Christian Bale Goes Bale-istic - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 44
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Infinity1
    Synes heller ikke noen av filmene han har spilt i er noe å samle på.
    American Psycho, The Prestige, The Dark Knight, Batman Begins, The Machinist, Velvet Goldmine. I'm Not There...alle verdiløse filmer?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For ikke å glemme Equilibrium!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3:10 to Yuma med kong Bale og kong Crowe

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    For ikke å glemme Equilibrium!
    Jeg synes ærlig talt den var en ganske flau affære. Den kunne ikke bestemme seg for om den ville være 1984 eller the Matrix, og klarte ingen av delene.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    American Psycho, The Prestige, The Dark Knight, Batman Begins, The Machinist, Velvet Goldmine. I'm Not There...alle verdiløse filmer?
    La nå mennesket få like/ikke like de filmene han vil!

Selv klarer jeg ikke å se filmer med Ray Liotta av en eller annen grunn...

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Christian Bale er konge, og kan gjøre hva han vil!
    :
    Gode gamle Kong Olav kjørte den stilen en gang han fløy med SAS. Har fyrte sigaren sin hvorpå flyvertinnen henviste til at det ikke var lov. Olav svarte med den største selvfølgelighet: "Jeg er Kongen og røyker hvor jeg vil".

Gründeren her jeg jobber kan godt finne på å klikke totalt, faktisk drøyere utbrudd en Bale, dog noe kortere. Veit aldri helt hvor man har han..

Newcomer Infinity1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Håper at det er greit at jeg har en annen mening en de fleste i denne tråden.

3:10 to Yuma (Bale spiller jo den dumeste rollefiguren i vestern filmenes historie).

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker ikke The Prestige, bra vi kan like det vi vil.

Jeg klarer ikke Colin Farrell (forferdelig i Alexander), men kanskje det snur etter In Bruges ? Den har fått såpass gode anmeldelser og høres kul ut så den tror jeg faktisk jeg skal se, selv med mr.Farrell i en av hovedrollene

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For the record: In Bruges sux a$$.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    For the record: In Bruges sux a$$.
    Kanskje ikke a$$, men det var ganske tamme greier ja. Ble i hvertfall skuffet i forhold til forventningene.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Why AICN Doesn't Post Links To Stories Like This Christian Bale thing that's everywhere!

Hey folks, Harry here... I'm getting slammed with assloads of people angry at me for not posting the Bale explosion from the set of McG's TERMINATOR: SALVATION. Well, first off - there's a real simple reason. It isn't news. And it certainly isn't cool news. It is a moment in a man's life taken completely out of context and most likely leaked to personally embarrass Christian Bale.

Now, I know what a lot of you are thinking... There's no excuse for a temper tantrum like that to ever occur and if you are going to act that way, you deserve to be embarrassed by your own actions.

Except, you want to hear the REALITY behind that clip?

I know this because I happen to be somewhere where someone that was there that day and for the shoot is. And this person isn't a publicist, nor are they invested in Bale's career. They're just someone that thinks it is absolute bullshit that this moment in Bale's life is being aired and that the real story should get out there.

The DP on TERMINATOR SALVATION, Shane Hurlbut, is a apparently a light tweaker. He's a fairly young DP and likes to fiddle with his lights on set during action, which is a big "NO NO" on most productions unless worked out in advance with performers. But apparently Shane was a pretty unrepentant light tweaker.

The scene in question, was a very emotional and tough scene between Christian Bale and Bryce Howard. A scene that required soul bearing and a deep level of immersive concentration. The sort of scene where everyone on set knows not to get in anyone's eye lines, and definitely not to move lights around while FILMING. You lock that shit down before the scene starts.

Bale had indeed warned the DP on multiple occasions about messing with lights while the cameras were rolling, and Bale was in the midst of a painful scene with Bryce, what was described to me as being the emotional center of the film and his character for the film.

Now, the reason I know all of this is because the person that was there, felt that it should be made perfectly clear that Christian Bale was the utmost gentleman and cool guy on set. And the DP really was doing something that professional DPs with experience just don't do. Not during a performance.

You don't need me to give you a link, it's all over the internet, I just felt that you should know what really went down - and that this particular outburst did indeed modify the DP's behavior - and for future DPs. Fuck with the lights before and after your actors are acting. Not during.
    Why AICN Doesn't Post Links To Stories Like This Christian Bale thing that's everywhere! -- Ain't It Cool News: The best in movie, TV, DVD, and comic book news.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var vel akkurat noe slikt jeg hadde mistanke om..

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Christian Bale har spilt i noen veldig gode filmer, men en av nåtidens beste skuespillere? na.. Vet ikke om jeg er så imponert over temperamentet heller.. hvertfall ikke sammenlignet med f.eks. YouTube - The Bounty (1984) - William Bligh Highlights (se fra ca 3:30)

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Støtter den, en av vår tids beste. Selv om BTK var en skuffelse, men det er vel mer rollen som begrenser hva han kan få ut av den.

Mener også at han innimellom utskjellingen får inn noen gode poeng. Lysmannen som fjaser rundt på settet under en tagning, flere ganger. Han sier jo også at lydmannen er en grei fyr, men jobbmessigt er de ferdige med hverandre.

Dette er tross alt mannen som spilte American Psycho, kanskje litt av denne rollen henger igjen?
    Er nok mye mer krevende å være skuespiller enn vi noen gang kan vite, og tror også at dette er tatt noe ut av sammenhengen.

Bale har spilt i mange krevende roller som Rescue Dawn, The Machinist, Harsh Times og American Psycho for å nevne noen.
    Vi vet jo hva som skjedde med Heath Ledger etter Dark Knight..

I min mening spiller denne episoden ingen rolle, Christian Bale er og forblir en av mine favoritt skuespillere noensinne

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erikaur
    Pingla!

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han må jo beklage ellers fortsetter jo hysteriet i usa...

...men respekt til Bale for å kjefte så mye på en person. Jeg har aldri greid å kjefte på et stk person i 4 min. Han måtte jo bli sliten. :P

Uansett, dette bryr meg veldig lite. Så lenge han gjør så bra filmer som han gjør, så bryr jeg meg ikke. Go BALE!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han var jo «John Connor» når han fikk raseriutbruddet, han er en dedikert skuespiller som lever seg inn i rollen. Disse lydfolka må være forsiktige.

Daniel Day Lewis er vel den mest ekstreme, han er vel karakteren døgnet rundt.

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erikaur
    Han var jo «John Connor» når han fikk raseriutbruddet, han er en dedikert skuespiller som lever seg inn i rollen. Disse lydfolka må være forsiktige.

Daniel Day Lewis er vel den mest ekstreme, han er vel karakteren døgnet rundt.
    Ja, han er vel ikke helt i lodd er han vel!? Meget god skuespiller, men riv ruskende gal....in a good way

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, nå tar jeg fram en gammel tråd, men denne var litt morsom da: