Blu-ray musikk & konserter - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 36 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 703
    Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,452
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ZZ Top med Live from Texas
    Konserten ble tatt opp i Dallas i Texas, november 2007.
    Trommist Frank Beard
    Sang liste: 1) Got Me Under Pressure 2) Waitin' For The Bus 3) Jesus Just Left Chicago 4) I'm Bad, I'm Nationwide 5) Pin Cushion 6) Cheap Sunglasses 7) Pearl Necklace 8) Heard It On The X 9) Just Got Paid 10) Rough Boy 11) Blue Jean Blues 12) Gimme All Your Lovin' 13) Sharp Dressed Man 14) Legs 15) Tube Snake Boogie 16) La Grange 17) Tush
    Blu-ray musikk & konserter-zz-top-3-jpg
    De som kjenner dette fra MTV 90 tallet vet dette var et betydingsfult band, den gang. Nå litt marginalt. Men sjekk dem gjerne ut. Denne BD har DTS-HD Master 5.1.
    Blu-ray musikk & konserter-zz-top-9-jpg
    Blu-ray musikk & konserter-zz-top-8-jpg

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Vet det var noen her inne i tråden som ikke greide å få tak i den meget gode Blu-rayen til Within Temptation før den gikk ut av produksjon.

Det ser ut til at CDON.no har "Black Symphony" inne på lager om dagen.

Satt å lyttet til den og de forskjellige lydsporene på den i dag. Tror faktisk jeg foretrekker DTS sin 5.1 med 24 bit og 96 KHz (Ikke HR eller MA, men den type man fikk på spesielle DVDer) fremfor 5.1 PCM lydsporet.

Den store forskjellen er i LFE lydsporet, hvor PCMen er for lav, og må kompanseres for. Utenom det så er det ikke store forskjellen. Selv om PCM lydsporet nok har litt bedre dynamikk enn DTS sporet.
    Black Symphony gått ut av produksjon sier du? Glad jeg har et eksemplar, beste lyden av alle mine live plater denne her. Fantastisk bra.

Når jeg sjekket frem og tilbake syntes jeg PCM lyden definitivt var den beste. Men skal sjekke mer nøye neste gang.

Intermediate ROXY sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    4,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er bestilt. Fantastisk gitarist og vokalist.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Black Symphony gått ut av produksjon sier du? Glad jeg har et eksemplar, beste lyden av alle mine live plater denne her. Fantastisk bra.

Når jeg sjekket frem og tilbake syntes jeg PCM lyden definitivt var den beste. Men skal sjekke mer nøye neste gang.
    Den har utgått av produksjon ja. Umulig å få tak i via de normale butikker osv.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,573
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool For oss som har levd en stund..:-)

TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-BDT 460, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer Postbudet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Er det noen som har fått tak i deLillos - Hjernen Er Alene I Operaen (Blu-ray + DVD), skulle ha release den 01.12.2010. Finner ingen som har den på lager. Hvis noen har tips - kom med dem, denne gleder jeg meg til.
    De hadde denne på både BD og DVD på Platekompaniet på Oslo City da jeg var der tidligere i dag.

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Postbudet
    De hadde denne på både BD og DVD på Platekompaniet på Oslo City da jeg var der tidligere i dag.
    Stemmer det, de fikk den inn i dag og jeg har en på tur i posten allerede. Sånn er det å bo i en liten by, må bestille det meste på nettet for å få det tidlig nok.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Hvor ble denne kjøpt og kom den uner 200,- grensen?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodtVoksen
    Bildet har vannmerke fra Axelmusic, så jeg gjetter på at den er kjøpt der

25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts Region-Free Blu-ray Blu-ray Movie Online, Movies Shop, Film Plot Summary, Sales, Movie Trailer

Her er den priset til 205,-, men amazon.com har den til $31, og det bør gå fint under grensen (så lenge dollaren holder seg under 6,45 - den var 6,03 i går)

Amazon.com: The 25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts (2BD) (Blu-ray): Mick Jagger, Jeff Beck, Sting, Paul Simon, Not Specified: Movies & TV

Frakt på $6,50 kommer i tillegg, så totalprisen blir sånn ca. 225,-

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Bildet har vannmerke fra Axelmusic, så jeg gjetter på at den er kjøpt der

25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts Region-Free Blu-ray Blu-ray Movie Online, Movies Shop, Film Plot Summary, Sales, Movie Trailer

Her er den priset til 205,-, men amazon.com har den til $31, og det bør gå fint under grensen (så lenge dollaren holder seg under 6,45 - den var 6,03 i går)

Amazon.com: The 25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts (2BD) (Blu-ray): Mick Jagger, Jeff Beck, Sting, Paul Simon, Not Specified: Movies & TV

Frakt på $6,50 kommer i tillegg, så totalprisen blir sånn ca. 225,-

Takk, takk, da er den bestillt på Amazone!

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,573
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av GodtVoksen
    Alt jeg har kjøpt fra Axel nå og før kommer rett i postkassa...til og med Alien boksen
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-BDT 460, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne/disse konsertene på tv tidligere i høst og kikket umiddelbart etter denne på Blu-ray uten hell. Denne skal bestilles!

Intermediate ROXY sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    4,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blu-ray som rent audioformat begynner å komme.
    Hadde Tom Petty - Mojo fra før og fikk Damn the torpedoes med samme mann i dag.
    Det er ganske imponerende å oppleve 30 år gamle opptak som man kjenner godt fra før forbedret på denne måten.
    Bedre dynamikk, mer luft, mer definerte instrument og i hele tatt mer nærhet til musikken.
    Se omtale her: Tom Petty and the Heartbreakers: Damn the Torpedoes Blu-ray

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har sett/hørt Sting med Live in Berlin?
    Kan den anbefales?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,452
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Deep Purple

Live At Montreux...
    Deep Purple er en britisk hardrock-gruppe dannet i 1968. Sammen med Led Zeppelin og Black Sabbath regnes Deep Purple som noen av de virkelige pionerene innen hardrock. Bandet har operert med flere forskjellige besetninger og har vært aktive siden starten, bortsett fra et opphold fra 1976 til 1984. Live At Montreux 2006: Conserten ble gjennomført i 2006.
    Blu-ray musikk & konserter-deep-purple-3-jpg
    Denne Blu-ray er gjennomført med DTS HD lyd, som meget få andre. Tror ikke jeg vet om noen andre med en slikt HD lyd, men den er god alikavel. Nyt denne.
    Blu-ray musikk & konserter-deep-purple-2-jpg
    Flott og fantastisk opptreden.
    Blu-ray musikk & konserter-deep-purple-6-jpg

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ROXY
    Blu-ray som rent audioformat begynner å komme.
    Hadde Tom Petty - Mojo fra før og fikk Damn the torpedoes med samme mann i dag.
    Det er ganske imponerende å oppleve 30 år gamle opptak som man kjenner godt fra før forbedret på denne måten.
    Bedre dynamikk, mer luft, mer definerte instrument og i hele tatt mer nærhet til musikken.
    Se omtale her: Tom Petty and the Heartbreakers: Damn the Torpedoes Blu-ray
    Bestillte denne platen rett en liten stund før jul for £7,95 og dukket nettopp opp i posten. Hurra for logistikkfirmaene :roll:. Hadde nesten glemt at jeg hadde bestillt den. Eneste skår i gleden var at det ikke lenger er mulig å laste ned en såkalt digital kopi, denne gangen lovet tilgjengelig i 24bit/94kHz FLAC.

Den medfølgende verdilappen/kode ga en død link - dvs til en intetsigende relink. Finleser jeg og leter litt, da ser i omtalen på Amazon at denne nedlastingsmuligheten kun varer til...
    Sitat Opprinnelig postet av amazon.com
    The first 15,000 copies of the vinyl and Blu-ray editions include a free download of the entire album in one of three high quality digital formats (320k MP3, 24/96 FLAC, or Apple Lossless), redeemable until November 9, 2011.
    Hmmm, da må jeg finne meg en måte å rippe BR sporet med LPCM 2.0 24/96 til Flac. Noen som har gjort den jobben før?

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,088
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes denne i BD region 2?

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Live At Montreux...
    Deep Purple er en britisk hardrock-gruppe dannet i 1968. Sammen med Led Zeppelin og Black Sabbath regnes Deep Purple som noen av de virkelige pionerene innen hardrock. Bandet har operert med flere forskjellige besetninger og har vært aktive siden starten, bortsett fra et opphold fra 1976 til 1984. Live At Montreux 2006: Conserten ble gjennomført i 2006.
    Blu-ray musikk & konserter-deep-purple-3-jpg
    Denne Blu-ray er gjennomført med DTS HD lyd, som meget få andre. Tror ikke jeg vet om noen andre med en slikt HD lyd, men den er god alikavel. Nyt denne.
    Blu-ray musikk & konserter-deep-purple-2-jpg
    Flott og fantastisk opptreden.
    Blu-ray musikk & konserter-deep-purple-6-jpg
    Enig i at dette er en suveren utgivelse, det eneste som er litt synd er at Ian er litt rusten i starten på låta Picture of home.
    MEN, uansett så er nok dette den beste BD konserten jeg har hørt.

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Finnes denne i BD region 2?
    Glemte faktisk å sjekke sonefrihet på denne da jeg bestilte den fra amazon.com, men den lot seg ihvertfall spille problemfritt i en norsk PS3. Kongekonsert.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,452
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Enig i at dette er en suveren utgivelse, det eneste som er litt synd er at Ian er litt rusten i starten på låta Picture of home.
    MEN, uansett så er nok dette den beste BD konserten jeg har hørt.
    Sorry, men da har du ikke hørt mange... konserter i BD...

Side 29 av 36 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •