Starship Troopers 2: Hero of the Federation - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det stemmer ganske bra den hva en venn av meg fortalt om filmen. Han sa noe slikt at det beste med hele filmen var scenene fra den første.

Så jeg kommer ikke til å bevege meg i nærheten av denne filmen en gang 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2ern var dessverre bare tids fordriv.ikke noe å sammle på. :roll: men vis dere må se den så er det nok best å leie den ja.ikke kjøpe den for da blir dere nok ganske skuffet ja

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var til og med dårligere enn 2001 en
    romodysse, og den filmen så jeg _aldri_ ferdig pga kjedsomhet, og da prøvde
    jeg hele tre ganger før jeg ikke gidda mere.
    Der mistet du din troverdighet

2001 er en kongefilm av dimensjoner.....Har du ikke sans for filmatisk kunst?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    Den var til og med dårligere enn 2001 en
    romodysse, og den filmen så jeg _aldri_ ferdig pga kjedsomhet, og da prøvde
    jeg hele tre ganger før jeg ikke gidda mere.
    Der mistet du din troverdighet

2001 er en kongefilm av dimensjoner.....Har du ikke sans for filmatisk kunst?
    Jo det har jeg, men jeg klarte ikke å like 2001, selv ikke etter tredje forsøk. Jeg skal kanskje prøve å se den igjen, om noen år. Det som irriterer meg er at 2001 er med i Kubrick Collection, slik at jeg sikkert må kjøpe den for at samlingen skal bli komplett. Så da har jeg all verdens tid med å få prøvd å sett den.

Det har ingenting med troverdighet å gjøre at jeg ikke liker en film som mange andre verdsetter høyt, det kan hende du ikke liker filmer også som jeg liker godt, og hvis så er tilfelle så mister du også troverdighet

Forøvrig så ligger den på #74 i IMDB's top 250 liste, så det er ikke bare meg som ikke har sans for filmen da.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kubrick er ikke problemet, det er Clarke. Nå er det riktignok lenge siden jeg har sett filmen, men mener å huske den lider av samme svakhet (vel, smak og behag egentlig) som mesteparten av historiene hans; en trang til å vise fram en eller annen lur nyvinning ved å fortelle en historie som gjør et desperat forsøk på å virke dypere enn den egentlig er. Man får ofte inntrykk av at han finner på handlingen mens han holder på.

Når det er sagt er fortsatt The Fountains of Paradise en personlig favoritt.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja. de tilsammen 40(?) minuttene med hhv. apedrakt og psykedelisk fargeflyging, tar kverken på filmen for meg. Storyen med HAL i midten synes jeg er bra.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2001 er jo en bra film. Den lider vel litt av å ha blitt laget på 60 tallet, tenk hva de kunne gjort i dag! Har også filmen 2010 som jeg også synes er ok.

Synes historien om monolitten er fengslende, har også bøkene 2061 og 3001. Blir ikke så mye klokere av de, men spennende er det. Artig dette med at i fremtiden så har de bygget disse fantastisk høye tårnnene rundt jorden hvor du i dine siste år lever. På grunn av at ved bakkenivå vil den høye gravitasjonen ta for hardt på kroppen. Nå blir vi rimelig gamle i fremtiden også da.

Men tilbake til topic, jeg likte faktisk oppfølgeren ST2, nå hadde jeg heller ingen forhåpninger heller da - oppfølger uannonsert direkte på dvd........ :wink:

Der gikk vel troverdigheten min til h******* . ops:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •