kjøp av blu ray i norge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøp av blu ray i norge

Hvis man kjøper blu ray på nett i norge med norsk tekst får man da samme bonus cder som man kjøper på f.eks play.com? For hvis man gjør det så skjønner jeg ikke vitsen med å kjøpe fra utenlandet?

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billigere filmer og gratis frakt er jo faktisk noe som teller for endel da...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Billigere filmer og gratis frakt er jo faktisk noe som teller for endel da...
    Har sjekka litt,og de norske er ikke noe særlig dyrere.Ligger på 199kr for blu ray og da med norsk tekst,er det samme tilleggsmaterialet?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøper du en film fra fks england så er det region B dvs samme film som du får i norge.

Kjøper du fra usa så er eller frem til nå så har prisen vært mye lavere enn i norge selv om det er omtrent samme filmen. Men nå som norsk krone er så svak så er dette poenget borte.

men andre ting som er bedre hvis du kjøper i usa er bl.a service og nye filmer kommer mye raskere enn i norge da virker som intressen for HD film i norge eller heller lav og det er fra de som skal selge dette.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at ikke alle filmer kommer fortere til USA enn Europa, det er tilfeller hvor nye filmer kommer først til Europa (og mange blir ikke gitt ut i USA engang)
    Av nyere filmer som er blitt sluppet i Europa først, kan jeg nevne: Horton Hears a Who, Walk the Line, Incredible Hulk...

Et vesentlig poeng med å kjøpe filmer fra utlandet, er:
    • Tynnere cover
    • Flere av releasene fra Lionsgate er sonefrie i USA, OG har 7,1 lydmiks, dette er ikke tilfelle i Europa
    • Engelsk tittel på film

Spør du meg er det konge at det ikke er norske subs på utgivelser ifra USA og play(?), slipper man eventuelt å sette på hvis noen skulle mast om dette

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Husk at ikke alle filmer kommer fortere til USA enn Europa, det er tilfeller hvor nye filmer kommer først til Europa (og mange blir ikke gitt ut i USA engang)
    Av nyere filmer som er blitt sluppet i Europa først, kan jeg nevne: Horton Hears a Who, Walk the Line, Incredible Hulk...

Et vesentlig poeng med å kjøpe filmer fra utlandet, er:
    • Tynnere cover
    • Flere av releasene fra Lionsgate er sonefrie i USA, OG har 7,1 lydmiks, dette er ikke tilfelle i Europa
    • Engelsk tittel på film

Spør du meg er det konge at det ikke er norske subs på utgivelser ifra USA og play(?), slipper man eventuelt å sette på hvis noen skulle mast om dette

Godt poeng "tynnere cover" virker som england som bruker dette PS3 cover har fått diktere resten av europa. Men i usa bruker de nå det tynneste cover jeg har sett, veldig lekkert spør du meg må da være mulig og bruke dette i (england) europa.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •