Band of Brothers på Blu-ray - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 193
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ventet 24 dager no, enda ikkje fått min som eg kjøpte frå play.com 27 desember

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zaden
    Har ventet 24 dager no, enda ikkje fått min som eg kjøpte frå play.com 27 desember
    Venta 4 uker på min jeg også. Tar ofte lang tid fra Play.com, men BoB er helt klart verdt ventinga :-D

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zaden
    Det tar alltid lenger tid med ordrer i nærheten av Jul og Nyttår, men den burde vært her (eller være "rett rundt hjørnet") nå.

Men jeg ville uansett ha rapportert den til Play som "ikke mottatt".

Dette kan du gjøre hos Play etter 21 dager: http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Hel...?page=received

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag lå BOB blu ray i postkassen ENDELIG!!! det tok 26 dager før den kom, men det er verdt det !!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og kjøpte BoB på Blu Ray for par dager siden på en lokal platebar.
    Jeg kjøpte den i god tro om at det var norsk tekst på den, siden den ble solgt i Norge. Men, NEIDA. Skuffende og bruke 500kr på noe uten norsk tekst.
    Ikke det at jeg ikke forstår engelsk. Men i BoB brukes så mye ord man knapt har hørt før. Og ikke helt forstår meninga med.

Så lurer på, har jeg krav på penger tilbake? Har de lovt og selge den til liste pris uten norsk tekst? Er forbanna og irritert!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GENEXXA
    Jeg kjøpte den i god tro om at det var norsk tekst på den, siden den ble solgt i Norge. Men, NEIDA. Skuffende og bruke 500kr på noe uten norsk tekst.
    Ikke det at jeg ikke forstår engelsk. Men i BoB brukes så mye ord man knapt har hørt før. Og ikke helt forstår meninga med.

Så lurer på, har jeg krav på penger tilbake? Har de lovt og selge den til liste pris uten norsk tekst? Er forbanna og irritert!
    Stod det at det var norsk tekst på coveret?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De har nok ikke noe krav til å si i fra nei. Det er nok ingen folkerett å si i fra eller ha tekst på en film.

Men normalt så pleier de å være merket "import". Det kan jo hende de selv har importert fra billige Play og selger dyrt for å tjene ekstra.

Men du kan godt prøve å få pengene igjen, men det kan være lettere å få byttet i noe annet i stedet.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble ferdig med BOB på blu-ray for andre gang i går(første gang for 1,5 år siden). For en serie sier jeg bare, blir alt for fort ferdig. Ser en del som klager på filmgrain, det ser jeg ikke noe poeng i da det kun er tilstede i enkelte scener. Bilde og lydkvalitet 10/10 selve serien 20/10!:-D :-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grain er jo en svært integrert del av det kunstneriske uttrykket i hele serien, og hadde vært uhørt å fjerne dette!

At folk klager på grain tyder bare på uvitenhet, i mine øyne, eller mangel på respekt for kunstnerens intensjoner og uttrykk.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Grain er jo en svært integrert del av det kunstneriske uttrykket i hele serien, og hadde vært uhørt å fjerne dette!

At folk klager på grain tyder bare på uvitenhet, i mine øyne, eller mangel på respekt for kunstnerens intensjoner og uttrykk.
    Helt enig, men jeg syns ikke det er så mye grain i BOB. 300 derimot har veldig mye, men har også veldig god bildekvalitet...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    300 har jo veldig stilisert bilde og svært begrenset fargepalett, for å matche tegneserie-uttrykket.

BoB er jo samme greia, laget grainy for å få det mer 'autentisk' og 'skittent'.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C30
    Stod det at det var norsk tekst på coveret?
    Nei, noe jeg ikke sjekker i butikker her til lands. Da jeg ser på det som en selvfølge.

Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    De har nok ikke noe krav til å si i fra nei. Det er nok ingen folkerett å si i fra eller ha tekst på en film.

Men normalt så pleier de å være merket "import". Det kan jo hende de selv har importert fra billige Play og selger dyrt for å tjene ekstra.

Men du kan godt prøve å få pengene igjen, men det kan være lettere å få byttet i noe annet i stedet.
    Sto ikke at det var import. Og syns sånt bør opplyses ved kjøp.
    Siden det er så mange ukjente engelske ord og uttrykk i BoB, så er norsk tekst og foretrekke.
    Men, var innom sjappa igår, og de tok inn boksen, og bestilte ny til meg. Så det ordner seg

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Ble ferdig med BOB på blu-ray for andre gang i går(første gang for 1,5 år siden). For en serie sier jeg bare, blir alt for fort ferdig. Ser en del som klager på filmgrain, det ser jeg ikke noe poeng i da det kun er tilstede i enkelte scener. Bilde og lydkvalitet 10/10 selve serien 20/10!:-D :-D
    Å klage på grain når det faller så naturlig som i denne serien, er like dumt som å klage på fuzzgitar;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, noe jeg ikke sjekker i butikker her til lands. Da jeg ser på det som en selvfølge.
    Helt enig! Og jeg synes penger tilbake eller bytting i en med norsk tekst er helt naturlig i slike tilfeller.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

BOB play med norsk tekst?

Hei ser at PLAY selger BOB billig men uten norsk tekst (eller?)hvor selger de den til best pris med norsk tekst?(har den på dvd men må bare ha den på BD

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus75
    Hei ser at PLAY selger BOB billig men uten norsk tekst (eller?)hvor selger de den til best pris med norsk tekst?(har den på dvd men må bare ha den på BD
    Hei,

Det stemmer at den ikke har norsk tekst. Jeg har faktisk enda ikke sett den billigere enn på Coop OBS (499). Samme på Elkjøp i perioder.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus75
    cdon har den, men det er import. Platekompaniet har den ikke på lager, ikke står det pris heller. Har du ikke en lokal sjappe som har den inne?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Hei,

Det stemmer at den ikke har norsk tekst. Jeg har faktisk enda ikke sett den billigere enn på Coop OBS (499). Samme på Elkjøp i perioder.
    Den er verd å betale 500 spenn for. Jeg synes den er den beste filmen(serie) jeg noensinne har sett.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    cdon har den, men det er import. Platekompaniet har den ikke på lager, ikke står det pris heller. Har du ikke en lokal sjappe som har den inne?
    Alle utenlandske filmer er vel import Fra spøk til alvor. Det ser ut som CDON sin er den samme som de har hos Play.com.

Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •