Problemer med pc-hdmi-tv tilkobling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med pc-hdmi-tv tilkobling

Hei. Har ett kjipt problem. Har ei stund nå brukt fruen sin pc koblet til tv'n via hdmi, har alltid fungert fint med både lyd og bilde. Plutselig blei tv skjermen svart, ingen lyd og ingen bilde. Prøvde å bytte til den andre hdmi utgangen på tv'n, da kom det opp bilde av bakgrunnen på skrivebordet, uten ikoner og mus osv. Henta så min egen bærbar for å se om det var tv'n, men den fungerte fint.
    Har prøvd alt av skjerminnstillinger på begge hdmi inngangene på tv'n, uten hell. Er tydeligvis noe med pc'n, noen forslag?? Ikke spessielt gammel pc heller.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At du får opp bakgrunnen, men uten ikon / musepeker er fordi du har "utvidet" skrivebordet over to skjermer. Dra musepekeren ut til høyre, så vil den komme på TVen.

Det du vil, er å dublisere bilde (samme bilde på både pc og tv), og ikke utvide (så du kan ha forskjellige bilder)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    At du får opp bakgrunnen, men uten ikon / musepeker er fordi du har "utvidet" skrivebordet over to skjermer. Dra musepekeren ut til høyre, så vil den komme på TVen.

Det du vil, er å dublisere bilde (samme bilde på både pc og tv), og ikke utvide (så du kan ha forskjellige bilder)
    Jeg forstår. Men hvordan får jeg opp det valget om å duplisere bildet? Fikk nemlig opp det valget da jeg plugga i min egen for første gang!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •