Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere? - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 37 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 735
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny godbit i posten i dag:

Braveheart - Juileums Edition.

Eksemplar nr. 2255.

Med sverd og greier, stilig!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kom i dag:

Terminator Salvation Skull Box, fra Amazon.
    Måtte ha den også.

Newcomer JølleAudio sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er kvalitetsinntrykket på Salvationboksen iforhold til T2, Millmaker?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JølleAudio
    Hvordan er kvalitetsinntrykket på Salvationboksen iforhold til T2, Millmaker?
    Er vel mye av det samme, dog er Salvation litt mindre fysisk, i høyden. Ikke at det gjør noe. Begge er laget av plast, men ser veldig solide ut. Og begge versjonene har en løsning der du har plass til BD plata bak i en skuff.

Jeg har heller ikke funnet at det er noen form for "ekstra" på Salvation hodet, på T2 kan man trykke på en knapp så kommer masse lyder og øynene gegynner å lyse.

Jeg holder kanskje en liten knapp på den nye Salvation sånn utseendemessig. Den er mer grå i utseende, T2 er jo "krom". Men begge to er veldig stilige, og står å glaner på hverandre i skapet.

Får bare håpe de ikke hamrer løs på hverandre inni der! He he.

Begge anbefales for de som har interesse.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,202
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ankom omsider min Luxo Jr. Collection fra HMV.co.uk. Måtte en tur innom tullen så den kom på ca kr 1500. nr 079/500.

Hadde begynnt å grue meg litt etter at jeg leste på amazon.com at mange fikk ødelagte lamper, men min var heldigvis helt iorden.

Håper jeg får solgt filmene for noen kr..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Da ankom omsider min Luxo Jr. Collection fra HMV.co.uk. Måtte en tur innom tullen så den kom på ca kr 1500. nr 079/500.

Hadde begynnt å grue meg litt etter at jeg leste på amazon.com at mange fikk ødelagte lamper, men min var heldigvis helt iorden.

Håper jeg får solgt filmene for noen kr..
    Spennende. Min er fremdeles på tullbehandling, dukker vel opp etter hvert. Er ihvertfall i Norge om ikke annet!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,202
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk brev på fredag at min var stoppet i tollen, så får den nok i løpet av uken.
    Det var utrolig fristende å skrive ned summen for å spare mye, men vet ikke hvordan HMV merker ting, så jeg var snill gutt

Hvor mye kom det på å betale på posten?

Får også 3 av Pixar filmene til overs, men tenkte å kunne la dem stå sammen med lampen, og da putte UP sammen med dem, og la UP boksen være uåpnet.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Fikk brev på fredag at min var stoppet i tollen, så får den nok i løpet av uken.
    Det var utrolig fristende å skrive ned summen for å spare mye, men vet ikke hvordan HMV merker ting, så jeg var snill gutt

Får også 3 av Pixar filmene til overs, men tenkte å kunne la dem stå sammen med lampen, og da putte UP sammen med dem, og la UP boksen være uåpnet.
    Akkurat samme brev som jeg fikk. Surt,men sånn er det.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,202
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stod 114.99 gbp på klistrelappen utpå esken. Så er glad jeg ikke prøvde meg på en frekkis der. (var ikke faktura/fraktbrev utpå, så derfor de har etterlyst vedi bekreftelse)
    Dersom jeg vet at avsender har skrevet mye lavere verdi, så sender jeg en 'korrigert' faktura med ca 50% av reel verdi. Jeg har da for pokker betalt skatt for pengene en gang, så kjenner det egentlig ingen plass om SV og gjengen får litt mindre å sende til afrika

edit:

kom på kr 489,- (!!)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Akkurat samme brev som jeg fikk. Surt,men sånn er det.
    Det er jo ikke akuratt vanskelig å jukse litt på tallene hvis man ønsker det heller. For de som tar sjansen.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo ikke akuratt vanskelig å jukse litt på tallene hvis man ønsker det heller. For de som tar sjansen.
    Har jeg ingen interesse av, sender de kvitteringen som gjelder det aktuelle kjøpet hver gang jeg får et slikt brev.
    Er sikkert mulig som du sier, men det gidder jeg ikke.

Dog så har jeg mange ganger fått brev om tolling som er en vare under grensen, og da er jeg kjapp med å gi de et stikk!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en tur på posten og hentet noen førjulsgaver til meg selv i dag (går).

Fikk:

-Superman Returns boksen nevnt før her.
    -Terminator Salvation boksen fra England, Hodet.
    -Terminator Salvation boksen fra Frankrike, motorsykkelen
    -Pixar boksen fra England.

Sistnevnte kom med Luxo knekt på 2 steder. Den ene i sokkelen, og det andre rett under hodet. Begge går greit å lime. Men det er nesten litt fristende å ikke lime tilbake hode, og heller la det henge i kabelen. Den ser så trist ut da, ser da ut like trist som den gjør i filmen

Fikk også Forrest Gump boksen fra USA tidligere i uken. Ikke store greiene, men den var heller ikke dyr.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Det stod 114.99 gbp på klistrelappen utpå esken. Så er glad jeg ikke prøvde meg på en frekkis der. (var ikke faktura/fraktbrev utpå, så derfor de har etterlyst vedi bekreftelse)
    Dersom jeg vet at avsender har skrevet mye lavere verdi, så sender jeg en 'korrigert' faktura med ca 50% av reel verdi. Jeg har da for pokker betalt skatt for pengene en gang, så kjenner det egentlig ingen plass om SV og gjengen får litt mindre å sende til afrika

edit:

kom på kr 489,- (!!)
    Snedig, min kom på 270,- kroner den......

Fikk en hentelapp i posten på Torsdag. Nå er det Tirsdag, og den er fremdeles ikke ankommet postkontoret som har sendt meg hentelappen!!!!!!

Aldri vært borti før, snedig!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en hentelapp i posten på Torsdag. Nå er det Tirsdag, og den er fremdeles ikke ankommet postkontoret som har sendt meg hentelappen!!!!!!

Det hendte meg nylig også. Det er nok et resultat av sentraliseringen av posttjenestene. Det er ikke lenger lokalt postkontor (i hvert fall ikke hvis du har post-i-butikk) som tar imot pakken og skriver hentelapp. Både hentelapp og pakke sendes fra sentralen. Mens pakkelappen deles ut samme dag, kan det fort hende at pakken bruker en dag eller to på å komme frem.

Men, en av naboene mine fikk faktisk purring på at han ikke hadde hentet pakken, før pakken hadde kommet frem til postkontoret. Det har heldigvis ikke skjedd meg ennå

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det hendte meg nylig også. Det er nok et resultat av sentraliseringen av posttjenestene. Det er ikke lenger lokalt postkontor (i hvert fall ikke hvis du har post-i-butikk) som tar imot pakken og skriver hentelapp. Både hentelapp og pakke sendes fra sentralen. Mens pakkelappen deles ut samme dag, kan det fort hende at pakken bruker en dag eller to på å komme frem.

Men, en av naboene mine fikk faktisk purring på at han ikke hadde hentet pakken, før pakken hadde kommet frem til postkontoret. Det har heldigvis ikke skjedd meg ennå
    Det er ikke verst, at man får purring før pakken er ankommet postkontoret!
    Da snakker vi ivrige folk her!

Uansett, godt at det ikke bare er meg som har opplevd det. Høres jo helt vilt ut, men hvis det ikke er samkjøring mellom pakke og hentelapp så forklarer jo det saken.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ikke en prisjakt-tråd, men jeg regner med det er de som henger her som kan være mest interessert i denne utgivelsen

Amazon har nå satt ned prisen på UA 90th Anniversary Prestige Collection (90 Titles) til $362, noe som burde bli sånn ca. 2800,- inkl. frakt, moms og gebyr.

Dette er en skikkelig monsterboks med 90 filmer fordelt på 110 disker. Jeg har skikkelig lyst på den selv, selv om jeg har mange av filmene fra før. Men, jeg tror kanskje jeg må komme meg gjennom jula før jeg setter igang med å handle slike massive utgivelser

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forrest Gump - Chocolate Box

fra Amazon kom i dag.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg håper for din del at Trondmm sin forklaring er den som stemmer. Jeg for min del har opplevd dette to ganger og begge ganger har pakka blitt borte... (=stjålet tenker jeg :evil: )

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fra Amazon kom i dag.

Var det en film oppi der, eller var det kun sjokolade (you never know what you're gonna get...)?

Tøff boks var det iallefall.

Side 9 av 37 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •