Så var det bare å kjøpe Matrix filmene én gang til!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23
    Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Så var det bare å kjøpe Matrix filmene én gang til!

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det ser slik ut

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var jo ikke så ille pris på den heller.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig kjøper jeg en DVD for å kunne se FILMEN hjemme. Og den har vel ikke forandret seg i noen større grad siden sist?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, ny transfer av første matrix, som jo er lite imponerende i førsteutgaven. Møkkafilmen reloaded er jo blitt 55 minutter lenger, revolutions har jeg heldigvis ikke kjøpt ennå.

Men jeg er jo enig i at trenden med å gi ut filmer i stadig nye utgaver med (som oftest) timesvis med middelmådig/dårlig ekstramateriale er litt småkjip. Av de ti dvd'ene i denne pakken er det egentlig bare tre jeg hadde giddet å kjøpe om de ikke hadde vært "bundlet". Det som trekker opp her er at prisen forsåvidt er helt akseptabel.

Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om filmene denne gang får et DTS-spor? Eller Warner fremdeles redde for gode lydspor? (ikke sett en eneste Warner Bros film med DTS-spor, merkelig? ) Hvis svaret er nei, gidder jeg neppe å kjøpe denne pakken.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sorterte alle filmene mine etter film selskap, og fant faktisk 1 film fra warner med dts lyd og det var twister. har 61 warner filmer, og kun 1 dts.... det er for dårlig.. tilbake til temaet.. vet faktisk ikke om jeg gidder å innvistere ien matrix box.. da får de pinadø innkludere noe som er verd å ha, som feks det nevnte dts lydsporet. da skal jeg seriøst vurdere å kjøpe boksen. en remastering av bildet hadde heller ikke vært å forakte, bare se på forskjellen i bildet på den originale lotr filmene og extended versjonen. det er som natt og dag, både på bildet og lydsiden.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den orginale hadde vært kjekt å ha, men de andre er desverre ikke verd å samle på. Reloaded og Revolutions er bare så utrolig skuffende dårlige. Kankje Reloaded blir bedre med 55 min. ekstra?

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper det. Det mangler grusomt mye bakgrunnsstoff. Det er ikke alle som orker å spille igjennom dataspillet for å få med alt det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg jukset meg gjennom spillet (som var boring) bare for å få med storyen (som ikke var fullt så boring) så om de nå har kutta denne inn i filmen er det en god ting. Var masse info der som var greit å vite når man så filmene.

lurer på om 2ern og 3ern blir noe bedre når man ser alt i samme slengen, dog det kan jo fort ta en helt natt.

er en 'sucker' for ekstramateriale jeg så denne her burde jeg nesten få tak i.. selvom jeg syntes 2ern og 3ern var relativt kjedelige filmer i forhold til originalen..

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    <bare se på forskjellen i bildet på den originale lotr filmene og extended versjonen. det er som natt og dag, både på bildet og lydsiden.>

dette er en smart og jævli frekk måte på å selge en million ekstra kopier! :x :evil:
    nekter å kjøpe noen lotr discer før desse er kraftig på tilbud pga dette...

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    <bare se på forskjellen i bildet på den originale lotr filmene og extended versjonen. det er som natt og dag, både på bildet og lydsiden.>

dette er en smart og jævli frekk måte på å selge en million ekstra kopier! :x :evil:
    nekter å kjøpe noen lotr discer før desse er kraftig på tilbud pga dette...

Bare ett lite tips, skal ha extended Collector's edition boksene så må du kjøpe de før de går ut av produksjon.
    Men skal du ha de utvidede versjonene uten om i boksen er det jo greit.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke bare smart og frekt, dette med extended-versjonene. Grunnen til at de(ihvertfall 1+2) blir sluppet senere enn kinoversjonen, er jo at mange scener må ferdigstilles (dvs. lyd, effekter, fargejustering, klipping m.m.) Dette er ting som tar tid om det skal gjøres ordentlig, spesielt om man gjør det parallelt med at man setter sammen noen av de mest omfattende filmene som noensinne er laget.

Jeg kan ihvertfall ikke klage, har betalt i overkant av kr 200 på dvdsoon for extended når de ble sluppet, og dette er *geniale* versjoner/oppgraderinger av filmene. Ikke noe å surmule for

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og grunnen til at de kommer seinere også, er ikke for og prøve og være viderige smarte eller frekke.... for det første kan de ikke vise disse extendende versjonene på kino, for de ville blitt for lange! For det andre er en del av senene også spillt inn i ettertid..
    Og da tar det litt tid og sette opp filmen, lyden og fikse bildet og alt slik på nytt igjen ja...

Jeg syns heller ikke noen lapper ekstra gjør noe for og få disse briliante utgavene

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir visst ingen ekstra scener i Reloaded allikevel, men scenene vil bli inkludert separat. Og kun den første filmen får ny transfer. DTS står det ingenting om.

http://www.dvddebate.com/article.php?sid=4574
    http://www.dvdanswers.com/index.php?...;n=1&burl=

Hehe, blir uansett konge å høre kommentarsporene da

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da slapp jeg jo å kjøpe den, da det ikke var noe nytt som var av videre interesse til å rettferdigjøre å kjøpe alle filmene en gang til.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    sorterte alle filmene mine etter film selskap, og fant faktisk 1 film fra warner med dts lyd og det var twister. har 61 warner filmer, og kun 1 dts.... det er for dårlig.. tilbake til temaet.. vet faktisk ikke om jeg gidder å innvistere ien matrix box.. da får de pinadø innkludere noe som er verd å ha, som feks det nevnte dts lydsporet. da skal jeg seriøst vurdere å kjøpe boksen. en remastering av bildet hadde heller ikke vært å forakte, bare se på forskjellen i bildet på den originale lotr filmene og extended versjonen. det er som natt og dag, både på bildet og lydsiden.
    Twister, den med Bill Paxton og Helen Hunt, er ikke fra Warner. så Warner har faktisk ikke en film med dts som jeg vet om, og som sagt er det for dårlig. men tror nok uansett at jeg vil skaffe meg denne boksen etterhvert. finner mye bra underholdning i ALLE 3 filmene 8)

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sone 1-versjonen av Twister er utgitt av Warner. http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=196

Newcomer Skynet sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Link til reklame for den nye box'en 12MB
    http://pdl.warnerbros.com/wbol/us/wh...tlr_qt_300.mov

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Berre 35 timer med ekstramaterial :shock: Blir vel til at eg kjøper denne, siden eg digger filmene

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •