Parmount/Scanbox samarbeid...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parmount/Scanbox samarbeid...

Kom til å tenke på en ting her da jeg ikke fant noen South Park titler på cdon. Jeg sendte dem en mail og fikk dette til svar:
    "De South Park säsonger vi tidigare haft har tyvärr utgått ur vår leverantörs sortiment så vi kan därför inte skaffa fram någon utav dessa till dig."
    Skal man da lese dette som at Paramount har inngått samarbeid med Scanbox? Da tenker jeg på hva det står bakpå filmen Defiance, Distributed by Paramount Home Entertainment under licence by Scanbox Entertainment.
    Scanbox er jo ikke den distributøren som har gitt oss de beste utgivelsene oppigjennom tidene, så jeg frykter litt for dette.. Men nå vet jeg heller ikke hva som menes med "under licence by" i praksis.. hmmm. Braveheart og Forrest Gump er jo Paramount titler, og de kommer jo på BD til høsten... Da med Scanbox logo i starten??

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Kom til å tenke på en ting her da jeg ikke fant noen South Park titler på cdon. Jeg sendte dem en mail og fikk dette til svar:
    Skal man da lese dette som at Paramount har inngått samarbeid med Scanbox? Da tenker jeg på hva det står bakpå filmen Defiance, Distributed by Paramount Home Entertainment under licence by Scanbox Entertainment.
    Scanbox er jo ikke den distributøren som har gitt oss de beste utgivelsene oppigjennom tidene, så jeg frykter litt for dette.. Men nå vet jeg heller ikke hva som menes med "under licence by" i praksis.. hmmm. Braveheart og Forrest Gump er jo Paramount titler, og de kommer jo på BD til høsten... Da med Scanbox logo i starten??

Nei, Paramount kommer bare til å distribuere titler for scanbox i norge. Paramount sine egne titler forblir uforandret.

Men braveheart distribueres av FOX i europa (denne kommer ut på bd i desember i norge)

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cliffy
    Nei, Paramount kommer bare til å distribuere titler for scanbox i norge. Paramount sine egne titler forblir uforandret.
    Ok, så med andre ord de filmene á la Defiance er altså egentlig en Scanboxtittel i utgangspunktet? Med Scanbox's sine spesifikasjoner?
    Så hva med South Park? Hvorfor distribueres ikke de sesongene fra Paramount da? hmm...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, så med andre ord de filmene á la Defiance er altså egentlig en Scanboxtittel i utgangspunktet? Med Scanbox's sine spesifikasjoner?
    Jepp, bare gitt ut gjennom paramount.

Så hva med South Park? Hvorfor distribueres ikke de sesongene fra Paramount da? hmm...
    Disse er fortsatt å få tak i, i norge iallefall, men syns jeg hørte et sted at paramount hadde mistet rettighetene til MTV/Comedy central produksjoner

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cliffy
    Disse er fortsatt å få tak i, i norge iallefall, men syns jeg hørte et sted at paramount hadde mistet rettighetene til MTV/Comedy central produksjoner
    Sjekket både cdon og dvdhuset, men de har ingen South Park sesonger listet der. Jeg har sesong 1-9, men mangler de som eventuelt skal komme da. Håper noen i Norge snart får disse rettighetene da. Ulempen er vel at det nye selskapet gir ut sesongene med andre cover enn de 9 digipakene som allerede er gitt ut. Men samma det, bare sesong 10 og utover blir snarlig utgitt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •