Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer zarchon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Metallica - Devil's Dance: Live in Lisbon 2008

For all del styr unna denne dvd'en.......
    Dette er noe av det værste jeg har både sett og hørt. Bildet er så kornete og dårlig att du blir i dårlig humør av å se på det, da du i utgangspunktet skulle bli i godt humør.
    Lyden er også "crap", virker som om det er tatt opp med mic ute blandt publikum. Vokal er utrolig lav. Lydsporet er DD 2.0.

Alt i alt er dette en skikkelig dårlig utgivelse, en tydelig billigproduksjon for å melke Metallica-fansen. Håper ingen flere skulle falle for fristelsen å anskaffe denne.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herregud man.. dette er IKKE en offisiell utgivelse fra Metallica. Metallica har IKKE utgitt noen konsert offisiellt siden S&M. De har nå nettopp kommet med konsert fra Nice, og den er på blu-ray med meget høy bilde og lydkvalitet.

Metallica har KUN kvalitetesutgivelser når det kommer til konsert dvd...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veeel Cunning stunts er vel ikke så veeeeldig bra men ok. Jeg har live i korea også. Og samma greia. Møkk bilde og lyd men sikkert noe uoffisielt det også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Korea-konserten er som Lisbon-dvdn bootleg utgivelse. Slike pirat-produkter er alltid vrak-kvalitet, og bør boikottes.
    Når det gjelder Cunning stunts så ble den brukt til demo på butikker i hele landet i årevis etter utgivelsen. Noe lav gain på lyden, men det er bare å skru opp.
    Sånn ellers så er Iron Maiden sine live-dvder av prima kvalitet hele veien, bilde og lyd. Steve Harris (sjef og bassgitar) er perfeksjonist å har fingra sine borti alt som blir produsert.
    Metallicas nye dvd/blu-ray fra Nimes, Frankrike er på vei.
    Det er også enda en på gang fra Mexico. Her kommer det enkel-disk dvd/blu-ray, + en dobbel dvd utgivelse med over 30 låter live og alt på cd attåt.
    Blir nok ikke lett å få fatt i dette før jul, men en ska ha noe å glede seg til etter jul å.
    sjekk metallica.com for oppdateringer / bestilling.

Newcomer zarchon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er fullstendig klar over att det ikke var en offisiell utgivelse, men måtte bare få utløp for litt frustrasjon Har både cunning stunts og S/M, og det er to meget bra dvd utgivelser. Ikke helt topp bildemessig, men begynner å bli noen år også Betalte heldigvis bare 79,- for dvd'en, så ikke noe økonomisk krise akkurat.

Hva angår Iron Maiden, så er konsertutgivelsene der konge. Storkoser meg hver gang jeg får mulighet til å sette plata fra Rio..

Gleder meg stort til det kommer noe nytt fra Metallica, særlig på blueray skal anskaffes..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •