Noen med erfaringer fra nettbutikken play.com? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 219
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du skrev bare inn kortinfo på nytt? Har prøvd det et par ganger selv, til ingen nytte. Bruker Skandiabanken selv. Kjipt å måtte gi opp Play, men dersom de ikke lar seg kontakte er det ikke så mye man kan gjøre.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte Skandiabanken tidligere, men de senere årene har jeg brukt Visa fra Gebyrfri. Ingen av kortene har forårsaket noen problemer for meg hos play.com. Men en australsk site nektet Gebyrfri-kortet mitt en gang.

De har for øvrig lagt om mye av websiden, og i forbindelse med det nye designet har de en epost-adresse for tilbakemeldinger:
    redesign-feedback@play.com

Dit kan man jo sende forslag om at man reintroduserer "Contact us"-menyvalget.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Du skrev bare inn kortinfo på nytt? Har prøvd det et par ganger selv, til ingen nytte. Bruker Skandiabanken selv. Kjipt å måtte gi opp Play, men dersom de ikke lar seg kontakte er det ikke så mye man kan gjøre.
    Nei, jeg skrev inn et annet kortnummer. Her er saken:
    Jeg registrerte meg på play.com for flere måneder siden, men handlet aldri der. Det kortnummeret jeg registrerte da (SpareBank 1) kan jeg ikke bruke lenger da det har gått ut. Uansett ville jeg nå registrere et nytt kortnummer fra en annen bank, Postbanken, men det ble altså ikke godtatt. Derfor prøvde jeg heller å registrere kortnummeret på det nye kortet fra SpareBank 1 som jeg fikk da det gamle gikk ut. Det funket!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ålreit, skjønner. I mitt tilfelle har kortet fungert prikkfritt siden jeg begynte å bruke det for ørten år siden, det var bare nå for et par uker siden problemene oppstod. Har sendt en melding til adressen roffe linket til ovenfor, kan jo være de kanskje leser den.

Dear Play.com,

I would suggest that you bring back the "contact us" link. The FAQ is very helpful for most inquiries, and I do realize you have the phone number, but for international customers email is far more convenient.

Also, I received a "card declined"-message a while ago. I have resubmitted my debit card info several times, but my order is still stuck at "processing" and has been for the better part of two weeks. If you do not wish to accept my card (which works everywhere else) I would like the option to cancel my order and delete my account, which as of now, to my knowledge, is not possible.

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er kjempefornøyd med Play. Bestiller stort sett derfra, og de er billige. Lett å gjøre kupp der. Men de to siste bestillingene mine har tatt over to uker fra de er sendt til de er ankommet min postkasse, noe som neppe er Play sin feil. Ellers har varene kommet innen en uke, noe som er helt akseptabelt.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Registrerte en ny konto der for noen dager siden, ny epostadresse men samme kortinfo, og bestilte en vare. Den stod som "order placed" lengre enn vanlig, så jeg antok problemet var her og, men idag ble den visst sendt. På den andre kontoen står varen fremdeles på "processing". Rare greier.

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fått noe fra Play i det siste? Venter på flere ting som er sendt men ikke har kommet...:-(

Newcomer Tuxflux sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste som er negativt med Play.com er man må betale i euro hvis man bestiller utenfor England. I disse dager er det ikke verdens beste kurs. Vi bestiller en del fra England, og har regnet ut at i de fleste tilfellene så blir pris + frakt på Amazon.co.uk (hvor vi betaler i GBP) billigere enn Play. I hvertfall inntil euro faller i kurs eller krona blir sterkere igjen.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler at du leser tråden før du feilinformerer.

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja anbefaler at du (Tuxflux) prøver og betale med pund og ser hva som skjer

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Noen som har fått noe fra Play i det siste? Venter på flere ting som er sendt men ikke har kommet...:-(
    Jeg har fått en haug med dvd-er i det siste. Bruker en drøy uke. Jeg måtte vente i godt over 3 uker på en boks med Stanley Kubric filmer da. Fikk den i slutten av denne uka. Jeg mistenker tollen for å ha "tatt vare på den" en stund.

Newcomer Tuxflux sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager beklager beklager! :???:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xene
    Når var dette? Nylig? For de problemene jeg hadde var for ca. et år siden. Da virket ikke de nummerne jeg fant. Hadde jo vært fint hvis det var bedre nå......
    Det er ikke lenge siden, har ved to anledninger hatt problemer med pakker ikke kom frem i posten. Ringte da direkte til Play, og fikk suveren service

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av netzach
    Jeg har fått en haug med dvd-er i det siste. Bruker en drøy uke. Jeg måtte vente i godt over 3 uker på en boks med Stanley Kubric filmer da. Fikk den i slutten av denne uka. Jeg mistenker tollen for å ha "tatt vare på den" en stund.
    Ja, fikk alt jeg ventet på nå fredag og lørdag. :-)

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Hellboy 2 i går, og Wall-E i dag. Begge bestilt fra play.com. Tok 1,5 uke fra de ble sendt til de kom. Wall-E var fantastisk, mens Hellboy 2 er den dårligste filmen jeg noen gang har sett. :???: Men det er ikke play sin skyld da...

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som nettopp har sjekket ut denne tråden. Den handler jo om hvorvidt man er fornøyd med play.com. Altså:

Jeg er svært fornøyd med samtlige handler fra play.com. De leverer riktignok i litt varierende hastighet (men dette kan like godt skyldes postgangen). Jeg pleier å få mine varer derfra innen 1 uke.

Til nå har jeg fått levert 348 varer (!!) Dette inkluderer CD'er, DVD'er og Blu ray's.

Det eneste jeg etterlyser fra Play er informasjon om teksting og lydspor.

Prisene er det intet å si på. Jeg var, er og forblir en god og fornøyd kunde

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    For de som nettopp har sjekket ut denne tråden. Den handler jo om hvorvidt man er fornøyd med play.com. Altså:

Jeg er svært fornøyd med samtlige handler fra play.com. De leverer riktignok i litt varierende hastighet (men dette kan like godt skyldes postgangen). Jeg pleier å få mine varer derfra innen 1 uke.

Til nå har jeg fått levert 348 varer (!!) Dette inkluderer CD'er, DVD'er og Blu ray's.

Det eneste jeg etterlyser fra Play er informasjon om teksting og lydspor.

Prisene er det intet å si på. Jeg var, er og forblir en god og fornøyd kunde
    Jeg ligger nå på 300. Leveringstiden har økt litt (kan være her hjemme) og jeg savner også litt mer teknisk info på filmer. 2 ganger har produktet vært ødelagt og 2 ganger har det ikke kommet frem. Begge gangene har det blitt erstattet med en gang. 2 ganger har en artikkel doblet seg i systemet og jeg har fått 2, men de var så billige at jeg ikke brydde meg om retur. Men er veldig fornøyd og de blir ikke kvitt denne kunden :-)

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    2 ganger har en artikkel doblet seg i systemet og jeg har fått 2, men de var så billige at jeg ikke brydde meg om retur. Men er veldig fornøyd og de blir ikke kvitt denne kunden :-)
    Ja, jeg mistenker at dette har skjedd meg også, men vet ikke helt om de da har tatt seg betalt to ganger.. Uansett er dette en svært sjelden affære, kanskje et par ganger av de 300+ jeg har bestilt.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 ganger har en artikkel doblet seg i systemet og jeg har fått 2
    Hmm. Jeg opplevde nettopp dette selv. Dvs. jeg bestilte en liten bunke med filmer, så jeg antok at det var min egen feil. At jeg f.eks. hadde kommet i skade for å klikke på buy-knappen to ganger på den ene tittelen, eller noe sånt. Men hvis play har hatt problemer med at titler automatisk dobbeltbestilles, så kan det fort være det som har skjedd.

men de var så billige at jeg ikke brydde meg om retur.
    Samme her, egentlig. Det er snakk om 70 kroner, så det er egentlig ikke så farlig om det er min eller Play sin feil. Jeg kjenner sikkert noen som kan få filmen i julegave

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det er snakk om 70 kroner, så det er egentlig ikke så farlig om det er min eller Play sin feil. Jeg kjenner sikkert noen som kan få filmen i julegave
    For min del har det vært blu ray filmer til ca 150,-. Men jeg tar det uansett ikke så tungt. DVD filmene har jo blitt usedvanlig billige i det siste. Kjøpte for litt siden en hel haug med DVD'er til mellom 3-5 pund pr stk. DA er det jammen ikke så farlig om de sender dobbelt. Lenge leve Play for sine fornuftige priser! (spesielt på det 'utrydningstruede' DVD formatet. For ikke å nevne CD-formatet (selv om det ikke er noen umiddelbar arvtaker går jo CD'ene for latterlige priser på Play. Mye skyldes vel digitaliseringen og 'pirat' virksomheten..)

Uansett - Play er min favoritt foruten når jeg på død og liv ønsker norsk tekst - da velger jeg dvdstrax.com eller CDON.COM - Musikk, Film, Spill, Bøker og Elektronikk. CD, DVD og Blu-Ray (til høyere pris selvsagt..)

Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •