Har brent ut 100-vis av filmer de siste årene og alle er vist på en LG DVD recorder. DVD-R eller DVD+R, sony eller verbatim eller hva det måtte være, alt funker OK.

Men så, da jeg hentet Prison Break for noen måneder siden, så begynte tullet. Sesong 1, de 3 første funker utmerket, men disk 4 funker ikke. Har brent i alle hastigheter, også 1, på 4 forskjellige plater, testet på 2 forskjellige spillere, men intet funker.

Derimot funker alt perfekt på PC... Disken er altså OK, tydeligvis. Men da dette er til foreldre-generasjonen, så kan jeg ikke begynne å forklare dem over tlf at de må innstallere VLC-player osv, det blir for tungvint.

Spørsmålet blir som følger. Disk 4 består av 2 episoder, type img. Er det mulig å pakke ut denne, for så å splitte img-fila etterpå, da helst episode for episode, for så å prøve å brenne 1 og 1 episode, kanskje som en data-disk eller noe sånt?

Eller finnes det andre løsninger? Føler jeg har prøvd mye, og dette er egentlig veldig ulogisk siden alt annet funker.

På disk 4, når den settes i spilleren, så klarer den å lese disken, så kommer det opp "MENY" i displayet, men skjermen er svart. Og ingen av knappene funker, play etc.

Håper noen glupe hoder har noen forslag her