Bestilling fra Play.com - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer Xerxes sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Ja det er det vel mer enn stor nok sannsynlighet for.. Gebyrer og avgifter er i skuddet.
    Prøver å spare noen fortollingsgebyr ja...

play er jo ganske billige på TV serier og spesialutgaver også og når disse havner over 200 grensen er det ikke lengre noe å spare hvis de sender en og en...

Kjøpte en bunch fra amazon engang og de sendte tre pakker istedenfor en "for your convenience" som det hette så fint... x antall kroner ekstra i frotolling, men det hører også med til historien at de betalte faktisk den ene fortollingen da jeg mailet dem og klagde.

Ole

Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Jeg skrev til dem for en tid tilbake side om akkurat dette, men fikk aldri noe svar. Får håpe du er heldigere.

Ellers ble jeg tipset om denne siden i en annen tråd her på forumet. Dette gjelder danske tekster på UK-Blu-Rays, men gjelder nok med ganske høy sannsynlighet norske tekster også. Jeg bruker denne siden når jeg handler på play.com for å sjekke om filmene kommer med norsk tekst.

Så det er mulig å finne ut (med relativ høy sannsynlighet) om en gitt film på play.com kommer med norske tekster, men det beste hadde selvsagt vært om man kunne se dette rett på websiden til play (og ikke minst ha muligheten til å filtrere utvalget på disse dataene).
    Tok et par kjappe søk opp mot play fra den danske siden for å sjekke hvor flinke play er til å få på opplysninger om tekstspråk. De jeg sjekket stemte bra helt til Goodfellas. Dansk tekst skal den filmen ha, men play hadde ikke skrevet opp dette. Med andre ord, Play har et forbedringspotensial når det gjelder riktige opplysninger. Som nevnt her i tråden

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •