Flammen & Citronen, tekst problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Warlock sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Flammen & Citronen, tekst problemer

Gikk til innkjøp av F&C Blu-Ray på Lefdal tidlig denne uka, men under avspilling ligger teksten ganske nøyaktig to minutter etter audio sporet!
    Var innom Lefdal igjen idag og fikk ny, men fortsatt samme problem med norsk undertekst. Skal nevnes at dansk, svensk og antakeligvis finsk også ligger to min etter. Høres vel ut som en liten telefon til Sandrew Metronome Norge eller distributør Warner Bros Entertainment.
    Avspiller PS3, som fungerer plettfritt på andre fimer.
    Andre med samme problem?

Arne

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt samme problem med 3 forskjellige leiefilmer i Blu-ray format selv. Utleie butikken sendte tilslutt alle tilbake til leverandør, og det er visstnok en produksjonsfeil på blu-ray.
    Gå og hev kjøpet.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevde desverre det samme på min Sony S-350 også, så det ser ut til å være et problem på alle BD-filmene.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er veldig rart at du (Warlock) fikk kjøpt Flammen & Citronen denne uka. Bestilte denne for en liten tid tilbake fra playx.no. Dessverre har jeg slettet henvendelsen jeg fikk fra playx.no, men de sendte meg beskjed om at det tar en stund før jeg for denne. Dette at den versjonen som er på markedet, er trukket tilbake pga produksjonsfeil.

Reis til Lefdal og si i fra om feilen du har oppdaget. Be dem eventuelt kontakte leverandøren som jeg antar vil bekrefte det jeg har fått opplyst, hvis dem ikke vil ta filmen tilbake.

Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Jeg synes det er veldig rart at du (Warlock) fikk kjøpt Flammen & Citronen denne uka. Bestilte denne for en liten tid tilbake fra playx.no. Dessverre har jeg slettet henvendelsen jeg fikk fra playx.no, men de sendte meg beskjed om at det tar en stund før jeg for denne. Dette at den versjonen som er på markedet, er trukket tilbake pga produksjonsfeil.

Reis til Lefdal og si i fra om feilen du har oppdaget. Be dem eventuelt kontakte leverandøren som jeg antar vil bekrefte det jeg har fått opplyst, hvis dem ikke vil ta filmen tilbake.
    Du kan så si.
    Er nok ikke den eneste, for det stod en del av de i hylla tidligere i uka og idag tok jeg den siste. Får nok stikke innom på mandag.
    Playx er nok mer oppdatert.

Arne

Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Da er F&C levert tilbake til Lefdal og pengene er i lommeboka :-)

Arne

Newcomer bsk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme problemet med den jeg kjøpte på Elkjøp i dag. Utrolig irriterende. Hadde gledet meg stort til å endelig få sett denne filmen. Klarer ikke å få med meg den danske mumlinga... Vil ikke "ødelegge" en så god film ved å ikke skjønne alt som blir sagt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •