HD stream ifra pc til "boks" til ps3 evt tv bd spiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD stream ifra pc til "boks" til ps3 evt tv bd spiller?

som topic sier så er jeg på jakt etter en slags "server" kan jo sette opp og bygge en, men det tar for stor plass! har lyst på en liten boks som kan streame helst til ps3 eller om den boksan evt har en hdmi som kan stå ved tv? har ikke så mye peiling på dette! men hvis du ser på bildet

Er egentlig det samme for meg hvor den boksen skal stå,

grav til boksen må være det støtter så si alt av formater til film og musikk + det skal være mulig og sette inn 4 -5 tb lagringsplass. finnes det en slik boks som kan brukes? skal også støtte undertekster?

håper jeg postet på riktig sted!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du en pc som er på nettverk streamer den enkelt til ps3. Med W7 er det peace of cake. Last ned ps3 media server, så blir det enda enklere. Fungerer både med og uten kabel (overføring av hd kan bli hakkete over trådløstnett)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blæh!
    Har du en pc som er på nettverk streamer den enkelt til ps3. Med W7 er det peace of cake. Last ned ps3 media server, så blir det enda enklere. Fungerer både med og uten kabel (overføring av hd kan bli hakkete over trådløstnett)
    ja den løsningen er for enkelt fungerer ikke opptimalt! undertekster er greit og ha, og slipper den hakinga! prøvd ps3 media server og media tomb ingen var noe tes for meg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •