Amadeus Directors Cut på Blu-ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Amadeus Directors Cut på Blu-ray

Sikkert noen her som har kjøpt Amadeus Dir. Cut på Blu-Ray. Det jeg lurer på er om det er bra billedkvalitet på denne ? Leste en review på play.com som i bunn og grunn sa at kvaliteten var ikke stort bedre en DVD versjonen. Noen kommentarer til dette ?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dommen fra Hightdef Digest var jo ikke så knusende. Ikke utrolig bra, men et godt stykke fra DVD-kvalitet skulle en tro. Da med forbehold om at det samme kvalitet på de to sonene...

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt den, og går og venter. Bildekvaliteten på DVD-en var ikke så mye å skryte av, og jeg blir særdeles skuffet om dette ikke er bedre. Kan gi tilbakemelding når jeg får den

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bpinnsvin
    Sikkert noen her som har kjøpt Amadeus Dir. Cut på Blu-Ray. Det jeg lurer på er om det er bra billedkvalitet på denne ? Leste en review på play.com som i bunn og grunn sa at kvaliteten var ikke stort bedre en DVD versjonen. Noen kommentarer til dette ?
    Har nettopp fått den fra Amazon (USD14.99!). Tok også fram min DVD versjon (version integrale). Spilte av på min LG200 (kombi BD og HD- DVD som også vanligvis gjør en glimrende jobb på oppskalering av DVD) og en LX6080. De som sier at det ikke er noen forskjell tar klart feil. Bildet er ikke perfekt, men helt klart mye mer oppløst og detaljert. Fargene virker også mere briljante. Jeg mener å ha sett adskillig bedre bilde (alder tatt i betraktning) på 2001 og Blade Runner. Men dette var helt klart en forbedring fra DVD. Trolig enda bedre dersom en har litt mindre TV og sammenligner med en spiller uten oppskalering. Men etter å ha sett en stund er det klart at det er lyden som en vil legge merke til. Den verdiøker opplevelsen på BD-utgaven enda mer enn bildet gjør. Meget bra! Dette skal nok bli tre koselige timer som søndagsmatine, ja.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •