Eyes Wide Shut - Blu-Ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eyes Wide Shut - Blu-Ray

Jeg har akkurat bestillt denne filmen, siden jeg skal ha alle Kubrick filmene på BD (byttet ut DVD versjonene) Det jeg imidlertid lurer på er om denne utgaven kjøpt på cdon er den samme utgaven som dvd'en, altså den europeiske utgaven som ikke er "klippt". Klippt er vel ikke det rette ordet, men den amerikanske dvdutgaven ble iallefall sensurert med at man plasserte søyler, lysestaker etc foran de parene som hadde sex. Er det noen som har denne BD utgivelsen og kan bekrefte eller avbekrefte om den er sensurert eller ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vidt meg bekjent er den nye Blu Ray utgaven usensurert. Det er i hvert fall min, som jeg kjøpte fra USA. Har ikke hørt noe om at det er laget en annen master for andre land. Jeg har imidlertid hørt at noen klager på at ikke billedkvaliteten er så skarp som de forventer av Blu Ray. Selv synes jeg den var merkbart bedre enn DVD-en. (Mer forlanger jeg ikke.)

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fritz Nilsen
    Så vidt meg bekjent er den nye Blu Ray utgaven usensurert. Det er i hvert fall min, som jeg kjøpte fra USA. Har ikke hørt noe om at det er laget en annen master for andre land. Jeg har imidlertid hørt at noen klager på at ikke billedkvaliteten er så skarp som de forventer av Blu Ray. Selv synes jeg den var merkbart bedre enn DVD-en. (Mer forlanger jeg ikke.)
    Det ser ut til at du har rett ja. Sjekket ikke godt nok jeg. Rewind @ www.dvdcompare.net - Eyes Wide Shut (Blu-ray) (1999)
    Dette var statusen på DVD utgavene: Rewind @ www.dvdcompare.net - Eyes Wide Shut (1999)

Men nå ser det ut til at dem tar til fornuft

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •