hjem om jeg kanskje har trykket på noe. Bruker det ræva keyboardet for tiden. Har selv opplevd å trykke 1, så går den til 11.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har problemer med at boksen låser seg og må restartes hver gang jeg slår den av med fjernkontrollen. Har ringt og snakket med nte 7 ganger med 7 forskjellige kundebehandlere. Alle vil jeg skal restarte å prøve noe nytt.

For en uke siden sa de jeg skulle få en ny boks. da jeg ringte i går var den enda ikke sendt da jeg måtte prøve en ting til... de hadde bare glemt å ringe til meg å fortelle det..... Det fungerte selvf heller ikke.

Må vel ringe igjen i dag å forklare hele saken på nytt igjen å gå gjennom samme spørsmål og prosedyrer som jeg nå kan utenatt....

betaler nesten 1000,- pr mnd for problemer og dårlig service.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har problemer med at boksen låser seg og må restartes hver gang jeg slår den av med fjernkontrollen. Har ringt og snakket med nte 7 ganger med 7 forskjellige kundebehandlere. Alle vil jeg skal restarte å prøve noe nytt.

For en uke siden sa de jeg skulle få en ny boks. da jeg ringte i går var den enda ikke sendt da jeg måtte prøve en ting til... de hadde bare glemt å ringe til meg å fortelle det..... Det fungerte selvf heller ikke.

Må vel ringe igjen i dag å forklare hele saken på nytt igjen å gå gjennom samme spørsmål og prosedyrer som jeg nå kan utenatt....

Jeg har samme problem, men jeg har bare rett og slett sluttet å slå av den pokkers boksen. Tror det er den eneste løsningen. Min erfaring er at det ihvertfall sjelden hjelper å ringe lyse.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hadde samme problem og fikk ny boks - må bare skryte av servicen til Lier Fibernett . Det finnes en serie bokser med chip som ikke er helt god. For meg resulterte det også at boksen ikke startet opp igjen etter siste FW. Med ny boks forsvant også problem med at boksen låser seg når den står i standby.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker harmony-fjernkontroll. så når jeg trykker på "av-knappen" slår alt seg av. tror ikke det er mulig å kopple ut denne funksjonen kun for boksen. Snakket med nte i dag igjen å nå "tror" jeg på nytt at de sender ny boks.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker harmony-fjernkontroll. så når jeg trykker på "av-knappen" slår alt seg av. tror ikke det er mulig å kopple ut denne funksjonen kun for boksen. Snakket med nte i dag igjen å nå "tror" jeg på nytt at de sender ny boks.
    Joda spørrelars - det går fint å velge ut de komponentene du vil la stå på. Gå til Komponenter>Innstillinger(for tuneren)>Juster Strøminnstillinger Der vil du finne alternativ for å la boksen stå på

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

dreambox og digitalt bakkenett

Hei.

Er det noen som vet om det også kommer en dreambox til digitalt bakkenett?

Side 22 av 54 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •