Blu-ray musikk & konserter - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 36 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 703
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Bare en bitte liten rettelse, Within Temptation har ikke DTS MA eller True HD. Uttenom PCM 5.1 har den DTS 5.1, DD 5.1 og PCM 2.0.
    Da husket jeg feil, mente det var 2 HD lydspor der. Men du har rett.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Within Temptation BD konserten i hus. Har ikke BluRay spilleren hjemme. så har ikke fått testet den enda. Men det fulgte med en ekstra konsert på DVD. Syntest den var noe av det beste jeg har hørt av en DVD konsert. Så er veldig spent på å høre BD versonen. Den ekstra konserten var en annen konsert enn den som er på BD.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg akuratt vært en liten tur i prog himmelen

Fikk "Liquid Tension Experiement" - Live 2008 boksen, som har Live in LA som Blu-ray (finnes kun i denne boksen)

For ta kritikken først. Bildet er ikke 100%. Det har en del støy, spesielt i kameraene som alltid er på Jordan Rudess og Mike Portnoy. Ellers så er det ok, men langt unna Within Temptation sin utgivelse. Ville gitt den 6+ på karakter til 10.

Men lyden er en helt annen sak. Hadde litt på følelsen at denne kom til å kun ha ett Dolby Digital spor, Dream Theater har aldri hatt super lyd på sine DVD utgivelser. Når jeg gikk inn i setup på plata så ble den følelsen forsterket ved at det kun sto 5.1 surround.

Valgte det, startet konserten, trykket på display på BD spilleren, og der står det LPCM 5.1. Altså ekte HD.

Og ekte HD lyd er det virkelig også. Faktisk bedre enn Within Temptation, og den har bra lyd.

Jeg har alt av Dream Theater, Liquid Tension, og side prosjektene, både CD og DVD. Og jeg har ALDRI hørt gutta bedre. Jeg vil faktisk gå så langt å si at jeg aldri har hørt John Petruccis gitar lyde bedre enn her. Lyden på den er helt fantastisk.

Selve lydbilde er også nær perfekt, min sub er ikke 100% integrert når det gjelder musikk, men det er i min stue.

Synd jeg må i ett møte, og har naboer, ellers så ville denne blitt spilte i hele sine 2 timer og 17 minutters lengde på ekstremt høyt volum.

Karaktermessig ville jeg gitt den 10+

Ett lite tips jeg fant ut, sett forsterkeren til å spille i Pro Logic 2 Music modus, da lyder front høytallerene og senter helt fantastisk sammen. Vanligvis så kjører jeg Movie, og det er det som funker på film.

Movie og Music deler frontene inn litt forskjellig, hvis det var vokal med Movie, så ville denne ligget kun i senter kanalen. Med Music, så fordeles den over hele frontrekken. Jeg opplevde at lydbildet i fronten ble mye større og bedre når jeg satte denne til Music (Det står da M.CH+DPLII MS i mitt display)

Jeg anbefaler alle som liker musikk å skaffe seg denne, men den er dessverre litt dyr, men heldigvis tollvennlig. Prisen er ikke spesielt dyr når man tenker innhold. 4 konserter, samt ekstra bonus disc fra andre konserter de hadde (Live jamen som improviseres der og da). Kun 1 av konsertene blir utgitt utenom denne boksen. 3 av konsertene er 2 timer + og er på 2 CDer, og alle er på DVD. Samt denne BDen av den ene.

For de som bestile, gled dere.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Da har jeg akuratt vært en liten tur i prog himmelen

Fikk "Liquid Tension Experiement" - Live 2008 boksen, som har Live in LA som Blu-ray (finnes kun i denne boksen)

Jeg anbefaler alle som liker musikk å skaffe seg denne, men den er dessverre litt dyr, men heldigvis tollvennlig.
    Fåkk! Har du fått den alt? Når sendte de e-post om at den var sendt? Og tollvennlig? Var den merket lavt og kom rett hjem?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Fåkk! Har du fått den alt? Når sendte de e-post om at den var sendt? Og tollvennlig? Var den merket lavt og kom rett hjem?
    Den ble sendt den 29 Juli. Da hadde ett produksjons problem med BDene, så den ble utsatt fra det opprinnelige. Så begynte se å sende så fort de fikk dem inn, i rekkefølgen på betillingen.

Så det tok 8 dager. Ser at på plasten rundt så står det at den er sendt dagen får, 28 juli.

Den var merket 20 dollar, og gikk rett i postkassa. Den er på størrelse med ca 3 DVD covere, så den tar ikke så stor plass.

Bare vær ops på at BDen, og de andre discene som ligger dypest er nokså vanskelig å få ut, må bøye plasten får å få tak i platen, for så å dra platen rundt for at den skal komme opp (2 på hver side, med overlapp)

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ble sendt den 29 Juli. Da hadde ett produksjons problem med BDene, så den ble utsatt fra det opprinnelige. Så begynte se å sende så fort de fikk dem inn, i rekkefølgen på betillingen.

Så det tok 8 dager. Ser at på plasten rundt så står det at den er sendt dagen får, 28 juli.

Den var merket 20 dollar, og gikk rett i postkassa. Den er på størrelse med ca 3 DVD covere, så den tar ikke så stor plass.

Bare vær ops på at BDen, og de andre discene som ligger dypest er nokså vanskelig å få ut, må bøye plasten får å få tak i platen, for så å dra platen rundt for at den skal komme opp (2 på hver side, med overlapp)
    Hvor fikk du den fra?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for info. Jeg fulgte med på forsinkelsen. Min ble sendt 01.08 så da dukker den kanskje opp til uka. Men har du noen forklaring på: "Number of Packages: 4"? Står på ordrestatusen min.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Hvor fikk du den fra?
    YtseJam Records - The Official Dream Theater Bootlegs

Edit: Legg merke til at det er Dream Theaters gamle navn baklengs. Mike Portnoy styrer denne sjappa så vidt jeg har skjønt. Jeg har tidligere kjøpt DVD-konserten av den første DT-plata samt Dark Side Of The Moon derfra.

Edit II: Endret adresse (som var helt feil).

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ytsejam.com - Your Progressive Rock One-Stop

Edit: Legg merke til at det er Dream Theaters gamle navn baklengs. Mike Portnoy styrer denne sjappa så vidt jeg har skjønt. Jeg har tidligere kjøpt DVD-konserten av den første DT-plata samt Dark Side Of The Moon derfra.
    Magnacarta.net???
    jeg finner **** ikke den boxen

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Magnacarta.net???
    jeg finner **** ikke den boxen
    Beklager så mye. My bad: YtseJam Records - The Official Dream Theater Bootlegs

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eirik73
    For alle som tror de kanskje liker "The Cure", denne bør dere kjøpe!!
    Hvis jeg synes "Friday I`m in love" er bra, burde jeg kjøpe denne?

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den ja, har du noen aning om den er sone1 ????

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den ja, har du noen aning om den er sone1 ????
    Aner ikke om DVDene er 1 eller 2 eller om BDen er A eller B. Regnet med at dette er sonefritt da det meste av musikk er det. Men AndersT2 har fått pakka og kan bekrefte.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aner ikke om DVDene er 1 eller 2 eller om BDen er A eller B. Regnet med at dette er sonefritt da det meste av musikk er det. Men AndersT2 har fått pakka og kan bekrefte.
    Tok å testet BDen og Live in NY DVDen i PS3, og begge spilte, så da er de sonefrie

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for info. Jeg fulgte med på forsinkelsen. Min ble sendt 01.08 så da dukker den kanskje opp til uka. Men har du noen forklaring på: "Number of Packages: 4"? Står på ordrestatusen min.
    Det står det på min også ser jeg.

Men jeg fikk 2 pakker, siden jeg også bestile DVDen fra "Bucharest, Romania" samtidig.

Men jeg prøvde å bestille ett par av de nye bootlegsene de ga ut, men får ikke bestilt, får noe error. Noen som har fått det, og løst problemet?

EDIT: Fikk fikset det med bestillings error, var nok jeg som gang på gang greide å skrive Visa nummeret feil, pleier ikke å skje

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok å testet BDen og Live in NY DVDen i PS3, og begge spilte, så da er de sonefrie
    Thanx!!!!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

EDIT: Fikk fikset det med bestillings error, var nok jeg som gang på gang greide å skrive Visa nummeret feil, pleier ikke å skje
    Vi skylder, som i andre tråder, på feriepilsen:-)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi skylder, som i andre tråder, på feriepilsen:-)
    Hadde det vært så enkelt så. Kan ikke skylde på brillene heller, er helt nye.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som bruker DVD Profiler.

Har akuratt lagt inn alle 3 film diskene i LTE settet, så de kommer etter hvert opp i søkingen.

Det var ett slit da alle måtte legges inn manuelt, men da er det gjort.

Newcomer Chris_ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke huske å ha sett att denne har blitt lagt ut tidligere.

The Strat Pack: Live In Concert (Blu-ray)

Er man glad i gitarspilling er denne hvertfall ett must å ha i hylla! Knallbra bilde og lyd

Side 14 av 36 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •