Iphone 4 Ferdig. Hva betyr dette?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Iphone 4 Ferdig. Hva betyr dette?

Hei.!

Jeg tenger hjelp om min Iphone 4. Jeg var usikker hvilken kategori denne tråden skulle være i.

Her om dagen brukte jeg Iphonen til FaceTime. Så får jeg en beskjed om at jeg må gjenopprette Iphone. Så kobler jeg den opp til Itunes. Og gjenoppretter. Jeg måtte gjøre dette pga jeg mistet signalene.

Når jeg da var ferdig med gjenoppretting, kom det opp en feil (se bildet).

Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Er det en feil med Iphonen?

Takker på forhånd. Vil virkelig få orden på dette.

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jailbreak og se om det hjelper.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingu
    jailbreak og se om det hjelper.
    Tar ikke sjansen på å gjøre det. Etter å har hørt at det ikke er så bra for Iphonen.

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan jeg meddele at det er det beste du kan gjøre med en iphone, avhengig av hvordan du gjør det.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingu
    Da kan jeg meddele at det er det beste du kan gjøre med en iphone, avhengig av hvordan du gjør det.
    Ok, men det er som er problemet er at jeg ikke kommer meg inn på iphonen idet hele tatt. Kommer kun til Itunes merke samt den kabelen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slå av tlf, koble til kabel. trykk inn power knappen og home knappen samtidig. etter 15sek slipper du power, men hold fremdels inne home. Da skal det gå ann å gjenopprette. Gjorde det selv etter å ha slettet viktige filer på iphone. Fikk da ikke slått på tlf, og heller ikke kontakt med itunes.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grimrippa
    slå av tlf, koble til kabel. trykk inn power knappen og home knappen samtidig. etter 15sek slipper du power, men hold fremdels inne home. Da skal det gå ann å gjenopprette. Gjorde det selv etter å ha slettet viktige filer på iphone. Fikk da ikke slått på tlf, og heller ikke kontakt med itunes.
    Hei.

Det har jeg gjort. Men når jeg da har gjort dette, kommer jeg meg inn på itunes. Og begynner gjenopprette. Så etter dette kommer jeg ikke videre. Om du ser på bildet, det kommer opp. Jeg skal forsøke meg på en annen PC i morgen. Om det ikke går, vet jeg ikke.

Annet spm. Jeg kjøpte denne på NetCom. Hva skal jeg gjøre når jeg skal levere den inn. Skal jeg levere inn på Elkjøp eller sende den inn til NetCom?

Takker på forhånd

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Hei.

Det har jeg gjort. Men når jeg da har gjort dette, kommer jeg meg inn på itunes. Og begynner gjenopprette. Så etter dette kommer jeg ikke videre. Om du ser på bildet, det kommer opp. Jeg skal forsøke meg på en annen PC i morgen. Om det ikke går, vet jeg ikke.

Annet spm. Jeg kjøpte denne på NetCom. Hva skal jeg gjøre når jeg skal levere den inn. Skal jeg levere inn på Elkjøp eller sende den inn til NetCom?

Takker på forhånd
    Lever den til moobi.no. Er de som tar seg av reperasjon av iphone i norge. Jeg fikk ny iphone på under 2 uker.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grimrippa
    Lever den til moobi.no. Er de som tar seg av reperasjon av iphone i norge. Jeg fikk ny iphone på under 2 uker.
    Takker for det. Skal jeg da bare kontakte de? Men kan Iphone være ødelagt da? Men iallefall skal jeg ta og prøve det på en annen PC i morgen.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send den for guds skyhld ikke inn til moobi! Da blir du tlf løs lenger enn du aner....
    Hadde en HTC Desire som ble sendt på rep første gangen i januar og siden da har den vært ut og inn 6 ganger. Enten fordi verksted ikke har funnet feilen, eller at det har dukket opp en ny feil på den med en gang pga at verkstedet ikke har gjort en skikkelig jobb første gangen. Og de har utvist den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd! Tlf har hatt samme feil 3 ganger og enda dukker de ikke opp med ny vare. Nå er tlf solgt til en som gadd å ta opp kampen med de, så slipper i allefall jeg. ALDRI mer tlf fra moobi!! JEg håper nå andre har bedre erfaringer med de enn jeg har....
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Send den for guds skyhld ikke inn til moobi! Da blir du tlf løs lenger enn du aner....
    Hadde en HTC Desire som ble sendt på rep første gangen i januar og siden da har den vært ut og inn 6 ganger. Enten fordi verksted ikke har funnet feilen, eller at det har dukket opp en ny feil på den med en gang pga at verkstedet ikke har gjort en skikkelig jobb første gangen. Og de har utvist den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd! Tlf har hatt samme feil 3 ganger og enda dukker de ikke opp med ny vare. Nå er tlf solgt til en som gadd å ta opp kampen med de, så slipper i allefall jeg. ALDRI mer tlf fra moobi!! JEg håper nå andre har bedre erfaringer med de enn jeg har....
    såpass. Jeg tror jeg tar meg en tur på Elkjøp på mandag. Og hører med de. Og se om de greier og gjenopprette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    såpass. Jeg tror jeg tar meg en tur på Elkjøp på mandag. Og hører med de. Og se om de greier og gjenopprette.
    Elkjøp,netcom, telenor og lefdal, alle sender inn til moobi da de har servicen på iphone. Går du til elkjøp, så blir de mellomledd. Bedre å ta dette selv. Gå inn på moobi.no , trykk på "bestill service". Skriv inn ditt serienummer/imei. Fyll så inn resten. Du vil da motta en konvolutt som du kan sende tlf i, uten kosnader. Det vil ikke gå fortere gjennom elkjøp, og du har full oversikt over statusen på din telefon.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Jeg har bare gode ting å si om moobi. Fikk ny tlf innen 2 uker. Uansett så går all reperasjon gjennom moobi, hvis telefonen er kjøpt hos forhandlere her i norge.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er akurat det som er så synd at det gjør. Nå har jeg iphone kjøpt direkte fra apple store så jeg slipper unna moobi skulle det skje noe nå.
    Moobi bruker flere forskjellige verksteder og sender tydeligvis tlf på kryss og tvers imellom disse så det er aldri samme folk som ser på den igjen i tilfeller som min, der det dukket opp nye feil hele tiden. Jeg har faktisk ikke ett godt ord å si om moobi men det kan hende sier like mye om meg som om dem....
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk i dag prøve dette på en ny Pc. Men kom samme opp som på denne.

Skal i morgen ta meg en tur innom NetCom i Bergen i morgen.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan si nå at jeg fikk sendt den inn i går til NetCom. Også fikk jeg med en lapp der jeg kunne se om den var ankommet, ferdig og om de holdt på med den. Litt annen info også. Og i dag tidlig var den kommet frem. :-D

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Idag ble IPhone ferdig. Og lurer på hva som da har skjedd. Det står i arbeidsbeskrivelse at de har byttet SWAP? Hva betyr det? Og i deler står det: iPhone 4 32GB Black CI-EMEA.

Noen som har peiling om hva som kan ha hendt?

Takker for svar!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •