Advarsel: Ubrukelig film - Charlie Wilson's War

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Advarsel: Ubrukelig film - Charlie Wilson's War

Hadde gledet meg til å se denne filmen men desverre er den fullstendig ødelagt som DVD av Universal som har gitt den ut. Det ligger en reklame først på filmen. Denne varer over 3 minutter og det finnes ingen måte å stoppe den på eller hoppe over den. Den starter automatisk når man har valgt språk og den eneste knappen på fjernkontrollen som fungerer da er AV/PÅ. Men det hjelper jo ikke særlig for da starter bare denne reklamen på nytt.

Det er jo helt hinsides enhver fornuft å legge inn noe slikt på et produkt man har kjøpt og betalt for. Denne bør man med god samvittighet kunne laste ned på nett!!

Foreslår at denne filmen settes på en svarteliste. Fysj.

Du er herved advart!

NB! Forsøkte å klage via hjemmesiden til Universal. De har klokt nok for dem lagt inn en feilmelding og en stopp som gjør det umulig å skrive meldinger til dem. Både den norske og den engelske kontaktsiden gir bare følgende feilmelding uansett hva man gjør: "error unexpected , try again please".

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan var selve filmen da?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I min gamle dvd-spiller (Pioneer DV585) lastet jeg ny firmware for å gjøre den sonefri. I denne "litt uorginale" oppgraderingen var det også gjort slik at begrensninger i selve dvd-ene også blir opphevet. Jeg kan da hoppe over både reklamer, advarsler mot piratkopiering osv.

At dette er en irriterende måte å lage plater på fra Universal sin side er det derimot ingen tvil om.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •