Advarsel! (anbefaler å styre unna Brafilm.com) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingenting er bedre enn offisielle representanter på forumene, slik at man kan få slike saker belyst fra flere sider. Det er ikke småfrekt, men oppfordres faktisk fra drifter og eier av Avforum.no så lenge vedkommende bransjeaktør holder seg innenfor regelverket.

Dette er ikke et forsvar for Brafilm, men en ren saksopplysning. Reklame er derimot bannlyst i slike innlegg.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her ser man at det kan lønne seg å være medlem av Avforum.no
    Det er bra at Brafilm tar kritikk seriøst og ordner opp i evnt. feil.
    Meld ifra hva som skjer videre da Gingolf.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra at de svarer. Det viser at de følger med og viser genuin interesse.

Deler av teksten kunne man kanskje ha latt være å skrive - det som omhandler egenreklame - men det er lov å vise seg frem

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Sted
    Oslo
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Brafilm følger ikke med, jeg tipset dem.

Jeg ble forbannet over å bli "skrudd" av Brafilm og satte igang denne tråden. Etter en stund tipset jeg kundeservice@brafilm.com om trådens eksistens.

I skrivende stund har nesten 800 vært innom denne tråden. Disse 800 er i "kjerne målgruppen" til Brafilm.no. Sansynligvis er disse de mest interesante kundene de kan nå, siden de alle er genuint opptatt av å se film hjemme - det er jo derfor de er på avforum.

Vi forbrukere har makt - og kan utnytte denne på slike forum som dette.

Brafilm ønsker at jeg tar kontakt med dem og har sendt meg en PM om dette, men jeg er i utgangspunktet uinteressert i å hjelpe dem i å bli "bedre" - de "skrudde" meg - og nå får de "svi":twisted: :twisted: :twisted:

Hadde Brafilm gjort som jeg ønsket, nemelig å kreditere de 2 feilaktige fakturaene â kr 49.- så hadde ikke denne tråden kommet i gang - jeg er overbevist om at de nå har mistet kunder som kunne generert betydelig butikk for dem - alt bare for stakkars kr 98.- og en sur medarbeider på deres kundeservice :twisted: :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svar fra BRAFiLM

Sitat Opprinnelig postet av Gingolf
    Jeg ble forbannet over å bli "skrudd" av Brafilm og satte igang denne tråden. Etter en stund tipset jeg kundeservice@brafilm.com om trådens eksistens.

I skrivende stund har nesten 800 vært innom denne tråden. Disse 800 er i "kjerne målgruppen" til Brafilm.no. Sansynligvis er disse de mest interesante kundene de kan nå, siden de alle er genuint opptatt av å se film hjemme - det er jo derfor de er på avforum.

Brafilm ønsker at jeg tar kontakt med dem og har sendt meg en PM om dette, men jeg er i utgangspunktet uinteressert i å hjelpe dem i å bli "bedre" - de "skrudde" meg - og nå får de "svi":twisted: :twisted: :twisted:

Hadde Brafilm gjort som jeg ønsket, nemelig å kreditere de 2 feilaktige fakturaene â kr 49.- så hadde ikke denne tråden kommet i gang - jeg er overbevist om at de nå har mistet kunder som kunne generert betydelig butikk for dem - alt bare for stakkars kr 98.- og en sur medarbeider på deres kundeservice :twisted: :twisted:
    Hei Gingolf

Vi forsøkte å få tak i deg for å få klarhet i saken din, slik at vi kunne finne en løsning. At du ikke er interessert i hjelpe oss i å bli bedre er fair, men vi er primært interessert i å hjelpe deg - hvis det er slik at vi har behandlet deg på en dårlig måte.

BRAFiLM er en del av LOVEFiLM som igjen har Amazon som sin største eier. Vi har dermed svært strenge krav til vår kundeservice. Derfor overvåker vi til en viss grad forum som dette for å få feedback fra kunder som gir både ris og ros.

At forbrukere i dagens samfunn har makt hersker det ingen tvil om og det verken kan eller ønsker vi å gjøre noe med.

Til informasjon: Vi ser at du har tipset 'kundeservice@brafilm.com' om denne tråden. Hvis du har funnet denne adressen på brafilm.no er det en feil da denne e-postadressen tilhørte vårt svenske BRAFiLM-selskap. Den har imidlertid ikke vært aktiv på over 2 år da de byttet navn til LOVEFiLM.se på våren 2006. For å nå vår kundeservice må du bruket kontaktskjemaet på siten.

Mvh
    BRAFiLM

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner meg ikke igjen i kritikken av Brafilm. Har både vært kunde før - sagt opp, blitt kunde på ny, deretter hatt en pause, og nå aktiv medlem igjen. Har alltid gått knirkefritt. Alltid fått kjapt svar hos kundeservice, og stort sett alltid fått filmer som har prioritet 1. Er kjempefornøyd og kan varmt anbefale Brafilm videre til andre.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gingolf

Du er forståelig nok sint og misfornøyd med nettstedets behandling av deg som kunde. Men jeg må jo ærlig innrømme at logikken din virker ganske ureflektert når du ikke er interessert i å hjelpe Brafilm rette opp i problemet sitt. Det du egentlig sier, er at du i realiteten ikke bryr deg om at andre kunder opplever samme problem som deg. Er ikke det litt usolidarisk?

Jeg har ikke noe forhold til Brafilm og kommer ikke til å benytte meg av deres tjenester, men av det jeg har sett i denne threaden har vært en høflig og profesjonell tone fra deres side, og en bitter og hevngjerrig tone fra din.

Du får ta dette innlegget for dét det er verd. Jeg er ikke ute etter å ta noen sider her, men bare gi et utenforståendes (mer eller mindre) objektivt syn på saken.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Du er forståelig nok sint og misfornøyd med nettstedets behandling av deg som kunde. Men jeg må jo ærlig innrømme at logikken din virker ganske ureflektert når du ikke er interessert i å hjelpe Brafilm rette opp i problemet sitt. Det du egentlig sier, er at du i realiteten ikke bryr deg om at andre kunder opplever samme problem som deg. Er ikke det litt usolidarisk?

Jeg har ikke noe forhold til Brafilm og kommer ikke til å benytte meg av deres tjenester, men av det jeg har sett i denne threaden har vært en høflig og profesjonell tone fra deres side, og en bitter og hevngjerrig tone fra din.

Du får ta dette innlegget for dét det er verd. Jeg er ikke ute etter å ta noen sider her, men bare gi et utenforståendes (mer eller mindre) objektivt syn på saken.
    Meget bra svart og jeg er også kunde der og har bare erfart at ting fungerer som det skal.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •