Billigst Blu-Ray og DVD filmer/tv-serier for norskkjøpt Playstation 3 Slim?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer AsbjørnH sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billigst Blu-Ray og DVD filmer/tv-serier for norskkjøpt Playstation 3 Slim?

Heisann!

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av Playstation 3 Slim, har da tenkt til å kjøpe den fra Komplett.no da de kjører et helt greit tilbud.

Men jeg tenkte jeg skulle prøve å ordne meg en så god som mulig hjemmekino som det lommeboka tillater (Skal også gå til innkjøp av en Samsung 40" Full HD).

Men til det jeg lurer på:
    Er det lurest å kjøpe Playstation 3 Slim i USA eller i Norge når det gjelder regioner?
    Hvor er det evt. billigst å kjøpe DVD/Blu-Ray til norskkjøpt Playstation 3 Slim?

Sånn som jeg har skjønt det, er det mest lønnsomt å kjøpe Playstation 3 Slim fra USA eller Storbrittania for å få riktig region?
    Hvilke nettbutikker selger billigst filmer for de forskjellige regionene?

Jeg er veldig fersk og vet veldig lite om dette her. Hadde vært artig om noen kunne fortelle meg det eller sende lenke til en evt. artikkel eller tråd

Mvh
    Asbjørn

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil anbefale deg å kjøpe den i en norsk (nett)butikk, dette pga du da får den sikkerheten som norsk forbrukerkjøpslov gir (bla. 5 års reklamasjonsrett).
    Det er også mulig å sende forespørsel til enkelte butikker om de gir rabatt hvis du kjøper ps3 og tv samtidig.

Når det gjelder kjøp av blu-ray filmer så finner du flere tråder om dette på forumet.

Kjøp en region B (bla.a europa) ps3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •