Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere? - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 36 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 711
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    I Am Legend - Ultimate Collectors Edition ankom.

Med NORSK tekst på, fra Amazon.com
    Hvilken sone er det på den?

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henrik_
    Hvilken sone er det på den?

Den er sonefri.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    Den er sonefri.
    Det at det var norsk tekst på plata er et godt hint. Man legger ikke med norsk tekst på filmer som utelukkende er ment for det amerikanske markedet. Den norske utgaven bruker garantert den samme plata (eller i det minste den samme glassmasteren), og da kan man være helt sikker på at plata i hvert fall kan spilles av på norske spillere. Det betyr ikke nødvendigvis at plata er sonefri, men siden USA er sone A og Norge er sone B, så må den i det minste være kodet for begge disse sonene.

Det andre hintet er selvfølgelig at det er Warner som har gitt ut denne filmen, og Warner har ennå ikke sonelåst en BD-utgivelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei =)

Det er denne ikke sant? Står nemlig at det er region 1, men hvis den virkelig er sonefri så er jo det kjempeflott.
    Vis du sjekker på utgiver så er det Warner Bros som gir ut filmen. ALLE filmer utgitt av Warner er sonefri, samme hva enkelte sider sier. Disse bruker som regel kun standard oppsett for alle filmene på sidene side.

BD har jo ikke engang region 1, da den har A,B og C.

Så Amazon (og mange andre) har ikke oppgradert sine registre enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk

Begynte å sikle veldig etter denne når jeg så den.
    Kan noen fortelle meg litt om amazon.com. Har aldri bestilt derfra før. Bruker de posten, hvilken fraktmetode lønner seg, etc.?

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen fortelle meg litt om amazon.com. Har aldri bestilt derfra før. Bruker de posten, hvilken fraktmetode lønner seg, etc.?
    Det som lønner seg best er vanligvis standard (billigste) frakt. Det tar da ca 2-3 uker og blir levert som brevpost i din postkasse.
    (OBS: Hvis vareverdien på sendingen er over kr 200,- må du hente den på postkontoret og betale mva+tollbehandlingsgebyr)

Ta gjerne en kikk i følgende tråd, der du finner mye god informasjon:

http://avforum.no/forum/produkt-pris...egioninfo.html

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hjelpen

Og en liten ting til slutt.
    Til dere som har PS3: Fungerer sonefrie filmer/blu-ray uten problem?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hjelpen

Og en liten ting til slutt.
    Til dere som har PS3: Fungerer sonefrie filmer/blu-ray uten problem?
    Er de sonefri så funker de uten problemer ja. Vil tro det er ett mye større problem med norske BD utgivelser fra SME (Star Media Entertainment) enn det er på sone A utgivelser.

Kjøp aldri filmer som har SME merket nederst i høyre hjørne på fronten av BD coveret. De har kanskje blitt bedre, men normalt så er det gambling både på kvalitet, og om de funker.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm

I går var den plutselig priset til $18, noe som ikke kan være noe annet enn en grov feilprising. Jeg rakk nå i hvert fall å legge inn en bestilling før de ble utsolgt, så nå sitter jeg og venter i spenning på om min neste mail fra Amazon er beskjed om at ordren er sendt eller en beskjed om at den er kansellert.
    Der fikk jeg sendingsbekreftelse, gitt. 220,- inkl. frakt (med vareverdi godt under momsfritaksgrensa) for en boks med 90 filmer er vel ikke så gæli

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der fikk jeg sendingsbekreftelse, gitt. 220,- inkl. frakt (med vareverdi godt under momsfritaksgrensa) for en boks med 90 filmer er vel ikke så gæli
    Gratulerer med denne boksen til 220 kr!!!?? ca 2,50 pr film det jo :-D
    Greit og følge med når det blir prisa feil

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer

Mye spennede i den boksen og prisen er jo årets kjøp. 8) Har du fått greie på om det er feilpris eller om det var et reelt tilbud? Hvis det var et tilbud kan det jo komme igjen.........

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Gratulerer
    Takk, takk Jeg hadde aldri oppdaget det uten å ha prisvarsling, så jeg får vel skryte litt av camelcamelcamel.com og Firefox pluginen camelizer også.

Mye spennede i den boksen og prisen er jo årets kjøp. 8)
    Absolutt. Men, det er klart at når an bundler 90 filmer, så er det ikke til å komme fra at boksen inneholder mange filmer jeg har fra før, og en del filmer jeg egentlig ikke er interessert i. Men, til 200,- så skal jeg ikke klage over det, i hvert fall Dessuten er boksen i seg selv såpass forseggjort at jeg nesten er like interessert i selve boksen/boka som filmene som følger med.

Når det gjelder filmene, så tar jeg det for gitt at det er de samme diskene som har vært gitt ut som selvstendige DVDer. Det ser ut til at trykket på diskene er tilpasset jubileumsutgivelsen, men det er jo en smal sak å trykke ekstra kopier når man har masteren liggende.

Har du fått greie på om det er feilpris eller om det var et reelt tilbud?
    Jeg har ikke fått bekreftet noe, men jeg tar det for gitt at det var feilprising. Da jeg kjøpte den stod det at veiledende pris var $19.99 og at det var 10% rabatt på boksen. Uka før var veiledende pris $870, og jeg tviler litt på at MGM har redusert prisen såpass kraftig.

Det jeg kan tenke meg har skjedd, er at MGM nylig har satt ned prisen på en del katalogtitler og at amazon har vært litt uheldig med databaseoppdateringen sin ifm. dette prisbyttet.

Hvis det var et tilbud kan det jo komme igjen.........
    Sant nok, men akkurat nå ser den ut til å være fullstendig utsolgt. Boksen ble vel gitt ut på høsten 2007, så det er vel ikke helt utenkelig MGM ikke lenger tar bestillinger på den.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, takk Jeg hadde aldri oppdaget det uten å ha prisvarsling, så jeg får vel skryte litt av Amazon.com price tracking with love. Amazon product tracker, Amazon price watch, Amazon price history charts, product tracking, email alerts, rss, and more! | camelcamelcamel.com og Firefox pluginen camelizer også.

Absolutt. Men, det er klart at når an bundler 90 filmer, så er det ikke til å komme fra at boksen inneholder mange filmer jeg har fra før, og en del filmer jeg egentlig ikke er interessert i. Men, til 200,- så skal jeg ikke klage over det, i hvert fall Dessuten er boksen i seg selv såpass forseggjort at jeg nesten er like interessert i selve boksen/boka som filmene som følger med.

Når det gjelder filmene, så tar jeg det for gitt at det er de samme diskene som har vært gitt ut som selvstendige DVDer. Det ser ut til at trykket på diskene er tilpasset jubileumsutgivelsen, men det er jo en smal sak å trykke ekstra kopier når man har masteren liggende.

Jeg har ikke fått bekreftet noe, men jeg tar det for gitt at det var feilprising. Da jeg kjøpte den stod det at veiledende pris var $19.99 og at det var 10% rabatt på boksen. Uka før var veiledende pris $870, og jeg tviler litt på at MGM har redusert prisen såpass kraftig.

Det jeg kan tenke meg har skjedd, er at MGM nylig har satt ned prisen på en del katalogtitler og at amazon har vært litt uheldig med databaseoppdateringen sin ifm. dette prisbyttet.

Sant nok, men akkurat nå ser den ut til å være fullstendig utsolgt. Boksen ble vel gitt ut på høsten 2007, så det er vel ikke helt utenkelig MGM ikke lenger tar bestillinger på den.
    Grattis med knallkjøp!

Irriterer meg at jeg ikke fikk med meg denne.

Nesten så du burde tatt inn flere!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så du burde tatt inn flere!
    Jeg vurderte det, men ved feilprising så har Amazon pleid å la de som har kjøpt ett eksemplar få det til den gale prisen, og så har de kansellert ordrene til de som har bestilt mange eksemplarer. Her var feilen også såpass stor at jeg var veldig usikker på om de ville la meg få denne ene boksen. Det at de ikke en ikke en gang hadde den på lager på lager da jeg bestilte, og at det var en ukes leveringstid, gjorde ikke saken så mye bedre.

Men for all del, jeg skulle gjerne ha kjøpt en håndfull ekstraeksemplarer som jeg kunne gitt i julegaver og evt. noen for å legge ut på finn.no.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderte det, men ved feilprising så har Amazon pleid å la de som har kjøpt ett eksemplar få det til den gale prisen, og så har de kansellert ordrene til de som har bestilt mange eksemplarer. Her var feilen også såpass stor at jeg var veldig usikker på om de ville la meg få denne ene boksen. Det at de ikke en ikke en gang hadde den på lager på lager da jeg bestilte, og at det var en ukes leveringstid, gjorde ikke saken så mye bedre.
    Et klokt og helt riktig valg trondmm.
    Amazon er veldig bra/flinke til å faktisk levere bestilte varer selv om de har vært grovt feilpriset (som det tydeligvis har vært i dette tilfellet). Men som du også nevner; Hvis det er tydelig at man prøver å utnytte feilprisingen ved å bestille mange eksemplarer av samme tittel, så kansellerer de naturlig nok hele bestillingen.

Grattis med flaks og en fantastisk pris! 8)

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant en ganske kul liste på amazon om slike bokser link

Putter man denne i handlekurven så går en på 7K $ :roll: litt over tollgrensa

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den aller siste HD DVD ankom i dag...............

Den aller siste HD DVD utgivelsen kom i dag, bestilt 03.09.2009!!!!!!!!!!!!!!

Fikk i dag Deadlands 2 på HD DVD i posten, hadde glemt den jeg. Men veldig hyggelig var det, sist jeg så gikk den for over 3000,- kroner på ebay.

Bestilte denne i fjor, ting tar tid! Men hyggelig å få denne, min er nr 133 av 500 utgitte.

Kostet 40$ mener jeg å huske.

Ny i plast selvfølgelig, denne skal i hylla!!!!!!!!!!!!!!!!!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne skal i hylla!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja, hvor ellers? 8)

Eller har du et annet alternativt oppbevaringssted for filmene du handler?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Ja, hvor ellers? 8)

Eller har du et annet alternativt oppbevaringssted for filmene du handler?
    He he, nei. Men jeg har et skap eller tre der jeg har de mest "verdifulle/ekslusive" utgivelsene mine.

Denne HD DVDen skal ikke åpnes, skal oppbevares i plast slik den er og med "ekthetsbeviset" intakt.

Side 14 av 36 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •