Noen med erfaringer fra nettbutikken play.com? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 219
    Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Noen som har noen idé om hvordan man kan kontakte Play? Har saumfart nettsiden uten å finne noe skjema eller epostadresse. :?
    Det er fryktelig vanskelig. Tidligere adresser jeg har kommunisert på, er nå stengt. Den eneste jeg har fått respons på i det siste (som er betjent) er: terms@play.com

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Det er fryktelig vanskelig. Tidligere adresser jeg har kommunisert på, er nå stengt. Den eneste jeg har fått respons på i det siste (som er betjent) er: terms@play.com
    Og visstnok support@play.com i følge den andre tråden om Play.

Newcomer Xene sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, å få kontakt med dem er et hel***e. Jeg fant en mailadresse(tror det var support@play.com) når jeg tastet feil passord på innloggingen. Brukte den når jeg fikk problemer. Men det gikk et par mail frem og tilbake før jeg fikk noe annet enn et standardskriv. (derimot var det enklere å få tak i playusa.com men de hadde ikke noe med jersey-divisjonen å gjøre.... )

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I tillegg så er det et HEL****TE hvis en vare du har bestilt ikke er på lager. De har ikke noe nummer eller mail du kan komme i reell kontakt med dem på, og du må vente et visst antall dager (uker) før du får opp valget å kansellere ordren.

Dette stemmer ikke, jeg har ringt de flere ganger, hadde problemer med at pakkene forsvant i posten, var i kontakt med play via tlf, og fikk super service

Newcomer Xene sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oksågikkikkedet
    I tillegg så er det et HEL****TE hvis en vare du har bestilt ikke er på lager. De har ikke noe nummer eller mail du kan komme i reell kontakt med dem på, og du må vente et visst antall dager (uker) før du får opp valget å kansellere ordren.

Dette stemmer ikke, jeg har ringt de flere ganger, hadde problemer med at pakkene forsvant i posten, var i kontakt med play via tlf, og fikk super service

Når var dette? Nylig? For de problemene jeg hadde var for ca. et år siden. Da virket ikke de nummerne jeg fant. Hadde jo vært fint hvis det var bedre nå......

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet mitt er at en pakke jeg har bestilt ble stoppet i "processing", og der har den stått en uke, selv om det står det skal ta ca. 24 timer. Kan ikke avbestille, og nye ordre jeg legger inn blir liggende på "order taken".

Newcomer Xene sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøv og ring 08458001020 (sannsynligvis med retningsnummeret til jersey foran. til england er det 0044 og videre til jersey er det 1534 så da burde det bli 00441534 0 8458001020 men det er mulig 0-en i midten ikke skal brukes fra utlandet...) ellers må du prøve info@play.com

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xene
    prøv og ring 08458001020 (sannsynligvis med retningsnummeret til jersey foran. til england er det 0044 og videre til jersey er det 1534 så da burde det bli 00441534 0 8458001020 men det er mulig 0-en i midten ikke skal brukes fra utlandet...) ellers må du prøve info@play.com
    info@play.com :
    ****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk

****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****

Newcomer Xene sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    info@play.com :
    ****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk

****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****
    Hmm. Tydeligvis like enkelt å få tak i dem som for et år siden....

(tror kanskje at jeg fikk sendt de en melding via systemet deres når varen ikke var behandlet på 3 uker eller noe... Det kom opp en ny knapp eller noe sånt. Men jeg fikk i hvertfall mail tilbake fra dem på info@..... )

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter at Play gikk over til Euro for varer solgt utenfor England, er de blitt temmelig mye dyrere. Sammenligner man prisene deres i euro med prisene deres i pund, er det ofte en vesentlig forskjell.

Dermed, nesten hver eneste gang jeg sjekker, er amazon.co.uk billigere (inkludert frakt). Og i alle fall i disse dager der euroen har styrket seg veldig, men pundet ikke like mye.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Etter at Play gikk over til Euro for varer solgt utenfor England, er de blitt temmelig mye dyrere. Sammenligner man prisene deres i euro med prisene deres i pund, er det ofte en vesentlig forskjell.

Dermed, nesten hver eneste gang jeg sjekker, er amazon.co.uk billigere (inkludert frakt). Og i alle fall i disse dager der euroen har styrket seg veldig, men pundet ikke like mye.
    For guds skyld, velg pund! Det var bare en liten periode for lenge siden vi måtte kjøpe i Euro.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer

Så slutt å kjøpe i Euro da vel. Det er flere år siden de sluttet å kreve at nordmenn betaler i Euro.

Newcomer Xene sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det går fint an å betale i pund, men når jeg kjøpte via playtrade her for en måned siden måtte jeg betale i euro. Vet ikke om det gjelder alt i playtrade eller om det kun er enkelte selgere...

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva? tuller dere? Herregud - hvis det er tilfelle, har jeg gått glipp av mange gode kjøp. Det er ikke mer enn et års tid siden jeg glemte å velge euro, og ikke fikk lov til å kjøpe. Søren.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okay, nå er jeg nok kanskje litt tidlig ute her, men jeg bestilte to filmer fra play.com på fredag. I dag (mandag) står det fremdeles bare "order placed" på ordrehistorikken. Det står jo at de vanligvis sender pakkene i løpet av 24 timer. Men det har altså ikke skjedd. Ja, jeg vet at det har vært helg. Saken er at jeg googlet litt og leste at flere har vært borti dette at det har stått "order placed" i ukevis. Før jeg bestilte så slettet jeg det gamle kortnummeret mitt, og tastet inn et nytt. Kan det ha blitt noe trøbbel der? Må de "godkjenne" det nye kortet mitt?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Okay, nå er jeg nok kanskje litt tidlig ute her, men jeg bestilte to filmer fra play.com på fredag. I dag (mandag) står det fremdeles bare "order placed" på ordrehistorikken. Det står jo at de vanligvis sender pakkene i løpet av 24 timer. Men det har altså ikke skjedd. Ja, jeg vet at det har vært helg. Saken er at jeg googlet litt og leste at flere har vært borti dette at det har stått "order placed" i ukevis. Før jeg bestilte så slettet jeg det gamle kortnummeret mitt, og tastet inn et nytt. Kan det ha blitt noe trøbbel der? Må de "godkjenne" det nye kortet mitt?
    Er varen "in stock"?

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er varen "in stock"?
    Ja, men nå har jeg fått en beskjed:

"Your account has been declined.
    Please review your card details in the ‘Your Account’ menu."

Hva i alle???

Jeg går inn for å sjekke "card details." Jeg har som sagt registrert et nytt kort. Skal fylle ut følgende:

Card number
    Valid from
    Expiry date
    Issue number
    CV2

Card number, expiry date og CV2 er jo ikke noe problem. Men hva skal jeg skrive på Valid from og Issue number?? (På Issue number kan jeg velge et tall mellom 1 og 99.)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Card number, expiry date og CV2 er jo ikke noe problem. Men hva skal jeg skrive på Valid from og Issue number?? (På Issue number kan jeg velge et tall mellom 1 og 99.)
    Valid from og issue number skal bare fylles inn hvis du bruker et Switch eller Solo kort. Bruker du Visa eller Mastercard skal begge feltene ignoreres.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Valid from og issue number skal bare fylles inn hvis du bruker et Switch eller Solo kort. Bruker du Visa eller Mastercard skal begge feltene ignoreres.
    Okay, takk.

Fant en tråd på diskusjon.no om dette problemet. Mange som opplever det samme. Var en som mente at folk som har Postbanken sliter mest, og nå har jeg tilfeldigvis Postbanken. Men jeg har en konto i SpareBank 1 også, så jeg skal prøve den nå. Får se om det ordner seg.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da, nå har status forandret seg til "Packing," så det spørs om det er noe med Postbanken...

Side 4 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •