Kor store filer kan streamast? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, her er det sjølvsagt snakk om vanlege spelefilmar med +/- 2 timar speletid. Då er +/- 15gb maks storleik eg fekk spelt av utan hakking med minien. Hugsar ikkje kva bitrate dei låg på.

Det er har lyst å prøva no, er å få til streaming med bitrate på ca. 50mbps. Dersom eg velger at Mezzmo ikkje skal transcoda filene mine, vil vel ikkje pcen vera noko flaskehals?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Ja, her er det sjølvsagt snakk om vanlege spelefilmar med +/- 2 timar speletid. Då er +/- 15gb maks storleik eg fekk spelt av utan hakking med minien. Hugsar ikkje kva bitrate dei låg på.
    Problemet er at +/- to timer som regel betyr fra 1,5 til 2,5 timer, og en 15GB fil som varer halvannen time har samme bitrate som en 25GB fil som varer i 2,5 timer. Hvis du ser deg blind på at en fil på 15GB ikke funket, så prøver du sannsynligvis ikke filen som er på 18GB, selv om den bare trenger å være ca. 20 minutter lenger enn den første for å ha lavere gjennomsnittlig bitrate.

Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Det er har lyst å prøva no, er å få til streaming med bitrate på ca. 50mbps. Dersom eg velger at Mezzmo ikkje skal transcoda filene mine, vil vel ikkje pcen vera noko flaskehals?
    Nei, da skal ikke PCen være problemet. 50Mbps vil selv svært gamle PCer klare å streame uten problemer.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur nok min Samsung BD-D8500N må gå i søpla...

Den greier ikkje streama film i bluray kvalitet. Det går ikkje an å spola i videofiler, ser ikkej ut som det er støtte for 7.1 lyd på videofiler heller (som eg har fått til), sjølv om den er oppgitt med 7.1 dekoding. Formatstøtta ser ikkje ut til å vera imponerande heller. I tillegg har den jo Cinavia implementert, så det er jo ein del begrensingar der.

Mezzmo programvaren ser ut til å ha løyst nokre problem, men langt i frå alle.

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg remuxet Hunger Games, ble en fil på over 40gb med dts hd lyd. Den spiller uten hakking så lenge jeg benytter kablet nettverk.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min slit desverre med filer over 15gb, sjølv om eg kjører kabla. Trur det er pga 100mbps innebygd nettverkskort. Er det HD lyd, er det nesten garantert at eg ikkje greier streama fila. Ikkjedet at denne møkkaspelaren greier å spela av 7.1 HD lydspor uansett. Dei siste filmane eg har testa, har fungert, men lyden har hakka noko voldsomt, utan at eg greier å finna ut av kvifor. Det hjelper ikkje å transcoda dei med Mezzmo heller, sidan spelaren min skal kunna spela dei av originalt.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •