Scanbox/SME titler på Blu-ray - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den eneste komunikkasjonen som fungerer i slike saker er vel når språket er penger. Tipper at pipa kunne få en annen låt hvis flere forbrukere ble klar over dette, og skipper innkjøpene fra de udugelige nordiske leverandørene.

SME og tilsvarende BD ødeleggende firmaer må vel ogs stå til ansvar for filmselskapene som gir ut kildemateriale de roter til? Kanskje det kan gå ann å kontakte noen av disse også.....?

Newcomer E.H.D sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Teite Scanbox har nå klart å gi ut Camelot sesong 1, Stormenes Tid (The Pillars of the Earth) og etter bilder å dømme, Broen i cover i DVD størrelse.
    Utrolig irriterende. :evil: :evil: :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det verste med SME er at de klipper bildet

Det aller verste med SME utgivelsene er at dem klipper bilde i bredden på utgivelsene sine.
    Jeg har allerede kastet bort penga på 3 filmer som jeg bare kunne kaste etter at jeg så at filmene var kappet fra 2.35 til 1.78.
    Tar som regel maks fem minutter før jeg ser at noe er alvorlig galt med bildet. :-(

Utrolig irriterende! Da det begynner å bli vanskelig og bestille blu-rays på nettet når jeg må finne ut hvem som har utgitt blu-rayen før jeg kan kjøpe den.
    Og når jeg ser at det er SME, må jeg fanken meg finne ut original aspect ratio på filmen før jeg får bestillt den.
    Møkkafirma.
    Hjelper jo lite at det bare er en (meg) som heller kjøper filmene fra England når SME driter seg ut.

:-(

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •