Christian Bale Goes Bale-istic

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 44
    Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Christian Bale Goes Bale-istic

Mannen har noe av "the dark side in him", det er sikkert:

Tirade

Her blir han forbannet på lysmannen under settet på Terminator - Salvation.

Personlig syns jeg han virker å ha rett!

Hvorfor var han ikke mer slik i Batman - TDK?

PS: inneholder en del banning - til opplysning for sarte sjeler.

Newcomer Jigs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, virket jo som han dro den "litt" vel langt. Vanskelig og si noe mer egentlig, vært bedre å faktisk sett hva han lys tullingen gjorde

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en spøk spør du meg.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...fyren høres jo ut som en kjip, engelsk klyse, skal si han legger om bra i filmene sine... Hadde vel ikke den beste dagen på jobben da vettu, og da er det tydeligvis klokkeren som får svi!

Newcomer Infinity1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han skulle brukt Batman stemmen sin isteden Men uansett så høres han ut som en bortskjemt drittunge. Har ingen filmer av han, og det kommer jeg til å fortsette med.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så tilfeldigvis Shaft igår kveld, der spiller Bale en bortskjemt liten dritt. Kanskje han bare var seg selv i den filmen..?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg over. Greit at mannen er en høyt verdsatt skuespiller, men det er fortsatt bare en jobb, dog mer offentlig enn de fleste av oss, men fortsatt bare en jobb! Mannen selv er bare ett menneske, og det at han klikker litt er jo helt naturlig, men selvfølgelig er det morro for alle andre å kritisere han for det. Sjelden har det vært så morro å kaste stein i glasshus som når det gjelder filmstjerner
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst, ingen filmer med Bale? Han er jo en av nåtidens beste skuespillere og spiller nesten utelukkende i glimrende filmer.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    jeg skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg over. Greit at mannen er en høyt verdsatt skuespiller, men det er fortsatt bare en jobb, dog mer offentlig enn de fleste av oss, men fortsatt bare en jobb! Mannen selv er bare ett menneske, og det at han klikker litt er jo helt naturlig, men selvfølgelig er det morro for alle andre å kritisere han for det. Sjelden har det vært så morro å kaste stein i glasshus som når det gjelder filmstjerner
    Bare en jobb? Naturlig å klikke slik? Håper du ikke oppfører deg slik på jobben bare fordi noen andre gjør en feil.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir teit å spekulere i dette. For alt vi vet kunne dette være dråpen som gjorde at det rant over etter mange småepisoder. Kanskje scenen var veldig krevende og tålmodigheten var tynnslitt, eller kanskje Bale er sprøyte gal og gjorde dette helt out-of-the-blue. Umulig å si når opptaket er tatt ut av kontekst på denne måten.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infinity1
    Bare en jobb? Naturlig å klikke slik? Håper du ikke oppfører deg slik på jobben bare fordi noen andre gjør en feil.
    Vel, han livnærer seg som en skuespiller, altså hans yrke\jobb, om en person flipper burgere eller spiller i en film så er det fortsatt et yrke. Dog er man litt mer utsatt for offentlig kritikk som en skuespiller, men poenget er fortsatt det samme; en skuespiller er fortsatt et vanlig menneske, de er ikke noe bedre "enn alle andre".

Jeg sa dog ikke at det var naturlig oppføre seg sånn bare en person gjør en feil, men ja, det er vel ganske naturlig at folk "klikker" en gang iblandt? eller jobber du i et perfekt arb.miljø hvor alle alltid er blide, høflige og ufeilbare? Det høres jo ut som et bøttekjedelig utopi
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Blir teit å spekulere i dette. For alt vi vet kunne dette være dråpen som gjorde at det rant over etter mange små-episoder. Kanskje scenen var veldig krevende og tålmodigheten var tynnslitt, eller kanskje Bale er sprøyte gal og gjorde dette helt out-of-the-blue. Umulig å si når opptaket er tatt ut av kontekst på denne måten.
    Nettopp. Dette kan være en kalkulert forestilling for alt vi vet. Tror vi skal ta det meste av ting som dette med et trillebårlass med salt...

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst, ingen filmer med Bale? Han er jo en av nåtidens beste skuespillere og spiller nesten utelukkende i glimrende filmer.
    Støtter den, en av vår tids beste. Selv om BTK var en skuffelse, men det er vel mer rollen som begrenser hva han kan få ut av den.

Mener også at han innimellom utskjellingen får inn noen gode poeng. Lysmannen som fjaser rundt på settet under en tagning, flere ganger. Han sier jo også at lydmannen er en grei fyr, men jobbmessigt er de ferdige med hverandre.

Dette er tross alt mannen som spilte American Psycho, kanskje litt av denne rollen henger igjen?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, han livnærer seg som en skuespiller, altså hans yrke\jobb, om en person flipper burgere eller spiller i en film så er det fortsatt et yrke. Dog er man litt mer utsatt for offentlig kritikk som en skuespiller, men poenget er fortsatt det samme; en skuespiller er fortsatt et vanlig menneske, de er ikke noe bedre "enn alle andre".

Jeg sa dog ikke at det var naturlig oppføre seg sånn bare en person gjør en feil, men ja, det er vel ganske naturlig at folk "klikker" en gang iblandt? eller jobber du i et perfekt arb.miljø hvor alle alltid er blide, høflige og ufeilbare? Det høres jo ut som et bøttekjedelig utopi
    Hvis det er slik folk "klikker" så ja da jobber jeg i et perfekt jobb miljø (men jeg må skuffe deg med at vi ikke er ufeilbare). Skulle ønske noen klikket som Bale her snart. Det hadde vært artig det........

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst ja. Har aldri likt han som skuespiller. Synes heller ikke noen av filmene han har spilt i er noe å samle på. Men dette er jo bare en persons mening da. Hyggelig å høre at andre synes han er en god skuespiller. Alle kan ikke ha lik smak.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Infinity1
    Hvis det er slik folk "klikker" så ja da jobber jeg i et perfekt jobb miljø (men jeg må skuffe deg med at vi ikke er ufeilbare). Skulle ønske noen klikket som Bale her snart. Det hadde vært artig det........
    hehe, ja det blir litt mer action i arb.dagen når noen går amokk! Selv jobber jeg i en - ut fra geografisk beliggenhet - stor bedrift hvor jeg til daglig sitter på kontoret. Et helt normalt og til dels rolig arb.miljø, men i produksjonsavdelingen? Jo temperament er noe som ikke er direkte mangelvare der nede
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Christian Bale er konge, og kan gjøre hva han vil!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja det blir litt mer action i arb.dagen når noen går amokk! Selv jobber jeg i en - ut fra geografisk beliggenhet - stor bedrift hvor jeg til daglig sitter på kontoret. Et helt normalt og til dels rolig arb.miljø, men i produksjonsavdelingen? Jo temperament er noe som ikke er direkte mangelvare der nede
    Ja da har vi ganske så lik jobb vi da Skrotnisse. Men må si at temperamanget er ganske så rolig i produksjonen også. Mulig vi bare har vært heldige med de ansatte

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    DET er jeg enig i, Hellnoob...

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Christian Bale er konge, og kan gjøre hva han vil!

Problemet er kanskje at det er dette han vet :twisted:

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •