Bourne Trilogy (4 disc), I think not!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bourne Trilogy (4 disc), I think not!

Hei! Dere får unnskylde dersom dere må lese dette innlegget med x antall skrivefeil. Er i feberørska og spyr som noe ut av en Alien-film.
    Likevel har jeg noen krefter til å forbanne noen eller noe på vår klode. Det være seg en robot eller lite oppegående kontrollør.

Bestillte meg Bourne Trilogy (4 disc) en gang før Jul fra cdondotblasteddotcom (dette er feberen som snakker). Fikk Monsters Ball istedet. Kontaktet kundeservice og pakke skullle bli sendt til meg, og 50 kr. som plaster på såret i form av ett gavekort.

Fikk ny pakke i posten i går.
    Og da det ikke bare er nettene som blir lange når man roper på elgen som en frilansjeger med abistenser, tenkte jeg at jeg skulle se eneren i serien. 2'eren og 3'eren ville nok bare fremkallet mer kvalme pga veldig ustø kameramann.

Åpnet boksen, var så vidt jeg fikk av plasten, eier ikke krefter må vite, og der manglet det forsyne meg 2 disker. 1 og 2 i serien glimret med sitt fravær. Bonusdisken var på 1'eren sin plass, 3'eren var på 2'eren sin plass.

Første gang jeg har opplevd dette, noen av dere som har?

Lurer på om cdondotsodoffdotcom, (den lille grønne mannen ved kanten av sengen min som snakker nå ) kommer med denne frasen når jeg konfronterer dem med dette.
    "Jahaa, det skulle man vel tenkt på forut man øppnade boksen eller hva din fåniga tomte"

1 sec.....-da er det bekreftet, cola smaker ikke så ille "the second time"-

Vel, min frustrasjon skal videreførest til cdon.com, kanskje ikke i dag, men en ting er sikkert, jeg kommer til å være skikkelig kvalm med dem når det skjer. Har nemlig førstegangserfaring med det føler jeg

Seriøst, så er vel dette en feil i pakkesystemet der platene er blitt trykket, og håper cdon.com har hatt flere slike tilfeller. Kanskje noen her på forumet har opplevd det samme?

Må gå, hører jaktlaget kalle!

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God bedring!
    Jeg har forresten ikke opplevd noe slikt før. Høres ut som pakkefeil fra produsenten.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har rota og somla fælt med en bestilling jeg gjorde for litt siden også, mulig de sliter litt om dagen...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •