Ringenes herre. BD utgivelse? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 15 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 293
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Da har første anntydning av at Lord of the Rings snart kommer på Blu-ray kommet: Warner Promo Sneak Peeks 2009/2010 Blu-ray Slate | High-Def Digest

Som det står så går dette frem til 6 april 2010, men personlig så tipper jeg november / desember for LOTR slippet. Håper indelig at der ikke i første omgang kun er kino-utgaven som slippes, men en skikkelig utgivelse av Extended-utgavene. Samt at de blir splittet over 2 disker for å få absolutt best mulig bilde og lyd, samt eventuelt ekstra på en egen disk, altså 3 disker pr film.

Men det blir nok kino utgaven i en dobbeldisk utgave tipper jeg, så extended i sammsvar med utgivelsen av "The Hobbit"-filmene

Ringenes Herre triologien i Kinoutgaven kan fra nå av forhåndsbestilles på Amazon.

Dette betyr at den nå kommer ut i nær framtid, kanskje en mnd eller tre...

Grunn til å sprette sjampisflaska.. 8)

DET er nok en triologi med rått bilde, tenk Balrogscenen eller Minas Tirith scenen på bluray i 1080p24.

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk e-post fra Amazon i dag med mulighet for å forhåndsbestille:

Amazon.com: The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy (Theatrical Editions) [Blu-ray]: Elijah Wood, Viggo Mortensen, Ian McKellen, Peter Jackson: Movies & TV

Dette betyr vel at det kommer en utgivelse innen 3 måneder, eller?

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den flere steder nå, men på HDMS har de en dato. Om den stemmer er noe helt annet.

Lord Of The Rings Trilogy:Theatrical Edition(Blu-ray)(Pre-order/TBA 2009)(Region ABC)
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men utifra de boksene det er linket til over her, så ser det jo ut til at alle tre filmene kommer samtidig, kan dette stemme da?

Var sikker på at det skulle komme én og én film jeg. Men er det tilfellet at alle kommer samtidig, så skal man jo ikke klage da

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Men utifra de boksene det er linket til over her, så ser det jo ut til at alle tre filmene kommer samtidig, kan dette stemme da?

Var sikker på at det skulle komme én og én film jeg. Men er det tilfellet at alle kommer samtidig, så skal man jo ikke klage da
    Men legg merke til at det er Theatrical Edition, ikke extended! :cry: :evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Men legg merke til at det er Theatrical Edition, ikke extended! :cry: :evil:
    Ja det er jo så.

Men i utgangspunktet så måtte vi jo regner med at teaterversjonene skulle komme en og en med flere måneders mellomrom.
    Og de extended verserer det jo rykter om at ikke skal komme før Hobbiten kommer på kino.

Så du må jo se dette i lys av om du vil ha tre filmer med en gang, eller spredd ut over 1-2 år, får så å få tilgang til extended versjoner etter det.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er jo så.

Men i utgangspunktet så måtte vi jo regner med at teaterversjonene skulle komme en og en med flere måneders mellomrom.
    Og de extended verserer det jo rykter om at ikke skal komme før Hobbiten kommer på kino.
    Håper inderlig ikke at det er TEATER versjonene som kommer De vil jeg ikke se.

Av og til så må man huske å oversette riktig, her skulle det nok vært "Kino"

Det hadde vært for drøyt om de skulle slikke filmene med mellomrom. Det er nå "eldre" filmer, samt at de er sammenhengende. Jeg kaller det èn film, fordi det er det det egentlig er.

Heldigvis så kommer alle i en boks, slik at man slipper å kjøpe en og en også. Selv om man ikke sparer noe på det.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært for drøyt om de skulle slikke filmene med mellomrom.
    Ja, æsj. Det høres skikkelig ekkelt ut!

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært for drøyt om de skulle slikke filmene med mellomrom.
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Ja, æsj. Det høres skikkelig ekkelt ut!
    FTW!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper inderlig ikke at det er TEATER versjonene som kommer De vil jeg ikke se.

Av og til så må man huske å oversette riktig, her skulle det nok vært "Kino"
    .
    Nesten morro å se hvor mye glede folk kan få av å påpeke at noen har glemt en h når man skulle skrive theater. :-?

Newcomer Ken Anders sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Fauske
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Release.no har også litt info ;RELEASE.no – 1997-2009 - videobransjens fagblad Norske versjonen kommer kanskje før jul!

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Warner Home Video has given the first peek at initial specs and box art for its upcoming Blu-ray release of 'The Lord of the Rings' trilogy which will see a seven-disc set featuring theatrical versions of all three films.

Though the studio has already confirmed through previous publicity and marketing materials that Peter Jackson's Academy Award-winning blockbusters were in the preparation stages for Blu-ray, no concrete details had yet to emerge.ADVERTISEMENT

Now it appears that the first official materials are in, with Warner releasing initial specs of a box set, dubbed 'The Lord or the Rings: The Motion Picture Trilogy,' appearing at retail sites today (including Amazon.com).

There is still no street date as of yet, but early details indicate a seven-disc set, that will include the theatrical versions only of all three films in the trilogy -- 'The Fellowship of the Ring,' 'The Two Towers' and 'Return of the King.'

Suggested list price for the box set has been listed at $99.99.
    Source: 'Lord of the Rings' Box Art Revealed, Pre-Orders Up | High-Def Digest

Denne blir ikke kjøpt. Jeg venter heller på Extended.
    Typisk WB å dobbeldippe ass

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Source: 'Lord of the Rings' Box Art Revealed, Pre-Orders Up | High-Def Digest

Denne blir ikke kjøpt. Jeg venter heller på Extended.
    Typisk WB å dobbeldippe ass

Etter det jeg har hørt så slippes extended bare en eller noen mnd eller så etter kinoversjonen, og ikke når hobbiten kommer som noen her mente...

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser jeg gjerne noen kilder på, Danke

Om vi er heldig, og lar NLC får styre litt av skuta selv, selvom de nå er under WB, tør jeg håpe på et fantastisk DTS MA 7.1-lydspor. DVD-utgaven hadde tross alt 6.1, så ser ikke noe i veien for 7.1 her.

En kan fort sette likhetstegn mellom LOTR og HD

Modig gjort av WB å annonsere dette på denne tiden av årstiden, jeg trudde absolutt vi ikke kom til å høre dette før august/september, men kanksje de sparer Extended til julesalget?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten morro å se hvor mye glede folk kan få av å påpeke at noen har glemt en h når man skulle skrive theater. :-?
    Det var ikke en glemt "H" jeg tenkte på, det hadde jeg aldri brydd meg om. Det er lett å glemme en bokstav her og der, slik de 2 over tok igjen på meg

Det jeg tenkte på var at det ble skrevet Theater på norsk, altså en scene forestilling, og ikke selve filmen. Det ville jeg ikke sett.

Beklager hvis du tok det feil.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke en glemt "H" jeg tenkte på, det hadde jeg aldri brydd meg om. Det er lett å glemme en bokstav her og der, slik de 2 over tok igjen på meg

Det jeg tenkte på var at det ble skrevet Theater på norsk, altså en scene forestilling, og ikke selve filmen. Det ville jeg ikke sett.

Beklager hvis du tok det feil.
    Hehe, neida det går bra. Er bare så mye wice-ass folk som skal pirke på alt folk sier, var derfor jeg skrev det siste der

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Discshop.se har fått den inn på sin side, men ikke noen pris. Står at den har release 03.11.09.

Filmtrilogin om Härskarringen (Blu-ray Box) - Bluray - Discshop.se
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Dette ser jeg gjerne noen kilder på, Danke

Om vi er heldig, og lar NLC får styre litt av skuta selv, selvom de nå er under WB, tør jeg håpe på et fantastisk DTS MA 7.1-lydspor. DVD-utgaven hadde tross alt 6.1, så ser ikke noe i veien for 7.1 her.

En kan fort sette likhetstegn mellom LOTR og HD

Modig gjort av WB å annonsere dette på denne tiden av årstiden, jeg trudde absolutt vi ikke kom til å høre dette før august/september, men kanksje de sparer Extended til julesalget?
    Har det bare fra nettet, mener jeg fant det ved bare å google nettet.. Tror det var LOTR hjemmeside, eller dette forumet eller et annet AVforum....

Den personen hadde iallefall link som bekreftet dette, var også der jeg fikk første beskjed om at Amazon la ut forhåndsbestilling på kinoversjonen.

Tror de fikk infoen av Amazon via mail, de la iallefall ut utklipp fra Amazons svar....

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nå mulig og forhåndsbestille kinoversjonen samlebox sonefri !!!

$76.99 er prisen jeg ser hos http://www.hdmoviesource.com/catalog...oducts_id=2950
    Da vil den nok rimeligere for den som venter litt

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0