Noen med erfaringer fra nettbutikken play.com? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 219
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av alphadec
    Problem med play.com er at for noen år siden så fikk vi mail fra dem at de ikke solgt til kunder som ikke hadde en UK hjemme adresse....... tror de mistet mange kunder på det.
    Dette stemmer ikke. Jeg har ikke fått noen slik mail. Jeg har handlet fra Play i over 6 år nå. Og det uten avbrudd. Riktignok var det ved et par tilfeller nødvendig å spesifisere Euro. men dette tror jeg ble beskrevet som en glipp og ikke meningen. Det kan være dette du blander med?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har heller ikke opplevd denne problematikken.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Jepp.
    Takk!

Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Ja (som det er svart utallige ganger tidligere...)
    Sånn går det når man bare leser siste side vet du...gjør sikkert ikke så mye å gjenta det

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har Play.com fått et nytt medlem...var nesten litt for enkelt å shoppe der! Et stk pre-order på Wall E

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hendt etpar ganger at ordren ikke er blitt registrert når beløpet var oppgitt i GBP, bruker derfor konsekvent Euro.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette stemmer ikke. Jeg har ikke fått noen slik mail. Jeg har handlet fra Play i over 6 år nå. Og det uten avbrudd. Riktignok var det ved et par tilfeller nødvendig å spesifisere Euro. men dette tror jeg ble beskrevet som en glipp og ikke meningen. Det kan være dette du blander med?
    Joda dette stemmer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte Dr. Strangelove der for en del år siden. Etter 3 uker hadde jeg fremdeles ikke fått dvd'en, og jeg etterlyste den. De sendte da umiddelbart en ny film, uten spørsmål, som jeg fikk i postkassa uka etter. Dagen etter fikk jeg den første filmen, som hadde blitt stoppa i tollen en god stund. Den ga jeg bort i bursdagsgave..

Men jeg bestilte en cd de ikke hadde på lager i midten av mars, og jeg har fremdeles ikke fått den. Så jeg anbefaler ingen å kjøpe litt småsære ting de ikke har på lager, med mindre de har ekstrem god tålmodighet.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av netzach
    Jeg kjøpte Dr. Strangelove der for en del år siden. Etter 3 uker hadde jeg fremdeles ikke fått dvd'en, og jeg etterlyste den. De sendte da umiddelbart en ny film, uten spørsmål, som jeg fikk i postkassa uka etter. Dagen etter fikk jeg den første filmen, som hadde blitt stoppa i tollen en god stund. Den ga jeg bort i bursdagsgave..

Men jeg bestilte en cd de ikke hadde på lager i midten av mars, og jeg har fremdeles ikke fått den. Så jeg anbefaler ingen å kjøpe litt småsære ting de ikke har på lager, med mindre de har ekstrem god tålmodighet.
    Har begge erfaringene fra butikken. Ved problemer er de bra til å ordne opp. Men sære produkter kan ta tid. Og henvendelser ender alltid opp med svada standardsvar. Jeg har en plate i bestilling med feil navn og regner med at det er derfor den aldri kommer til lager. Ved henvendelse kommer det latterlige standardsvaret og tittelen er ikke endret. Men ellers en super butikk!

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Da har Play.com fått et nytt medlem...var nesten litt for enkelt å shoppe der! Et stk pre-order på Wall E
    Velkommen i klubben, play.comoholiker :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også handlet derfra i det siste og er meget fornøyd. Virker som om de har fått flere titler nå med Norsk tekst. Men en ting jeg lurer på er at når jeg bestiller en del CD plater så kommer det opp i handlevogna at noen av de kun selges i UK! så de får jeg ikke kjøpt. Noen fler som har opplevd dette?

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Jeg har også handlet derfra i det siste og er meget fornøyd. Virker som om de har fått flere titler nå med Norsk tekst. Men en ting jeg lurer på er at når jeg bestiller en del CD plater så kommer det opp i handlevogna at noen av de kun selges i UK! så de får jeg ikke kjøpt. Noen fler som har opplevd dette?
    Du har lagt til varer fra Playtrade, som er en ordning der andre forretninger selger varer via Play. Du kan prøve å betale i Euro.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Du har lagt til varer fra Playtrade, som er en ordning der andre forretninger selger varer via Play. Du kan prøve å betale i Euro.
    Aha! Det er mulig. Skal sjekke ut dette gitt. Takk for tips.

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er veldig bra fornøyd med Play, men ergrer meg en del over at de ikke viser hva slags teksting som er tilgjengelig. De viser vel heller ikke hvilke lydformater som inkluderes så vidt jeg erindrer i farten.. Vil kanskje si at kun 1/4 del av de blurayene jeg kjøper derfra har norsk tekst. Kunne vært fint å vite på forhånd.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med stapedius. De kunne i det minste ha hatt noe lignende som de har på DVD'er, nemlig en slags sortering etter tilgjengelige undertekster (selv om det heller ikke der er spesielt oppdaterte data).

Newcomer Obiwannabekenobi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring at det er kun nødvendig å betale i euro når du handler via playtrade,og at da prisene blir veldig forskjelige siden alle bruker varierende kurser.

Vil også henge meg på at play er den mest betrodde nettbutikken for meg,har bestilt 357 ordre hvorav posten har rota bort pakkene 2 ganger(begge var det toll på,tilfeldig?) meldt dem savnet etter 2 uker og play sendte ny :-D

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Obiwannabekenobi
    Vil også henge meg på at play er den mest betrodde nettbutikken for meg,har bestilt 357 ordre
    Wow, der slo du meg på antallet. Har vel såvidt rundet 300 nå

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alphadec
    Joda dette stemmer.
    Da kan vel du lime inn en kopi av mailen du fikk fra Play som forklarer dette?

Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjenåpner denne tråden. Stort sett gode erfaringer jeg også, men jeg er litt irritert over den siste bestillingen. Fikk nylig reklame-mail fra play.com om billige BD titler (£9,99) og la inn bestilling for 4 filmer samme dag som jeg hadde fått mailen. Likevel var 3 av 4 out of stock og er det fortsatt. Litt spekulativ markesføring synes jeg. Men som sagt engangstilfelle...foreløpig.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonkpaul
    Lurer på om noen har noen positive eller negative erfaringer med nevnte nettbutikk. De selger dvd osv billg. Holder til i U.K.
    Vil bare pirke bittelitt her.

play.com holder ikke til i UK, de holder til på øya Jersey. Denne øya er ikke medlem av EU. Det er ikke moms på Jersey, og det er nok hovedgrunnen til at butikken holder til her. I utgangspunktet skal man i UK betale moms på varer som kommer fra et ikke-EU land (som Jersey), men man slipper å betale importavgifter dersom varen koster mindre enn £18 (tilsvarende den norske 200,- grensa, altså).

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen idé om hvordan man kan kontakte Play? Har saumfart nettsiden uten å finne noe skjema eller epostadresse. :?

Side 3 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •