Bond: Blu-ray covere, noen skulle vært skutt!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bond: Blu-ray covere, noen skulle vært skutt!!!

Fikk akuratt de seks første James Bond filmene på Blu-ray.

Filmene kommer med pappcover rundt, slik mange gjør. Disse har ett meget lekkert design, og glinser og ser mye bedre ut en coverene som er under.

MEN så har jo disse IDIOTENE i markedsavdelingen til Sony vært på tur igjen.

På coverene så er det 2 store klistre merker. Først det normale som sier at dette er en HD film og skal brukes i BD spillere og PS3. Det andre er en reklame for "Quantum of Solice" hvor det er en rabatt for kinobilletten.

For det første så HATER jeg alle klistremerker som settes på slik, de bruker tusenvis av dollar for å lage coverene, så ødelegges de av disse merkene.

Heldigvis så får man jo av de fleste. HD merket går av fint som bare av det. Men det *******s reklame merket som man faktisk SKAL ta av for å komme til rabattkoden, setter igjen enorme mengder lim, samt skriften fra rabattkoden og hvordan man utnytter den sitter igjen på coveret.

Hvis man lar merket sitte på, så har man ett stykt cover. Tar man det av så blir det enda styggere, samt ødelegger andre covere det blir satt inntil.

Måtte bare få ut litt sinne, men hater slikt. Jeg kjøper filmer for jeg liker å eie. Men med alle de mengdene klistemerker som er så ser de så utrolig billige ut, og ser ut som brukte leiefilmer .

Men da er dere i hvertfall advart. Dette gjelder USA utgavene, for å si i fra om det. Det ser også ut til at de ikke er sonefri, de er i hvertfall ikke merket ABC som de pleier fra den kanten, men kun A

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skulle ha kjøpt de amerikanske Steelbook utgivelsene vet du. Men de er dyre da

Hva måtte du gi for de da ? Får jo en meget bra pris her hjemme syns jeg med 399,- ( 3 stk da )

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det andre utgaver av dem også?

Det var vel 199,- stk inkludert porto (ekpress). Kjøpte de enkeltvis for å få dem igjennom tollen uten ekstra gebyr.

Prisen er vel 164,- uten porto pr stk.

Syntes også kvaliteten på utgivelsene fra USA er ett hakk eller to over det man får her hjemme. Innpakning osv hører jo med til helhetsinntrykket. Samt hater norsk tekst, og det slipper jeg

Fant ut en nesten løsning på reklame klistremerket.

Man tar det av, da sitter det ett meget klistrete lim igjen, så tar man det andre klistremerket, og med limsiden ned trykker det hurtig i limet, da setter limet seg på klistremerket og forsvinner fra coveret.

Da sitter litt av skriften som jeg nevnte i første post igjen, men dette varierer fra cover til cover. Men det er i hverfall mindre synlig enn klistremerket, som også skjuler deler av coveret, slik som bil, motorsykel bilde som er hentet fra filmen.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig at det er en uting. Syns likevel det var verre før. Nå bruker de fleste (jeg tenker også på cd-plater) en lim som går greit av. For å fjerne limrester kan man bruke sitrus-rens, eller rett og slett litt saft fra en sitrusfrukt.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp selger boksene til 399,- (3 filmer) - 133,- pr film.

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg plukket opp disse just now

På mitt sett så var klistermerkene utenpå plasten og ikke på selve boxen. Jeg har også A code med vare nummer 8 83904 12095 7 + 8 83904 12208 1.

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ganske irreterrende det der ja.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe sier meg at trådstarter ikke har så store bekymringer ellers i hverdagen

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Hahaha! Satt å tenkte på akkurat det samme.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig med trådstarter!! Kjøper man film for og samle på dem er slike klistremerker irriterende! Stygt som ****...

Erling

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    I likhet med alle andre som tilbringer tid på AVforum

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Transformers-cover...

Jeg vil ikke virke som en flisespikker, men synes at det er en litt merkelig løsning på Transformers-coveret mitt. Det virker som de har limt fast et ark på utsiden av plasten på baksiden av coveret:

-pa252500_th-jpg

-pa252501_th-jpg

Og dette arket er bare "punkt-limt" en tre-fire steder, slik at det fort blir seende ut som over. Noen andre som har fått en tilsvarende utgave?

Jeg kjøpte plata på Play.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I grunn er jeg er helt enig trådstarter det jævlig irriterende med:

1. elendig cover design
    2. klistre merker over hele cover hvor det som irriterer meg mest er denne informasjon om "denne fungerer sammen med playstation 3"

Jeg mener skal BD komme frem så må det komme vekk fra dette leketøyet ps3.

vanligvis så kjøper jeg min bd fra usa men siden dollar har gått opp veldig mye og bodn filmene er region kodet så har jeg ikke noe valg enn kjøp dem her.

Region kode en film som blir gitt ut i alle regioner....... (merklig)

3. men det som irriterer meg mest av alt når gjelder bond cover er følgende HVORFOR I ******* KAN DE IKKE BRUKE ORGINAL ARTWORK for hver bond film ???????

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Jeg vil ikke virke som en flisespikker, men synes at det er en litt merkelig løsning på Transformers-coveret mitt. Det virker som de har limt fast et ark på utsiden av plasten på baksiden av coveret:

Og dette arket er bare "punkt-limt" en tre-fire steder, slik at det fort blir seende ut som over. Noen andre som har fått en tilsvarende utgave?

Jeg kjøpte plata på Play.
    Slikt er også irriterende.

De bok utgivelsene til Warner i USA er slik, med 1 punkt lim, men det er ett type lim som er meget enkelt å få av. Men i motsettning til Transformers coveret så har man ingen steder å legge arket hvis man tar det av.

Var jeg det ville jeg tatt det av og puttet det inni, bare ta av limet først.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er kanskje det som er meningen? At man skal gjøre det selv? Ja, ja. Jeg får vel gjøre det da... Men jeg tror det medfører litt klipping for å få plass?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte min Transformers kopi fra usa og der er det ikke noe slikt ark.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Slikt er også irriterende.

De bok utgivelsene til Warner i USA er slik, med 1 punkt lim, men det er ett type lim som er meget enkelt å få av. Men i motsettning til Transformers coveret så har man ingen steder å legge arket hvis man tar det av.

Var jeg det ville jeg tatt det av og puttet det inni, bare ta av limet først.

det virker nesten som de har fjernet det hardplast covert som også er få på noen utgaver Transformers og lim bak siden rett på.. for det passer med støreslen på arket i forhold til selve coveret

men lett fuktig fiber klutt av de som de selger over alt, så er til brukes for glass, og da vil få bort så si alt av lime og gjenskin av tekst fra klistre merke på coverne..

Troeen

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener jeg har kjøpt noen dvd'er som det var gjort noe lignende på. Der var det klistret et ark over for å gjøre det om fra en engelsk utgivelse til en norsk...

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Ja, det er kanskje det som er meningen? At man skal gjøre det selv? Ja, ja. Jeg får vel gjøre det da... Men jeg tror det medfører litt klipping for å få plass?
    Klippe?

Brett dritten i 2, eller kast

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min norske utgivelse (mener jeg kjøpte den på OBS) er også slik. Ark med norsk tekst limt bakpå. Ser ut til en vel enkelt måte og gjøre om engelsk utgivelse på. Virker også som om coveret er av det litt tykkere slaget.

Tok det av og heiv det i søpla. coveret er rent og fint nå. Bilde både foran og bak (Optimus framme, Megatron bak)

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •