Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 36 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 711
    Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Kan skaffe deg DIS på dvd hvis det er ønskelig.
    Du har PM.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Hmmm...er i London nå, og på HMVhadde de denne i ettermiddag i butikken.

Er fremdeles også tilgjengelig på nettbutikken:

hmv.com: blu-ray: Pixar: Luxo Lamp Collection (2009)

Hmmm...må kanskje kjøpe den, da...:-)
    Takk for tipset. Den er bestilt

Får håpe den kommer også.

Boksen er litt annerledes enn den fra USA da denne ikke har UP. USA boksen var UP alene. Her følger en haug av Pixar filmene med, eneste jeg ikke har enda på BD er "Monsters Inc". Men kan gi bort resten, kjenner en som blir glad da.

Det er også litt sleipt/ugjennomtenkt av HMV, ser at de på samme side sier de som kjøper boksen, samt filmene Cars og Bolt får dem til en billigere pris. Litt kjedelig for de som hopper på det tilbudt og ender opp med 2 Cars filmer.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får bare håpe det er samme Luxo lampe som ville fulgt med i usa boxen.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Får bare håpe det er samme Luxo lampe som ville fulgt med i usa boxen.
    ...sånn at den går på 110 Volt?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste forskjell er vel at denne kan vi bruke uten trafo, kun bytte plugg. Men ikke det at jeg har tenkt til å bruke den.

Det hadde vært mye kulere om den var fjernstyrt, slik at vi kunne hoppet rundt med den , men det ville nok kostet en del mer.

EDIT:

Sammenlignet akuratt bildene på de 2 utgavene, og USA lampen ser en del større ut. Hvis man ser på størrelsen på UP coveret og Pixar coverene i hver boks.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Nei, men at lampen fysisk er identisk med den som skulle vært sluppet i Up Boxen.

Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?-original-jpg Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?-pixar-luxo-lamp-collection-jpg

Jeg synes den i Up boxen ser større ut i forhold til Bluray coveret inni boxen enn det lampa i Pixar Collection boxen gjør..

Litt kjipt å bli sittende med en billig kopi av en kopi lixom
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Newcomer Xevious sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trenger vel ikke bruke strømomformer på lamper. Er vel bare å bytte kontakten eller bruke en adapter så er lampa good to go!
    Har selv noen spesiallamper til terrarier som jeg bestilte fra USA som jeg bare klipte kontakten av og byttet den med en standard norsk en.

Er vel kun elektriske produkter som er bygget for så så mange volt at man trenger en step-down converter til amerikanske produkter i Norge.

Men det spørs jo hva slags pærer lampen bruker, er det vanlige lyspærer så skal lampen tåle 220/240 volt, men om den bruker spesialpærer til f.eks 12V så må du bruke en step-down converter for da er det en omformer i lampen som gjør om 120V til 12V.

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plukket opp den eneste (/siste?) på HMV i Oxford Street i dag morges. Fant ingen på HMV ved Piccadilly.... To interessante merker som jeg ikke la merke til på begynne med på forsiden: 'Lamp Not Made By Luxo AS of Norway' og 'Limited Edition 227/500' :twisted:

Lampa er ca. 30 cm høy (inne i esken, har ikke tatt den ut enda), og har såvidt jeg kan se faktisk 5 små led-pærer inni.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Plukket opp den eneste (/siste?) på HMV i Oxford Street i dag morges. Fant ingen på HMV ved Piccadilly.... To interessante merker som jeg ikke la merke til på begynne med på forsiden: 'Lamp Not Made By Luxo AS of Norway' og 'Limited Edition 227/500' :twisted:

Lampa er ca. 30 cm høy (inne i esken, har ikke tatt den ut enda), og har såvidt jeg kan se faktisk 5 små led-pærer inni.
    Dette så jo riktig kult ut. På disse bildene ser det ihvertfall ut som den er lik usa utgaven.
    Har fått ordrebekreftelse fra hmv på min, så håper de ikke begynner å kødde..

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette så jo riktig kult ut. På disse bildene ser det ihvertfall ut som den er lik usa utgaven.
    Har fått ordrebekreftelse fra hmv på min, så håper de ikke begynner å kødde..
    Kikket på mine sider hos HMV akkurat, og der står det ihvertfall at den ble sendt i dag, så får vi se! Går sikkert bra.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Kikket på mine sider hos HMV akkurat, og der står det ihvertfall at den ble sendt i dag, så får vi se! Går sikkert bra.
    Det står det på meg og. Får håpe det ikke er for mange land som har gitt ut 500 stk hver da Alltid kulere jo færre som finnes.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står det på meg og. Får håpe det ikke er for mange land som har gitt ut 500 stk hver da Alltid kulere jo færre som finnes.
    Ja ikke sant. Jeg ante ikke da jeg bestilte at den var så begrenset i opplag, DET er jo bare en bonus!

Må skaffe meg flere glasskap fra Ikea skjønner jeg, det bygger seg på.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var underlig, fikk akuratt "Ordered Shipped" fra Amazon på "Up" i Luxo boks utgaven.

Kanskje de ikke har greid å trekke den tilbake tidsnok?

Da var det 2 versjoner av Luxo på vei, samt 2 versjoner av "UP".

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Dette var underlig, fikk akuratt "Ordered Shipped" fra Amazon på "Up" i Luxo boks utgaven.

Kanskje de ikke har greid å trekke den tilbake tidsnok?
    Det ser ut til at Disney og Luxo AS har blitt enige om en avtale som gjør at Disney kan forsette å selge denne boksen:
    Fortunately, Pixar won't have to turn off the lights on its famous character.

We've learned that the parties have reach an amicable settlement and the lawsuit has been withdrawn. Disney will stay out of the lighting business, and for now we hear that Luxo doesn't have any problem with "artistic renditions" of the lamp.

LINK

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er forresten et stort bilde av US-boksen:

Hadde jeg hatt mye plass (og penger), så skulle jeg gjerne ha kjøpt slike spesialutgaver selv. 8)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut til at Disney og Luxo AS har blitt enige om en avtale som gjør at Disney kan forsette å selge denne boksen:

LINK
    Tror du blinkset litt på hva det står.

De kan fortsette med karakteren Luxo. Men må holde seg unna lampe produkter. Leste det også feil med en gang jeg så quoten din, men leste en gang til nøyere så får de ikke lov å utgi lampen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Tror du blinkset litt på hva det står.

De kan fortsette med karakteren Luxo. Men må holde seg unna lampe produkter. Leste det også feil med en gang jeg så quoten din, men leste en gang til nøyere så får de ikke lov å utgi lampen.
    Hmm...ser at det kanskje kan tolkes på flere måter, men Blu-ray.com er iallefall rimelig klar på at US-boksen kommer til å bli utgitt:
    As we reported in August, Walt Disney Studios Home Entertainment will be offering a limited edition 'Up: Luxo Jr. Collectible Desk Lamp Set', which features a working replica of the now famous Luxo lamp along with the Blu-ray release of 'Up', when the title is released on Blu-ray this Tuesday. Soon after the announcement, Luxo AS - the manufacturer of the Luxo lamp - sued Disney for trademark infringement.

Luckily for Blu-ray fans, both parties have reached an agreement out of court, and the 'Up: Luxo Jr. Collectible Desk Lamp Set' will be released, as originally scheduled, on November 10th.
    The base of the lamp is specially designed to hold your Pixar Blu-ray collection, including 'Monsters, Inc.' which is scheduled for release that same day.
    LINK

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne hadde vært noe å ha plass til i hjemmekinoen!...synd at konkurransen bare er for innbyggere i UK: Win a life-sized Terminator statue!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse er å få kjøpt, koster riktignok skjorta! Men for all del, det er ikke noe problem å bli blakk hvis man vil ha alt mulig av spesielle ting i kinoen eller stuen!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I tilfelle det er noen Monty Python-besatte her, så har Amazon Tyskland en ganske kul samleboks:

Bare 90 Euro

Side 7 av 36 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •