Forumets anmeldse av Blurayfilmer!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forumets anmeldse av Blurayfilmer!

Hei.

Har ikke gått til innkjøp av en eneste Bluray film enda. Tenkte jeg derfor skulle starte en tråd, der forumets medlemmer kunne komme med sine egne anmeldelser av Bluray filmer de har sett. Da tenker jeg spesielt på bilde og lydkvalitet.

Newcomer Vaden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Live In Dublin: Bruce Springsteen with the sessions band.

Bildekvaliteten er ikkje den beste. Eg følte det var litt for mørkt. Men lydsporet er ingenting å klage på. Ein så klar og fin lyd har eg ikkje hørt på lenge. I tillegg var konserten heilt rå. Publikum tok heilt av, og det samme gjorde Bruce.

Med denne plata så overbeviste eg brodern, som har vore skeptisk til BD/HD DVD hele tiden. Men etter å ha sett denne fantastiske konserten, så er han ute å kjøpe ein blu-ray spiller :-)

Har også bestilt 3 nye konserter på BD. AC/DC Live in Donnington , Elton 60: Live in Madison Garden og ein Shakira konsert.

Konsert på Blu-ray er konge :-)

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vaden
    Live In Dublin: Bruce Springsteen with the sessions band.

Bildekvaliteten er ikkje den beste. Eg følte det var litt for mørkt. Men lydsporet er ingenting å klage på. Ein så klar og fin lyd har eg ikkje hørt på lenge. I tillegg var konserten heilt rå. Publikum tok heilt av, og det samme gjorde Bruce.

Med denne plata så overbeviste eg brodern, som har vore skeptisk til BD/HD DVD hele tiden. Men etter å ha sett denne fantastiske konserten, så er han ute å kjøpe ein blu-ray spiller :-)

Har også bestilt 3 nye konserter på BD. AC/DC Live in Donnington , Elton 60: Live in Madison Garden og ein Shakira konsert.

Konsert på Blu-ray er konge :-)
    Bruce er helt klart konge. Har den selv i Blu-ray og jeg syns bilde via min WV50 Sony PJ er fantastisk bra, om enn kansje ikke i referanseklasse, da det er mye mørke bilder. Shakira "Oral fixation tour" er som et latinamerikansk lokomotiv. De som kjenner Shakira noe fra før vet at hun er mer enn ”Whenever, Wherever”. Mange spanske sanger. Blir mye for oss som ikke kan spansk. Lurer på hva hun synger nå? Blir omkvedet. Men noen engelske gloser er det.
    Dette er hot, feminint, kvinne, forførende, sexy som bare en latinamerikansk dame kan være. Dette er Shakira.

Bildemesig er dette rett og slett bare nydelig. Noe støy av og til i det sorte, når de viser med slørete bilde. Ellers meget godt sortnivå. Se på bilde dybde skarpheten. Man kan se om de bakerste radene med mennesker på oversikt bildenene har lyseblå, hvite eller rosa te-skjorter.
    Beste lyd i MPCM 5.1

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

God ide.

Det hadde vært kult om avforum hadde hatt samme oversiktlige liste som dette:

The New PQ Tier thread for Blu-Ray - AVS Forum

En for lyd og en for bilde.

Noen som drar det i land? Eller holder det kansje med den på avsforum?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit: Se linken til Mori10. Lukker herved denne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •