Spørsmål om Terminator 2: Judgment Day (Skynet Edition) (Blu-ray)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål om Terminator 2: Judgment Day (Skynet Edition) (Blu-ray)

Jeg leter etter den beste versjonen av T2 på Blu-ray. Norsk tekst er ønskelig, men ikke et krav. Det er også en fordel om omslaget ikke er på norsk siden jeg er glad i omslag som er mest mulig likt originalen, dvs versjonen som er utgitt i det landet filmen er produsert, i dette tilfellet USA. Et krav er jo at den er region 2 eller regionfri.

Skynet Edition kom jo tidligere i år, og jeg har lest meg til at dette er utgivelsen med best lyd og bilde, men denne versjonen er jo utgitt i flere land med forskjellig omslag, lydspor og undertekster. Vet noen om lengden på filmen, bildet, eller lyden da også er forandret, eller er den engelske lyden og bildet uendret? Jeg har forsøkt sammenligne informasjon fra forskjellige nettsider, men jeg tør ikke stole på informasjon fra nettsteder uten kommentarer fra brukere som bekrefter at oppgitt informasjonen er riktig.

Er det noen som vet hvordan denne versjonen stiller i forhold til Skynet Edition? Elkjøp - Blu-ray Terminator 2

En morsom sak: Er det flere enn meg som synes det er merkelig at det tyske lydsporet er 7.1 mens det engelse er 6.1?
    Se her: Terminator 2: Judgment Day Blu-ray
    Se også her: Blu-ray Movie List (Locale: UK, Search: terminator 2, Sorted By Title Ascending, 1 - 2 of 2) (bla til fanen Specs)

Newcomer JølleAudio sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for linken, men desverre sier siden ingenting om kvaliteten, den bare lister opp spesifikasjoner og innhold.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anmeldelse av T2 - skynet edition (sone A) Blu-ray Review: Terminator 2: Judgment Day - Skynet Edition | High-Def Digest

Jeg har denne og den første i Cinemasquid linken, synes at både lyd og bilde er bedre på skynet, men har ikke foretatt noen grundig sammenligning.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den "norske" T2 utgaven (Universal`s studio canal utgivelse), er faktisk helt rå!!, beste T2 kopien jeg har sett, noensinne.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den billige T2 på elkjøp er såvidt jeg kan se Skynet-edition. Den har kinoversjon på 2t 11min, Directors cut fra Ultimate edition dvd`n på 2t 27min OG Skynet ed. (tast inn kode i menyen) på 2t 36min!!!
    Så det er bare å kjøpe å glise og le. God helg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den norske utgaven av T2 er faktisk Skynet Edition utgaven. Har den selv, og den inneholder alle 3 versjonene av filmen. Bildet og lyden er identisk med US Skynet Edition.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •