Battlestar Galactica Custom BD Perm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Battlestar Galactica Custom BD Perm

Som noen sikkert har fått med seg så laget Bill Hunt i thedigitalbits.com et forbedret oppbevaringssystem for BSG complete series Bluray.

Dette er identisk perm som brukes i serien, og han har oppgitt hva han har brukt til å lage denne. Alle inserts ligger også tilgjengelig for nedlasting på thedigitalbits.com, (eller her: http://www.thedigitalbits.com/files/bsgdiscinserts.zip )

Her er bildene hans fra prosjektet.

Battlestar Galactica Custom BD Perm-bsgcustom01-jpg Battlestar Galactica Custom BD Perm-bsgcustom02-jpg

Battlestar Galactica Custom BD Perm-bsgcustom03-jpg

Jeg har endelig fått alle delene mine og flytta disc'ene over i permen, og må si at dette ble ganske kult.

Er det noen andre som har kasta seg på dette ??

Permen var litt pes å få tak i, men det gikk til slutt.

Skal legge ut bilder av min egen når jeg får klippa hjørnene på permen og får limt på fronten. Valget mitt falt på sort perm med Blu rygg

Etpar BSG bilder/screens:

Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fancy.nett begynnt på sesong 2,heftig serie,eg liker ikkje mye sci-fi serier men BSG er heftig.skal kjøpe den på blu-ray hos play.com når den kommer om 10 dager,er i overkant av 1000kr for alle sesongene.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er sikkert bare meg, men BD filmer og DVD filmer skal ALLTID oppbevares i sine respektive cover. Ikke i en oppjazzet oppbevaringsperm...
    Men dette er jo meg da...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Dette er sikkert bare meg, men BD filmer og DVD filmer skal ALLTID oppbevares i sine respektive cover. Ikke i en oppjazzet oppbevaringsperm...
    Men dette er jo meg da...
    Er i utgangspunktet enig der. Har aldri gjort noe slikt tidligere, og blir nok eneste gangen.
    Men hvis mange nok gjør det helt likt så blir det jo en slags 'uoffisiell' boks..
    Beholder jo den orginale boxen da, og kan iløpet av 5 minutter legge disc'ene tilbake.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult konsept, og bra gjennomført må jeg si, kunne godt tenkt meg en slik en selv...

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Er i utgangspunktet enig der. Har aldri gjort noe slikt tidligere, og blir nok eneste gangen.
    Men hvis mange nok gjør det helt likt så blir det jo en slags 'uoffisiell' boks..
    Beholder jo den orginale boxen da, og kan iløpet av 5 minutter legge disc'ene tilbake.
    Men skal innrømme at den så veldig gjennomført ut da Så det er nok et samleobjekt for fansen tenker jeg

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hovedgrunnen til at dette ble gjort var den totale mangelen på system/info i BSG boksen. Kul boks ja, men ingen episode listing eller noe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •