Jenta som lekte med ilden...elendig blu-ray utgivelse - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gammel tråd, men noen som vet om Luftslottet som sprengtes har bedre bildekvalitet enn Jenta som lekte med ilden?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    Gammel tråd, men noen som vet om Luftslottet som sprengtes har bedre bildekvalitet enn Jenta som lekte med ilden?
    Jeg går å venter på den i posten nå, håper den kommer i morgen. Skal poste noe her så snart jeg har fått sett den. Bilde på kino var ikke noe voldsomt bra, så har mine tvil om at den er av høy kvalitet.

Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det må du gjøre. skal bestille den selv, tenkte å høre så jeg slipper å bli veldig skuffet.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av togr
    Sannsynligvis ikke, ettersom det står i en tidligere post, BARE den første ble filmet i 35 mm, de to neste i 16.....men jeg gleder meg for det...det er jo først og fremst innholdet som teller....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: oops, så at jeg svarte på et innlegg fra Desember, glem det.. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes dere det er dumt at District 9 ikke er i 2.35:1, men fyller hele skjermen? Hva er det som er galt med å bli kvitt de svarte stripene egentlig?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Sannsynligvis ikke, ettersom det står i en tidligere post, BARE den første ble filmet i 35 mm, de to neste i 16.....men jeg gleder meg for det...det er jo først og fremst innholdet som teller....
    Og på lørdag på SVT1(HD) så begynner hele serien, og de seks avsnittene er ca 90 minutter lenger enn filmene/DVD/BuRay...
    Kommer vel etterhvert på NRK1HD også, men SVT1 har jo DD lyd....
    Skal bli interessant :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •