Blu-Ray sone B filmer, som også fungerer på sone A avspillere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 45
    Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu-Ray sone B filmer, som også fungerer på sone A avspillere

Jeg starter denne tråden siden sikkert mange som jeg har Blu-Ray-spiller fra USA. Spesielt er jeg spent på om noen vet om de norske utgivelsene som Rovdyr, Arn og Kautokeinopprøret lar seg avspille i spillere som er sone A?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger meg på her. Er veldig interessert i å vite om ARN kan spilles på Sone A spiller. Vet at det står B på baksiden, men man kan håpe. Eller er tiden inne for å kjøpe en Sone B spiller også ?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om jeg må ha en sone B spiller i tillegg ja, for Arn og Kautokeinopprøret.... Rovdyr er vel kommet ut på BD, så jeg skulle gjerne visst om noen har testet ut den på en sone A avspiller? Uinterresert ellers i akkurat den filmen, men den vil i alle fall være en pekepinn på om norske utgivere går for sonefrihet.

Håper de ikke tenker: Det er kun nordmenn/skandinaver som evt kjøper utgivelsene våre, ikke noe poeng med annet enn sone B. Da tar de jo skammelig feil. De fleste jeg kjenner til med BD-avspiller har importert den fra USA. Tror ikke det er en ubetydelig andel amerikanske BD-spillere blandt de få som er i norske hjem.........

(.....men det er vel PS3 som dominerer selvsagt, og de er nok stort sett B sonede.......)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller gjør som jeg.... Kjøpte en ps3 fra usa og en norsk bdspiller i tillegg...
    Er man gal så er man gal.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også en av dem som har importert USA spiller for å ha litt større utvalg av filmer, så ARN og Rovdyr skulle jeg også gjerne hatt litt mer informasjon om.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt tiltak Andy_Dandy! Noen som har testet om The Last Legion funker på sone A spiller?

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge bluray.liesinc.net så funker Last Legion. Jeg har tatt sjansen på å bestille den..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok sjansen på å bestille denne perlen av en film fra England nå; Black Narcissius Amazon.co.uk: Black Narcissus [Blu-ray] [1946]: Deborah Kerr, Shaun Noble, Eddie Whaley Jr., David Farrar, Flora Robson, Jean Simmons, Sabu, Esmond Knight, Kathleen Byron, Jenny Laird, Judith Furse, Michael Powell, Emeric Pressburger: DVD

Har hørt at den fungerer også i sone A fra enkelte kilder, men de fleste oppgir kun sone B, så er spent som en tiur. Fantastisk at denne filmen allerede gis ut på BD nå forresten, ikke akkurat noe jeg forventet med det første.

Jeg skal gi beskjed når den kommer. Samme utgiver kommer med noen andre sviskeklassikere også, som f. eks. Great Expectations. Blir spennende å se hvilken linje de legger seg på vedrørende sonefrihet eller ei.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny
    Henger meg på her. Er veldig interessert i å vite om ARN kan spilles på Sone A spiller. Vet at det står B på baksiden, men man kan håpe. Eller er tiden inne for å kjøpe en Sone B spiller også ?
    Har nå sendt en mail med spørsmålet til en kar i SF-Norge. Blir spennende å se om han svarer, og om han har peiling.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Tok sjansen på å bestille denne perlen av en film fra England nå; Black Narcissius Amazon.co.uk: Black Narcissus [Blu-ray] [1946]: Deborah Kerr, Shaun Noble, Eddie Whaley Jr., David Farrar, Flora Robson, Jean Simmons, Sabu, Esmond Knight, Kathleen Byron, Jenny Laird, Judith Furse, Michael Powell, Emeric Pressburger: DVD

Har hørt at den fungerer også i sone A fra enkelte kilder, men de fleste oppgir kun sone B, så er spent som en tiur. Fantastisk at denne filmen allerede gis ut på BD nå forresten, ikke akkurat noe jeg forventet med det første.

Jeg skal gi beskjed når den kommer. Samme utgiver kommer med noen andre sviskeklassikere også, som f. eks. Great Expectations. Blir spennende å se hvilken linje de legger seg på vedrørende sonefrihet eller ei.
    Gi beskjed om den er sonefri eller ikke. Jeg er også interessert i denne filmen, samt noen andre titler fra samme produsent (ITV DVD).

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Ifølge bluray.liesinc.net så funker Last Legion. Jeg har tatt sjansen på å bestille den..
    Ok si ifra hvis den virker da. Sikkert like greit å lage en liste over de som kan spilles av slik at en slipper ørten likelydende spørsmål.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå sendt en mail med spørsmålet til en kar i SF-Norge. Blir spennende å se om han svarer, og om han har peiling.
    Kjempebra! :-D Håper han kan svare på det.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Gi beskjed om den er sonefri eller ikke. Jeg er også interessert i denne filmen, samt noen andre titler fra samme produsent (ITV DVD).
    Jepp! Er interessert i noe av det andre de skal gi ut jeg også, så jeg tenkte å prøve med denne først med henhold til soner. Den har release 23 juni, så regner med å ha den i slutten av denne måneden.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Arn - Tempel ridderen i posten i går. Jeg har ikke prøvd da jeg har "bare" sone B spiller, men jeg tviler litt på at den er sonefri. Står B nede i venstre hjørne bak på coveret.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle filmene står merket med sone uansett så det bør ikke ha noe å si, men hadde vært kjekt å fått det testet om noen har mulighet til det. Har lyst på filmen men ikke lyst til å gå 250,- og ikke få den spilt av.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med den norsk utgaven av Death Sentence? Noen som har testet den?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda ikke fått noe svar fra han SF-karen. Irriterende, siden jeg har veldig lyst til å kjøpe ARN, men vil selvsagt ikke drite meg ut på at den kun er sone B.

Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Fikk Arn - Tempel ridderen i posten i går. Jeg har ikke prøvd da jeg har "bare" sone B spiller, men jeg tviler litt på at den er sonefri. Står B nede i venstre hjørne bak på coveret.
    Du kjenner ikke tilfeldigvis noen med sone A spiller du kan teste den ut hos?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kjenner ikke tilfeldigvis noen med sone A spiller du kan teste den ut hos?
    Jeg kjenner kun meg selv med BD spiller Med mindre noen i området Lillestrøm til Aurskog-Høland melder seg frivillig med en spiller - så kan jeg svinge innom?

Btw-> Hvor i Oslo bor du?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Jeg kjenner kun meg selv med BD spiller Med mindre noen i området Lillestrøm til Aurskog-Høland melder seg frivillig med en spiller - så kan jeg svinge innom?

Btw-> Hvor i Oslo bor du?
    Bor på Høybråten, så er rett på grensa til Lørenskog. Er hjemme i dag, så stikk gjerne innom med den om du har tid. :-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor på Høybråten, så er rett på grensa til Lørenskog. Er hjemme i dag, så stikk gjerne innom med den om du har tid. :-D
    Har tid - jobber på Lillestrøm. Bare en ting som mangler, som ligger hjemme... Vi kan avtale på PM senere, men jeg rekker det ikke denne uka.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •