Batman-Dark knight..... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 83
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av krestjan
    Aplaus i kinosal er like flaut som når idioter klapper når et fly lander. Er så glad jeg så den filmen sammen med min kjære på kino i Bankok der vi var de eneste som gadd å betale for det. Stor deilig toseter, knall bilde og flott lyd for den nette sum av 500 baht.

Uansett er kino best hjemme, eller når man slipper klapping, fising og annet tull under en knallfilm som The dark knight er
    Applaus når fly lander? Det må være et fenomen som oppstår når "idioter" tar seg turer til Syden og Thailand.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krestjan
    Og flaut

hehe, må innrømme det.

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Og helst ikke sånn dårlig mtv dokumentar med techno musikk i bakgrunn og masse klipping.
    Bring it

Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Applaus, samstemt latter og god stemning er en del av premiere visningene. Og ikke flaut, men det er flaut når idioter klapper når et fly lander...

På 300 premieren sa store deler "this is sparta!" i kor. Artig!
    Enig! Hele sal1 i Colloseum reiste seg å klappet på slutten av Transformers-premieren i fjor sommer:-)

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett filmen, svak 5`er - skjønner ikke helt all hypen, Ledger er jo knallgod, men resten blir litt veikt og jeg synes det mangler litt driv og jeg forventer mer action og smell.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jasse
    Applaus når fly lander? Det må være et fenomen som oppstår når "idioter" tar seg turer til Syden og Thailand.
    Mente ikke å såre deg....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe film. Den ble kanskje litt lang. Men det er mulig jeg bare blir lett irritert over alt maset som er i en kinosal. (Har engetlig sluttet å gå på kino, fordi jeg nesten alltid blir sittende igjen å irritere meg over folk i salen)
    Det jeg ikke helt klarer å godta med filmen er skadene Harvey Dent får i ansiktet etter brannen. Nei, det ble en utdatert utroverdig dårlig 80talls terminator effekt synes jeg.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom rett fra kino nå etter å ha sett denne, og førsteinntrykket mitt er også at den er litt lang... Kjempe action-film, for all del, men jeg syns den forrige faktisk var ett hakk eler to bedre.
    At noen syns denne overgår ALT ANNET de ever har sett, syns jeg er smått utrolig. Mye omtalte Ledger er god, men Oscar? Når Daniel -Day Lewis ikke fikk for Gangs Of New York(forøvrig en middelmådig film i mine øyne), så kan de bare ikke gi Ledger for denne imho!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig, den forrige var mer helhetlig og bedre action - bevares - meget god denne og, men står ikke i stil med hypen. Jeg kikket minst 2 ganger på klokka ihvertfall og jeg var veldig positiv på forhånd.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjedet meg under hele filmen, og gledet meg til den var ferdig. Skuffet med andre ord

Batman Begins var god.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det verserer rykter om en oppfølger ved navn Gotham. Johnny Depp skal mest sannsynlig spille The Riddler!

Blir vel tøft for en av mine favoritt skuespillere å utrangere godeste Joker, men om dette stemmer tror jeg vi får en særdeles god film

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt INGEN kan utrangere Heath Ledgers Joker...

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sett denne 4 ganger på kino nå - litt freaky kanskje, men Ledgers Joker er i mine øyne en av de absolutt beste prestasjonene noensinne.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rakk bare å se 10min av denne filmen så har ikke noen formening om selve filmen. Men en ting som virkelig irriterer meg med slike filmer som dette er at f.eks Batman i denne filmen fordreier stemmen sin så sykt mye for å høres "tøff" ut. Irriterer meg så grenseløst.

Blitt laget en spoof om akkurat dette på youtube også faktisk.

YouTube - Joker Interrogation Spoof Outtakes

Nei Batman er ikke slik som det var når jeg ikke var født.

YouTube - Batman (1966)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel mere for å ikke høre ut som Bruce Wayne når han er Batman. Og så er det herlig dypbass når han prater tøft :-D

RoOgFred
    Guest
    Denne så jeg på 3.plass på IMDB.COM nylig.. wow, gleder meg til å se den i bluray.

Splitterpine
    Guest
    Ja dette var en sykt bra film. Tror jeg vil se den om og om og om igjen

akaSound
    Guest
    Har ikke sett denne, men jeg lurer meg på hvor mye Heath Ledger tjente på den? Man spekulerer jo i hans formue. Anslagsvis mellom 1-100 mill. totalt. 1 mill da gitt? Brukte han mye peng?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akaSound
    Har ikke sett denne, men jeg lurer meg på hvor mye Heath Ledger tjente på den? Man spekulerer jo i hans formue. Anslagsvis mellom 1-100 mill. totalt. 1 mill da gitt? Brukte han mye peng?
    Det var vel antatt at hans formue var under 1 million.

Husk at han lagde for det meste smale filmer, da tjener man ikke mye.

Dark Knight var en av hans veldig få store Hollywood-filmer. Og selv om han var en eminent skuespiller, så trakk ikke han alene mye folk til kino. Om hans honorar var mer enn 2-5 mill for TDK tviler jeg på.

EDIT: hvis du leser nederst på denne siden: Heath Ledger - Biography , så vil du se hva han tjente for de filmene, hvor korrekt det er vet jeg ikke, høres rart ut at han fikk 3 mill for "A Knights Tale", men Hollywood er Hollywood.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kongefilm!

Filmen er jo bare rå! så den på kino i sommer og ble imponert
    spørs om d blir d samme her hjemme i stuen, når bildet og lyden blir vesentlig dårligere...?

mye Batmandritt som har kommet oppgjennom, men serien fra 66- som ble vist på NRK i mine glansdager med bleie medførte en god del "batmanlek" i barnehagen. spørsmålet da er om det er like bra nå 20 år senere?
    Må ikke glemme Batman&Robin+all den dritten der! Ik rart Batmanfilmene fikk et frynsete rykte, noe som er klart forbedret

Må legge til at de første filmene også va knall! :-D

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrvalvik
    mye Batmandritt som har kommet oppgjennom, men serien fra 66- som ble vist på NRK i mine glansdager med bleie medførte en god del "batmanlek" i barnehagen. spørsmålet da er om det er like bra nå 20 år senere?
    "Batman: The Movie" er kommet på Blu-ray, like artig i dag som før. Det er artig når man ikke tar ting så utrolig seriøst av og til heller.

Batman-filmene har gode eksempler alle veier.

"Batman: The Movie" er ett godt eksempel på hvordan man kan ha det moro med en film, Campy som de sier i England. "Batman & Robin" er ett godt eksempel når man ikke tar ting seriøst nok. Mens "Dark Knight" (og "Begins") er ett godt eksmpel på hvordan det kan gjøres når man tar ting skikkelig og seriøst.

Blu-ray Review: Batman: The Movie | High-Def Digest

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •