Matrix Reloaded

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Matrix Reloaded

Jeg fikk kjøpt meg Matrix Reloaded i helgen (betalte bare 99kroner for dvd'en, så jeg bare måtte, forde om jeg var litt skuffa over filmen når jeg så den på kino). Ble litt skuffet over lyden. Jeg syntes at soundtracket var litt framtungt. Noen andre som syntes det samme, eller er det bare meg ?

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nito: Jeg er helt enig med deg! Jeg har hatt innlegg om dette her før! Faktisk så synes jeg alle de tre filmene har helt standard lyd. Hverken for bra eller for dårlig. Midt på treet! Hvis du først setter på Master & Commander og deretter Reloaded, så skjønner du hva jeg mener! Gleder meg til de relanserer triologien i DTS. (Vet ikke ennå, men det er lov å håpe!)

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, spesielt de 2 siste er "tunge" fremme.
    Det er en del bass, men ikke den beste bassen jeg har hørt.

Jeg bruker ikke disse filmene til demo i min hjemmekino, med mindre man skal demostrere buldrebass, og det er det jo mange som liker.

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var godt å høre, trudde kanskje det var ørene mine... :lol: . Det er som dere sier temmelig buldrende bass noen ganger. Og jeg er veldig ening i at det er temmelig standard lydspor på Matrix. Men se bare på hvor mye de skryter av lyden på Matrix på DVDarkivet (se anmeldelsen av Matrix) :shock: .

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke lest det de skriver på DVD arkivet, men antar de refererer til 1 eren, og den har et mye bedre lydspor enn de 2 siste mener jeg.

Den har jeg brukt til demo et par ganger, og mener å huske at den har et åpent og detaljert lydbilde sammenliknet med de nye.
    Bassen i helikopter eksplosjonen er dyp og kontrollert, hvis ikke jeg husker feil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •