Vise 3d filmer fra hard disk eller mac på 3d LED TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vise 3d filmer fra hard disk eller mac på 3d LED TV

Hva er den beste løsningen for å koble hard disk eller mac til 3d TV? jeg har en del 3D materiale på en hard disk som jeg vil vise på TVen (Samsung LED 3D 8005)

jeg vil veldig gjerne koble en usb kabel til tven slik at tven henter filene selv, men vet ikke om det funker. Såvidt jeg kan se har usb utgangen på macen (og time capsule hard disken) samme usb størrelse som inngangen på tven, så det virker ikke som at det er mulig (finner ikke USB kabel med "lik" størrelse i begge ender)

Worst option er å spille filmen på macen og koble med hdmi til tven, men da må jeg nappe ut display skjermen til macen hver gang (har macbook air og 27 tommers led skjerm), og det er ikke ønskelig (blir mye styr å nappe ut for hver gang). Jeg har heller ikke testet om det faktisk funker, da må jeg vel kjøpe hdmi kabel 1.4 først også.

Alle råd mottas med stor takk :-)

Håpløst at 3D materiale ikke er mer tilgjengelig for salg (Avatar, Shrek mm)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag har väldigt svårt att tro att Mac OS stöder 3D ut på någon modell av mac.
    En 3d Blu Ray spelare till TV och en extern Blu Ray brännare är nog enda lösningen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tok en ringerunde idag, bl a til Samsung, og alle sa at det ikke funker. Men hva gjør egentlig de folka som laster ned 3D materiale da? har de 3D bildekort i pcen/macen og viser det med hdmi kabel direkte? Hvilken spiller bruker de på pcen?

Problemet er som sagt at en del filmer ikke er i salg men kun i bundle. Tullete opplegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spiller 3D film fra pc'en på min 8005 tv via Allshare og Wi-Fi uten problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg streamer det fra pc'n til ps3 eller direkte til tv'n bare. funker helt fint på min panasonic vt20. må bare inn på 3d settings å sette 3d til side-by-side

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •