Distriktsradio

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Distriktsradio

Hvordan får jeg inn distriktsradioen på nrk-p1 gjennom dekoderen? Har en HD-PVR dekoder fra Canal Digital. Når jeg setter på p1 får jeg inn sending fra Troms. Jeg ønsker å høre sending fra Sør-Trøndelag!

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av torepaasporet
    Hvordan får jeg inn distriktsradioen på nrk-p1 gjennom dekoderen? Har en HD-PVR dekoder fra Canal Digital. Når jeg setter på p1 får jeg inn sending fra Troms. Jeg ønsker å høre sending fra Sør-Trøndelag!
    Hvor bor du? har aldri hørt på radio på CD sin HDPVR...men det er jo mange NRKP1 der har du prøvd alle når det er lokalsendinger....
    Ellers så er det jo sånn at du får inn radio(NRK osv) gjennom samme boksen via det digitale bakkenettet.....Kanskje derfor det er så mange på radiodelen hos meg...Hvem vet?
    NRKP1 dukket opp mage ganger på min kanalliste....
    Ellers så er jo alle distiktssendingene tilgjeneglige via Internett
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg bor i trondheim og ønsker å høre NRK-Sør-Trøndelag! ikke nrk-Troms som ligger inne hos meg.. Jeg har bare 1 nrk-p1 kanal på min kanalliste, den ligger som nummer 320.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av torepaasporet
    jeg bor i trondheim og ønsker å høre NRK-Sør-Trøndelag! ikke nrk-Troms som ligger inne hos meg.. Jeg har bare 1 nrk-p1 kanal på min kanalliste, den ligger som nummer 320.

Mine radio kanaler ligger 170 og oppover og fra 700 og oppover...det er 2 NRK 1 og den ene står det Oslo/akerhus på...tror du bør sende en mail til NRK og spørre....men er det bare en kanal så er det NRK som bestemmer hva som går på satelitt...men på bakkenettet kan du nok få inn den riktige...:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •