DVE på Blu-ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Duncan Edwards sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVE på Blu-ray

Til alle der ute som trenger Digital Video Essentials: HD Basics på Blu-ray, så selger Play.com denne for 13.99£ og free shipping! Det er faktisk under halv pris av hva de fleste tar for denne i Norge....... :-D

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...searchsource=0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med mindre man har behov for en audiovisuell og pedagogisk innføring i kalibrering vil jeg faktisk heller anbefale nedlasting av kalibreringsplaten fra AVS forum (AVS HD 709 - Blu-ray, HD DVD, & MP4 Calibration - AVS Forum).

Personlig foretrekker jeg den fremfor DVE til kalibrering med og uten måleprobe. Har man behov for en innføring i temaet er det nok av gode diskusjonstråder både her og i andre fora.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oak
    Med mindre man har behov for en audiovisuell og pedagogisk innføring i kalibrering vil jeg faktisk heller anbefale nedlasting av kalibreringsplaten fra AVS forum (AVS HD 709 - Blu-ray, HD DVD, & MP4 Calibration - AVS Forum).

Personlig foretrekker jeg den fremfor DVE til kalibrering med og uten måleprobe. Har man behov for en innføring i temaet er det nok av gode diskusjonstråder både her og i andre fora.
    Helt enig...
    AVSHD709 gir en direkte tilgang til testmønstre. For enkel brightness/constrast så syntes jeg de var overlegne DVE sin. Ypperlig til måleprobe også.
    Med DVE må en pese rundt i menyene for å finne de.

Newcomer ICE_84 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men viss du brenner dette mediet på en DVD, som det står at du skal gjøre...
    Blir det da kalibrering av HD-signalet, eller bare av oppskallert dvd-signal??

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge du bruker riktig fil (AVCHD) blir det selvsagt riktig. Det er jo bare mediet som er annerledes.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •