Blu-ray musikk & konserter - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 36 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 703
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det de samme låtene på den mexikanske som den franske metallica?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Den er langt over grensen, grensen ligger ca på $35.

CDON så koster den franske 299,-, men de har ikke den mexicanske enda. Hos Platekompaniet så koster den franske 369,-. Så tipper CDON er billigste alternativ når den sikkert straks kommer der. De har DVD utgavene av den.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Syntes Mexico hadde best lyd. Den franske var bedre når jeg brukte PCM lydsporet. Her funket DTS MA best. Men det er mine ører.

Det er nok ikke selve lydsportet, men mixingen de har gjort, syntes den franske ikke var mixet bra.
    Jeg ser at det skrives på Amazon om at konserten i Mexico blir avbrutt av intervjuer mellom låtene uten mulighet til å velge eget spor uten disse avbruddene. Stemmer dette? I så fall tror jeg at jeg står over. Det er noe av det mest irriterende jeg finner på en konsertutgivelse.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er langt over grensen, grensen ligger ca på $35.

CDON så koster den franske 299,-, men de har ikke den mexicanske enda. Hos Platekompaniet så koster den franske 369,-. Så tipper CDON er billigste alternativ når den sikkert straks kommer der. De har DVD utgavene av den.
    Snedig, den lå på 33,98 når jeg så på den! Endrer seg fort!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Jeg ser at det skrives på Amazon om at konserten i Mexico blir avbrutt av intervjuer mellom låtene uten mulighet til å velge eget spor uten disse avbruddene. Stemmer dette? I så fall tror jeg at jeg står over. Det er noe av det mest irriterende jeg finner på en konsertutgivelse.
    Det er korrekt.

Men heldigvis så er det bare å skippe til neste chapter så er man forbi dem.
    Hater også slikt. Tror den verste er Slipknot sin første DVD. Hvor man måtte se dem, eller måtte spole over dem da det ikke lå kapittel stopp mellom dem og låtene.

På Blu-ray (og DVD) burte slikt vært lagt til via Branching, slik at man kunne valgt det.

Men det er en liten morsom ting i en av sekvensene, for de som liker å le litt av "dumme" folk. Det står en mexicaner, som har Robert Te....(Kan ikke skrive etter navnet hans) som sin favoritt i bandet, sikkert fordi han er halvt mexicansk, ikke noe galt i det. Så står han der med "St. Anger" platen og sier at dette er første plate med Robert på. Hvis han kunne noe om Metallica, så burte han vite at Robert ikke spilte bass på den platen, det var Bob Rock som gjorde. Robert står kreditert, men kun som bandmedlem da han kom inn i bandet etter selve platen var spilt inn, men før den var sluppet.

Samme så er det en annen som har med seg første utgaven av "Kill 'em All", som nok er små verdifull. Denne går han rundt med ubeskyttet, og har tatt med seg på konserten. Det er vel meget smart?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har erfaring med Ambra Blu-Ray Experience? Kjøpte den for ca kr 125,- denne uken fra Amazon.co.uk. Ser ut som sporene er fra andre Ambra dvd'r. Link til info: Ambra Blu-Ray Experience

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Noen som har erfaring med Ambra Blu-Ray Experience? Kjøpte den for ca kr 125,- denne uken fra Amazon.co.uk. Ser ut som sporene er fra andre Ambra dvd'r. Link til info: Ambra Blu-Ray Experience
    Har ikke fått min ennå, men den er på vei...

Det kan vel hende at det bare er nye lydmikser i bedre oppløsning og 7.1 i stedet for 5.1.

Bildet på de tidligere dvd-utgivelsene har ikke hatt samme nivå som lyden, så det blir spennende å se om det er gjort noe med det.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så forresten litt på denne i går:
    Styx - One with everything

Har ikke hatt noe særlig kjennskap til disse tidligere, men det var en ganske bra konsert.

Bandet har med seg et ungdomsorkester og kor, og det ser ut som hele gjengen har det skikkelig moro når de spiller!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk med en BD test plate for lyd fra AIX Records. Her lå det ved noen spor fra artistene de har gitt ut på BD.

Disse hadde sykt bra lyd. Og spilt inn live i studio, noe som også virkelig ga noe ekstra liv i lyden, og ikke den mer sterile man får fra normale studio innspillinger.

Dette er med klassisk, akustisk og jazz osv.

AIX Records - Audio Fidelity Beyond Reality

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

På Blu-ray (og DVD) burte slikt vært lagt til via Branching, slik at man kunne valgt det.

Men det er en liten morsom ting i en av sekvensene, for de som liker å le litt av "dumme" folk.

Samme så er det en annen som har med seg første utgaven av "Kill 'em All", som nok er små verdifull. Denne går han rundt med ubeskyttet, og har tatt med seg på konserten. Det er vel meget smart?
    1. Ja, at de ikke lærer. Flight 666 er vel en grei mal for dem som ikke har skjønt det.

2. Fantastisk, haha. Være fan og mene at Trujillo spiller på denne. Da er du liksomfan:-)

3. Jeg har mange ganger lurt på dette med plater og autografer. 90% av dem som har slikt med seg, får det antakelig ødelagt eller slitt. Stresskoffert med kodelås hadde nok vært min løsning;-) Noe jeg faktisk vurderte en gang som vi kanskje skulle få spesialbilletter.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Metallica sin "ruin" konsert.
    Francais Pour Une Nuit [Blu-ray]

Utmerket lyd&bilde.
    Men er det min billige BD spiller som spiller meg et puss, eller er det flere som opplever at bildet innimellom "vibrerer" litt når det er kameraet foran scenen som viser bilde (kameraet står litt til høyre for Hetfield sin mikrofon - sett fra publikum)....

Å jøss som "Stone cold crazy" svinger. Queen må være stolte av den versjonen

Newcomer Spajderman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg

Utmerket lyd&bilde.
    Men er det min billige BD spiller som spiller meg et puss, eller er det flere som opplever at bildet innimellom "vibrerer" litt når det er kameraet foran scenen som viser bilde (kameraet står litt til høyre for Hetfield sin mikrofon - sett fra publikum)....

Det er nok ikke noe puss, for det vibrerer når Lars spiller basstromme

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg

Utmerket lyd&bilde.

Er nok (desverre ) ikke spilleren din sin feil at det vibrerer. Produsenten har nok "tabbet" seg ut med at kameraet på scenen vibrerer pga basstrommen. Fryktelig irriterende...:evil:

Kamerat går på skinner langs hele scenekanten.

EDIT: too late....

Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    567
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes faktisk dette er en cool effekt. Har sett det blitt brukt før, og det er nok neppe tilfeldig. En veldig bra konsert.

Men, da jeg spilte av DTS-HD sporet stod det DTS i displayet på prosessoren min. Den støtter ikke True HD og DTS Master, derfor har jeg valgt å dekode disse til PCM i BD spilleren. Den sender dog DTS og DD som passthrough. Er det jeg som plutselig har fått noen feil instillinger i spillern eller har flere vært borti det samme? Kanskje den trenger en oppdatering?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amazon1969
    Synes faktisk dette er en cool effekt. Har sett det blitt brukt før, og det er nok neppe tilfeldig. En veldig bra konsert.

Men, da jeg spilte av DTS-HD sporet stod det DTS i displayet på prosessoren min. Den støtter ikke True HD og DTS Master, derfor har jeg valgt å dekode disse til PCM i BD spilleren. Den sender dog DTS og DD som passthrough. Er det jeg som plutselig har fått noen feil instillinger i spillern eller har flere vært borti det samme? Kanskje den trenger en oppdatering?
    Gjør den det samme på andre DTS MA lydspor? Høres ut som en liten feil innstilling i spilleren. Du kan like greit la den også dekode DD og DTS. Tipper den Denonen gjør en like god eller bedre jobb enn forsterkeren.

Husk også å slå av Secondary Audio så ingenting blir feil

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gikk vi glipp av tidenes utgivelse?

Fikk denne i dag:

Gikk vi glipp av tidenes salgssuksess og tidenes beste utgivelse her? Denne dokumentaren er egentlig veldig bra, mye bra bilder og MYE ba lyd.
    DTS HD MA på denne, anbefales for alle!

Jeg tror verden gikk glipp av noe stort her, dette kunne blitt helt rått! Store planer hadde han, og jeg skulle gjerne sett det endelige produktet både live og på BD.

Denne må dere kjøpe folkens, min kom fra HD Movie Source.

Newcomer Joshua sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Live at the ISLE - 1970 Leonard Cohen

Fikk denne i dag. Historisk og sikkert spennende.

Har ikke sett den enda men gleder meg.....

Josh

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,452
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Metallica

Dette er en meget god BD musikk...
    Blu-ray musikk & konserter-metallica-2-jpg
    Her har vi DTS HD Master i 5.1...
    Blu-ray musikk & konserter-metallica-jpg
    Både lyd og bilde er fantastisk godt i mine øyne.
    Blu-ray musikk & konserter-metallica-10-jpg

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kom i posten i dag:

Meat Loaf - 3 Bats

Fra Amazon

2,5 time med musikk fra den gamle mesteren. Likte dette godt før, skal bli spennende å høre om det fremdeles sitter!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Meat Loaf - 3 Bats

Fra Amazon

2,5 time med musikk fra den gamle mesteren. Likte dette godt før, skal bli spennende å høre om det fremdeles sitter!
    Har denne selv på DVD. Bra nok, Meat Loaf rocker skikkelig når det trengs, men syntes. Den forrige utgivelsen han hadde, sammen med Melbourne orkesteret var mye bedre. Den var ett skikkelig Rock'n'Roll show av høy klasse.

Inkludert meget bra lyd, selv fra DVD.

Side 21 av 36 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •